Blupimaven

Hvordan fortalte i at i var/er gravide ?

15 indlæg i dette emne

Hej Tøser.

Jeg har kun lige testet positiv.. Og skal til en tidlig scanning om 3 uger.

Men jeg vil høre om hvordan i har gjort da i skulle fortælle jeres familier (forældre) at i var/er gravide ?

Jeg vil rigtig gerne overraske mine forældre - for selv om de allerede har 2 børnebørn fra min søster - så ved jeg at de glæder sig til at jeg en dag kommer med børn :) Hvilket jo så måske er nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi pakkede en sut ind, som de fik i julegave (de fik det af vide juleaften).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skrev en indbydelse til fødselsdag på temrinsdato :) min mor troede først vi skulle have en hundehvalp, haha. Hun blev mega glad da hun endelig fangede den :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Malede på pigernes t-shirts "jeg skal være storesøster" og afslørede det ifb med den stores fødselsdag. Folk blev så glade! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede et kalenderlys med nedtælling til min beregnet terminsdato til mine forældre, og et lys til svigerforældrene hvor det var en invitation til fødselsdag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg klistrede et scannings billede på et kort og skrev:

Hej Mormor

Se li hvor lækker jeg er...

Vi ses ca. 22/9

Hun læste først teksten og begyndte at tude... Og så så hun billedet og tudede endnu mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her passede det med at vi ville sende takkekort ud for vores bryllup. Det var et helt almindeligt kort med almindelig takkekorts tekst. Eneste forskel var hvad vi skrev i første linje. F.eks til min mor skrev vi:

Kære Annette/mor/svigermor/mormor

Det var jo så det sidste ord "mormor" der afslørede det. Min mors første reaktion var: "hvem er mormor? " og hun blev så glad og begyndte at græde, da vi sagde og hun forstod det var hende. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

til mine forældre gav vi gavekort på 2 dages overnatning herhjemme og pasning af vores datter - skal føde ved kejsersnit så har brug for pasning et par dage af datteren. Til mine svigerforældre fortalte vores datter det og viste stolt scannigsbillededet frem.

Resten fik det at vide sådan her:

x6N1Xmh.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav vores forældre et gavekort til 1 stk. barnebarn i julegave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

til mine forældre gav vi gavekort på 2 dages overnatning herhjemme og pasning af vores datter - skal føde ved kejsersnit så har brug for pasning et par dage af datteren. Til mine svigerforældre fortalte vores datter det og viste stolt scannigsbillededet frem.

Resten fik det at vide sådan her:

x6N1Xmh.jpg

F*CK hvor er det gennemført... :D Genialt billede, den idé gemmer vi li...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eftersom vi skal til NF 22/3, så overvejer vi at lave en fake aprilsnar på Facebook... Den er jo så brugt at ingen vil tro på det... :D

2. april vil vi så afsløre at den altså er god nok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

til mine forældre gav vi gavekort på 2 dages overnatning herhjemme og pasning af vores datter - skal føde ved kejsersnit så har brug for pasning et par dage af datteren. Til mine svigerforældre fortalte vores datter det og viste stolt scannigsbillededet frem.

Resten fik det at vide sådan her:

x6N1Xmh.jpg

Hehe fed idé :) Jeg kender en god fotograf.. han kunne måske hjælpe os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe fed idé :) Jeg kender en god fotograf.. han kunne måske hjælpe os :)

Dette er blot taget af mig selv. Kan udløse kameraet via iPhonen så man behøver evt slet ikke en fotograf hvis det er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ændrede et billede fra brylluppet i photoshop, hvor der så stod "Baby sep. 15" i stedet for "Just Married" på banneret. Og bestilte et puslespil af billedet. De blev meget overraskede over at teksten ikke var som de forventede selvom det varede et øjeblik før det gik op for dem hvad det betød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men vi har købt et sødt kort.. og påsat et peel-off mærke med "indbydelse" og sat på forsiden.

Indeni vil vi så skrive:

Kære mormor og morfar.

Det vil glæde min mor og far at se jer til min fødselsdag d.30 okt på Rigshospitalet.

Tiden og datoen kan varierer men i vil få nærmere besked.

Jeg glæder mig til at se jer..

Kærlig hilsen jeres kommende barnebarn.

 

Dette kort skal de have på lørdag hvor vi skal til middag hos dem. Vi skal komme hen på eftermiddagen og så kommer min moster, onkel og en god veninde. Som så også kan få nyheden at vide ved middagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER