SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Banan is med chokoladestykker :7himmel

Mmmmmmmmmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækre jordbær fra haven :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi er nummer 2 på ventelisten pt, til de nye boliger, som er ved at blive bygget i vores område :) så vi får et værelse til Alberte :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam har selv cyklet i vuggestue i dag :) han fik løbecykel for en uge siden, men kørte først på den i går aftes for første gang. Da vi så skulle af sted til morgen, pegede han på cykelhjelmen og har så fint cyklet til vuggestuen og parkeret cyklen i cykelstativet! :biglove store dreng! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam har selv cyklet i vuggestue i dag :) han fik løbecykel for en uge siden, men kørte først på den i går aftes for første gang. Da vi så skulle af sted til morgen, pegede han på cykelhjelmen og har så fint cyklet til vuggestuen og parkeret cyklen i cykelstativet! :biglove store dreng! :7himmel

Store, seje Adam :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Store, seje Adam :wub

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega sød jobcenter dame, der var enig med mig i, at vi ikke behøvede at holde møde, når jeg nu snart starter i job :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega sød jobcenter dame, der var enig med mig i, at vi ikke behøvede at holde møde, når jeg nu snart starter i job :)

 

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At børn og mand er afsted for første gang i 14 dage, så der er der tid til mig selv og de gøremål som skal overståed inden vi kører på weekend ved mine forældre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggedag med min søn helt alene :biglove Vi skal i svømmehallen og plaske.. Jeg er ved at dø af varme, så det bliver godt at komme i badetøj! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her burde skrives i en "hvad gør dig glad og lidt flov i dag"-tråd, men det findes jo ikke, så here goes:

I dag da Inger og jeg gik til børnehave, kom en dame ud fra sit hus og satte sig ind i sin bil. Hun var i start 50'erne, havde langt blondt hår og en nederdel på. Inger bliver KÆMPE glad og siger begejstret, mens hun peger, "SE MOR! Det er HANNE RIFFEL!!!!" :lol :oops

 

Tror dog heldigvis ikke at damen vidste, hvem Hanne Riffel er, så hun smilede bare til barnet og så ud til at synes, at hun var ret nuttet. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her burde skrives i en "hvad gør dig glad og lidt flov i dag"-tråd, men det findes jo ikke, så here goes:

I dag da Inger og jeg gik til børnehave, kom en dame ud fra sit hus og satte sig ind i sin bil. Hun var i start 50'erne, havde langt blondt hår og en nederdel på. Inger bliver KÆMPE glad og siger begejstret, mens hun peger, "SE MOR! Det er HANNE RIFFEL!!!!" :lol :oops

Tror dog heldigvis ikke at damen vidste, hvem Hanne Riffel er, så hun smilede bare til barnet og så ud til at synes, at hun var ret nuttet. :whistling

HAHAHAHAHA det er sjovt!!! :D :D :D Tak for et godt grin :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her burde skrives i en "hvad gør dig glad og lidt flov i dag"-tråd, men det findes jo ikke, så here goes:

I dag da Inger og jeg gik til børnehave, kom en dame ud fra sit hus og satte sig ind i sin bil. Hun var i start 50'erne, havde langt blondt hår og en nederdel på. Inger bliver KÆMPE glad og siger begejstret, mens hun peger, "SE MOR! Det er HANNE RIFFEL!!!!" :lol :oops

Tror dog heldigvis ikke at damen vidste, hvem Hanne Riffel er, så hun smilede bare til barnet og så ud til at synes, at hun var ret nuttet. :whistling

:D :D Tak for dagens griner :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega sød jobcenter dame, der var enig med mig i, at vi ikke behøvede at holde møde, når jeg nu snart starter i job :)

Og :ditto a-kasse dame :yay Så nu skal jeg bare sende mine ansøgninger og ellers nyde sommeren og glæde mig til 1/8 :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her burde skrives i en "hvad gør dig glad og lidt flov i dag"-tråd, men det findes jo ikke, så here goes:

I dag da Inger og jeg gik til børnehave, kom en dame ud fra sit hus og satte sig ind i sin bil. Hun var i start 50'erne, havde langt blondt hår og en nederdel på. Inger bliver KÆMPE glad og siger begejstret, mens hun peger, "SE MOR! Det er HANNE RIFFEL!!!!" :lol :oops

Tror dog heldigvis ikke at damen vidste, hvem Hanne Riffel er, så hun smilede bare til barnet og så ud til at synes, at hun var ret nuttet. :whistling

Haha! Det er sjaaaawt! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min eksamensforberedelse bare KØRER! Halløj til faktisk at kunne holde bare lidt weekend med min familie :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endelig er blevet klippet og faktisk (til forandring ) er glad for det :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er en total badass supermommy der let og elegant putter begge drenge alene, og at de begge sov tidligere end de plejer :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er en total badass supermommy der let og elegant putter begge drenge alene, og at de begge sov tidligere end de plejer :yay

:gp godt gået :kiss :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bland-selv-slik i ulovlige mængder :blush og sodavand!

OG sofahygge med min aller bedste halvdel :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endelig er blevet klippet og faktisk (til forandring ) er glad for det :-D

Billede :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M de sidste par dage har overtaget de umulige putninger! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billede :yay

Der er lyse striber i men ikke til at se i den belysning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER