SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Studenter! Elsker at se deres glade ansigter og deres tro på, at de har gjort det umulige og at de har overstået det hårdeste i deres liv!

De skulle bare vide! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Studenter! Elsker at se deres glade ansigter og deres tro på, at de har gjort det umulige og at de har overstået det hårdeste i deres liv!

De skulle bare vide! ;)

Ha ha true story :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har været i bad, og nu vil sætte kurs mod sneglehuset :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyt tøj med posten :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Studenter! Elsker at se deres glade ansigter og deres tro på, at de har gjort det umulige og at de har overstået det hårdeste i deres liv!

De skulle bare vide! ;)

Haha! So true! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Albert har spist ok med de ømmeste gummer og at han nu sover = Kaffe til moi!

Malerne, der er gået i gang udenfor med at gøre klar til at male udhæng, udestue og kvist.. Nogle gange kan det virkelig godt svare sig at betale nogle andre for at arbejde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med hende :hurra :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min frygt for besøg af farmor er blevet gjort til skamme!

Vi har haft en fantastisk dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få at vide af vores dagplejer, at vi har en helt fantastisk dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få at vide af vores dagplejer, at vi har en helt fantastisk dreng :loveshower

Det har I også :kuller :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for lykønskninger til Melissa og søde ord  :blush Tænker også lidt på hende som en smukkere, sjovere, yngre version af mig, bare uden det nørdede og med forhåbentlig en lys fremtid foran sig.

 

:7himmel  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At jeg endte dagen med alligevel at være lidt glad for ham den irriterende med fedt-glassene ;) :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endte dagen med alligevel at være lidt glad for ham den irriterende med fedt-glassene ;) :biglove

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores bedste venner venter en lille pige efter mange års kamp. Er bare så glad på deres vejne :glad :boo (lykketårer)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores bedste venner venter en lille pige efter mange års kamp. Er bare så glad på deres vejne :glad :boo (lykketårer)

:wub dejligt miraklernes tid ikke er forbi :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min skønne datter satte studenterhue på min kusine i går, Melissa var så stolt og snakker så meget om det :wub

Jobsamtale i eftermiddag- jeg er virkelig nervøs :unsure Men har nu forberedt mig, nu vil jeg tage en lur også læse alt igennem igen inden jeg henter børnene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nye kæmpestore sofa :loveshower

Og det dejlige vejr og at J er i et strålende humør idag (det er han nu faktisk de fleste dage) :D

Det er faktisk bare en go dag idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nye kæmpestore sofa :loveshower

Og det dejlige vejr og at J er i et strålende humør idag (det er han nu faktisk de fleste dage) :D

Det er faktisk bare en go dag idag :)

:loveshower :kiss dejligt søde du :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min 8-årige nevø har været ved at skrive og tegne idag. Det blev til et hjerte, hvor der står at han elsker bl.a. "moster Mede" og "ogel Brian" :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en aften med puttesucces i selskab med Kalle Kanin - kaninen der så gerne ville sove :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min 8-årige nevø har været ved at skrive og tegne idag. Det blev til et hjerte, hvor der står at han elsker bl.a. "moster Mede" og "ogel Brian" :biglove

:kuller :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min 8-årige nevø har været ved at skrive og tegne idag. Det blev til et hjerte, hvor der står at han elsker bl.a. "moster Mede" og "ogel Brian" :biglove

Ork hvor skønt - vi elsker børnestavning :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en aften med puttesucces i selskab med Kalke Kanin - kanen der så gerne ville sove :yay

Er den nem at bruge? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den nem at bruge?

Mega nem! Den første side indeholder instruktioner, men det kan koges ned til, at man nogle steder skal fremhæve hvad man siger, nogle steder skal man tale langsomt og svagt og nogle steder skal man sige barnets navn eller gøre nogle ting - eksempelvis gabe. Det illustreres med fed skrift, kursiv skrift og skrift i kantet parantes. Ellers er det bare at læse.

David bad selv om at få den læst igen i aften, så han må jo synes om den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER