Posted March 8, 2016 Bukser str. 44 (H&M) NSN kr. 100 Bukser str. 44 (H&M) NSN kr. 100 Amme BH str. XL (Carriwell) Aldrig brugt kr. 100 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 29, 2016 Slet ikke nogen interesserede. Byd gerne :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 10, 2016 Hej :) Jeg vil gerne byde på bukserne. 200 inklusiv forsendelse? Har mobil Pay :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 27, 2016 Hvor stor er bh'en i omkreds? Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 28, 2016 Hej :) Jeg vil gerne byde på bukserne. 200 inklusiv forsendelse? Har mobil Pay :) Hej momto5 Du må meget undskylde jeg ikke har fået svaret :( Hvis du stadig er interesseret er det ok med prisen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 28, 2016 Hvor stor er bh'en i omkreds? Når jeg måler elastikken rundt er den 70 cm :) Har 2 stk af dem. Den ene stadig i indpakning. Den anden brugt 1 gang men passede mig bare ikke. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 8, 2016 Har du stadig ammebh'en til salg? Share this post Link to post Share on other sites