MamaWannabe

Nu venter jeg i spænding..

7 indlæg i dette emne

Kære alle,

Så har jeg fået lavet en moderkagebiopsi på Ultralydsklinikken for gravide og sendt den er sendt til analyse på Riget, hvor de har bekræftet, at de er gået igang med analysen. Så nu sidder jeg og venter i spænding på at de ringer fra Riget og fortæller mig om vores lille baby i min mave er rask.

Jeg kan i øvrigt varmt anbefale Ultralydsklinikken for gravide - de er meget professionelle og venlige. Det var virkelig en god oplevelse :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære alle,

Så har jeg fået lavet en moderkagebiopsi på Ultralydsklinikken for gravide og sendt den er sendt til analyse på Riget, hvor de har bekræftet, at de er gået igang med analysen. Så nu sidder jeg og venter i spænding på at de ringer fra Riget og fortæller mig om vores lille baby i min mave er rask.

Jeg kan i øvrigt varmt anbefale Ultralydsklinikken for gravide - de er meget professionelle og venlige. Det var virkelig en god oplevelse :-)

venter i spænding sammen med dig... :loveshower

håber alt kommer til at gå godt....hvor længe skal du så vente på at få svar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber virkelig de ringer og fortæller det er en rask lille baby du har dig.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber virkeligt på det bedste for dig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak skal I have!

Jeg skal vente på svaret ind til i morgen tidligt. Suk, tror jeg sætter en film på, så jeg kan få tiden til at føles lidt hurtigere.

I høre fra mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER