Minalima

Hvorfor har jeg ingen GT hjemme?

6 indlæg i dette emne

Er ved at gå ud af mit gode skind her! Det er i dag 8 dage siden jeg skulle have haft min mens. Men har ikke set så meget som skyggen af blødning.

Tænkte at det nok bare er tankerne om den forestående operation d. 26. Februar der har kludrer i det. Eller glæden over at jeg skal have min spiral ud d. 22. Februar... men nu synes jeg efterhånden det virker mærkeligt.

Havde mens.smerter i de 4 dage hvor jeg skulle have haft mens. Men som sagt, igen blødning.

Jeg havde desværre ikke nogen GT hjemme. Kun ÆT, så jeg tænkte, at en negativ test måske kunne få min krop til at forstå at det (måske) bare er indbildning.

Meeeeen, den er svagt positiv :/

Hvilket ikke giver nogen som helst mening for mig... har lige prøvet at regne det lidt ud, og ud fra deT, skal jeg først have næste mens om 21 dage.

Så nu kører tankerne selvfølgelig helt vildt rundt i hovedet på mig.

Ved godt jeg reelt set ikke kan bruge resultatet fra en ÆT som indikator for graviditet, men alligevel. Har da hørt om fænomenet før.

Og så kommer frustrationerne:

Jeg vil selvfølgelig for alt i verden gerne være gravid igen.

Men, jeg har stadig min hormonspiral, som efter planen skal fjernes d. 22. Februar.

Jeg har en planlagt operation, lægen ikke vil gennemføre HVIS jeg er gravid, her d. 26. Februar.

Må hellere skaffe en GT i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror du ikke bare at du har stresset din krop? Og derfor ikke har haft nogen blødning.

Og det er vel heller ikke alle der bløder med hormonspiral.

Men du kan da sagtens vælge at tage en test for at få slået lidt koldt vand i blodet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det.

Har haft min spiral i 3 1/2 år og har haft blødning hver måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ægløsningstest kan ikke være svagt positiv :-) enten er den positiv, ellers er den negativ.

Mange kvinder har en svag test-streg altid (mig selv inklusive) :-)

What she said...

 

Ud og køb en test..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik købt EN GT og den var negativ.

Så kiggede en ekstra gang på pakken med ÆT og fandt ud af at den godt kan være negativ trods 2 streger. (Har aldrig prøvet em ÆT før).

Så bare stress

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft noget der ligner pletblødning i dag.

Når nu min mens. Har ladet vente på sig, håber jeg min cyklus har rykket sig, så ÆL ikke falder sammen med operation.

Utroligt hvor frustrerende det kan være at vente på sin mens.

Næste gang må den hellere ens gerne blive væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER