SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

G har været vågen i 1,5 time. Lavet kæmpe lorteble og tror åbenbart at det er morgen. Hun ligger og snakker leger som en gal, og synes faktisk, at hun bare er lidt en røv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er nu officielt; min søn hader mig! Efter at have skreget i halvanden time i min seng, kom far og tog ham. Han har ikke sagt en lyd siden.

Jeg vil gerne melde mig ud af mor!

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksus problem. Jeg kan ikke sove, fordi jeg tuder af lykke.

I er jo alt for vilde :biglove

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nu officielt; min søn hader mig! Efter at have skreget i halvanden time i min seng, kom far og tog ham. Han har ikke sagt en lyd siden.

Jeg vil gerne melde mig ud af mor!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM, jeg føler mig som en på 100 år, når jeg skriver det her: Det kommer aldrig til at ændre sig.

Måske kan vi lave en "vi-adskiller-vores-selv-fra-mødrende-guilttrips"-loge, hvor vi øøøver os. Det ku godt gå hen at blive en ret stor loge, fornemmer jeg.

Jeg ved det. <_<

Og jatak til logen :rolleyes

Fister, du ER jo 100 år i en ung mors krop - respekt!

Det er en ikke helt lige så sand sandhed men dog en at være opmærksom på: vi blir til vores mødre (hvis vi ikke passer på). Og tak skæbne, min mor blir stille og roligt mere sær og ligner min mormor... Jeg gruer ...

Haha min mor begynder også at blive min (søde men sære) mormor :D

Og jatak, jeg er meget obs på at tage alt det gode fra min mor og prøve at lade det andet ligge :prikke (og jeg synes faktisk det går ok - jeg hapser min fars dårlige sider istedet :lol )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM, jeg føler mig som en på 100 år, når jeg skriver det her: Det kommer aldrig til at ændre sig.

Måske kan vi lave en "vi-adskiller-vores-selv-fra-mødrende-guilttrips"-loge, hvor vi øøøver os. Det ku godt gå hen at blive en ret stor loge, fornemmer jeg.

Jeg vil i hvert fald gerne skrive mig på den loge...

:kram til BBM, JustMe og alle andre der trænger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Øv hvor fesent JM, det var jeg også blevet sur og ked af :prik

:ditto Big time!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og cyberkrammer til BBM - hvad sker der for de mødre, der ikke bare kan stikke piben ind uden at skulle lave et show - og afpresningen kender vi godt herhjemme - min mor er en sand mester i at sætte mig skakmat, så jeg kun har valget imellem at lade hende få sin vilje eller vappe helt uforholdmæssigt hårdt til hende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og cyberkrammer til BBM - hvad sker der for de mødre, der ikke bare kan stikke piben ind uden at skulle lave et show - og afpresningen kender vi godt herhjemme - min mor er en sand mester i at sætte mig skakmat, så jeg kun har valget imellem at lade hende få sin vilje eller vappe helt uforholdmæssigt hårdt til hende <_<

PRÆCIS!! <_<

Tak for kram alle sammen :lovebk Det hjælper virkelig, at man ikke er alene om at have en mor, der er lidt tosset. (og B hjælper ikke i den henseende, for hans mor er verdensmester i at holde kæft :lol )

Nå. Men bortset fra det, så HAR min mor altså også MANGE gode sider. Heldigvis :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååååh... Synes jeg har sådan lidt småkvalme og der var faktisk et afbud til fødselsdagen pga dårlig mave + to fra samme hustand, der pludselig fik travlt med at komme på toilettet...

Jeg skal bare IKKE være bræk/diarré-syg på Elisabeths første fødselsdag!!!! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermor der konstant snakker om totalt ligegyldige ting, og vil have at jeg reagerer på det.... Hendes vitaminpiller, hvem der online på facebook, noget om dræbersnegle, hvilke faste aftaler hun har med sin veninde osv :rolleyes Så hold dog kæft et øjeblik!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig i klubben med mødre der er ved at blive gamle og sære ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay glem lige, at jeg sagde at min mor har gode sider :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay glem lige, at jeg sagde at min mor har gode sider :boo

Åh nej hvad så??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay glem lige, at jeg sagde at min mor har gode sider :boo

Nå nu gik jeg ellers lige her og troede, at hun var det eneste menneske i verden uden et eneste positivt træk! ;)

 

Selvfølgelig har hun det - og lige der opførte hun sig så som en forkælet 5-årig, og så er det tilladt at synes, hun er møgirriterende!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay glem lige, at jeg sagde at min mor har gode sider :boo

Det lyder ikke så sjovt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig har hun positive træk. Men lige nu er jeg faktisk ikke sikker på om de opvejer de negative... Jeg har lavet en tråd i fortroligt men den er sgu nok noget rodet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksus problem. Jeg kan ikke sove, fordi jeg tuder af lykke.

I er jo alt for vilde :biglove

:kiss :bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nu officielt; min søn hader mig! Efter at have skreget i halvanden time i min seng, kom far og tog ham. Han har ikke sagt en lyd siden.

Jeg vil gerne melde mig ud af mor!

Det nummer har J også lavet to gange. Lille lort :D

Det omvendte sker dog også, og min teori er, at han simpelthen bare vil "noget andet" - ikke nødvendigvis "ikke mor". :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alene med J i tre dage, fordi far arbejder udenlands, og jeg er vågnet med totalt dum mave ... Ikke så fedt, når ungen stadig insisterer på, at være i nærkontakt under samtlige middagslure. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det nummer har J også lavet to gange. Lille lort :D

Det omvendte sker dog også, og min teori er, at han simpelthen bare vil "noget andet" - ikke nødvendigvis "ikke mor". :kram2

Her er det bare altid den vej :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsikrings-evigheds-sagaen!

Jeg vil bare gerne have lavet mit badeværelse, så vi kan sælge det her hus, altså! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gode sukkerfri halspastiller, som ikke påvirker blodsukkeret tak? Er ved at få spat af kriller og hoste  :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøøøj, hvor kan Pixizoo få mit pis kog her til morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøøøj, hvor kan Pixizoo få mit pis kog her til morgen.

Ej hvad så? :unsure

Jeg har ellers kun gode erfaringer :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.