Posted January 11, 2017 Jeg glæder mig mega meget til påske.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2017 Jeg glæder mig også rigtig meget til min søns 4 års fødselsdag-der skal han og jeg ud hele dagen alene og kører metro..og et smut til pølsemanden efter min søns eget ønske. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2017 1 hour ago, ccc said: Jeg glæder mig også rigtig meget til min søns 4 års fødselsdag-der skal han og jeg ud hele dagen alene og kører metro..og et smut til pølsemanden efter min søns eget ønske. Det lyder som en skøn fødselsdag Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2017 10 hours ago, Aja said: Koncert i kbh i på lørdag Inklusiv masser af alenetid til mig og M - meget tiltrængt Hvad skal I høre? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2017 Til en aften ude med hele mødregruppen på lørdag. Første gang vi mødes uden børn og jeg GLÆDER mig! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2017 20 minutes ago, Susanne said: Hvad skal I høre? Jason Mraz Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2017 11 minutes ago, Aja said: Jason Mraz Øj, hvor er du heldig! God fornøjelse Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2017 Jeg glæder mig til at føde og møde vores lille Ellie Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2017 17 minutes ago, Maj 2014 said: Jeg glæder mig til at føde og møde vores lille Ellie Kommer hun snart? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2017 3 hours ago, Stephi-moren said: Kommer hun snart? Forhåbentlig jeg regner med senest om 14-15 dage. Skal nok sættes igang før termin pga str. Vi får jo sådan nogle kæmpe lækre basser herhjemme håber mest på næste uge og at hun selv finder vejen. Jeg så du også ville have en Ellie, men Jon var ikke enig. Vi er jo også helt vilde med det navn Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2017 17 minutes ago, Maj 2014 said: Forhåbentlig jeg regner med senest om 14-15 dage. Skal nok sættes igang før termin pga str. Vi får jo sådan nogle kæmpe lækre basser herhjemme håber mest på næste uge og at hun selv finder vejen. Jeg så du også ville have en Ellie, men Jon var ikke enig. Vi er jo også helt vilde med det navn Jeg er altså også lidt misundelig på at du får dig en Ellie Jeg håber hun finder ud i næste uge! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2017 1 hour ago, Stephi-moren said: Jeg er altså også lidt misundelig på at du får dig en Ellie Jeg håber hun finder ud i næste uge! Tak bare send masser af vestøv. Jeg glæder mig til de kommer. Jeg må være sindsyg! Ellie var faktisk min mands forslag. Han stod ret hårdt fast på det. Hvem ved måske har du en lille Ellie i maven nu Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2017 Jeg glæder mig til at se om den kugle dyne jeg har lånt på legeteket, kan hjælpe Gry til at få lidt ro i kroppen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2017 2 hours ago, Pigemor said: Jeg glæder mig til at se om den kugle dyne jeg har lånt på legeteket, kan hjælpe Gry til at få lidt ro i kroppen. Legeteket er et fantastisk sted Men herhjemme var det lige kort nok med 3 ugers prøvetid til at vurdere effekten af dynerne. Vi har prøvet både kæde og kugledyne. Men jeg håber din pige får glæde af den Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 16, 2017 At min lille (store) Ellie skat kommer til verden lige om snart Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 16, 2017 1 hour ago, Maj 2014 said: At min lille (store) Ellie skat kommer til verden lige om snart Spændende Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 16, 2017 24 minutes ago, Tumlepigen said: Spændende Meget. Bliver sat igang søndag morgen det er jo virkelig snart! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 17, 2017 Til jeg kan samle mine tanker, så jeg kan læse en bog igen... Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 17, 2017 Til at flytte hjem igen! Forhååbentlig engang i næste uge Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 17, 2017 37 minutes ago, Stephi-moren said: Forår! ....for så er min kvalme forhåbentlig væk! Share this post Link to post Share on other sites