lpd

Igangsættelse

4 indlæg i dette emne

Ja jeg må jo nok så småt indstille mig på at min krop åbenbart ikke kan finde ud af at gå i gang selv :(

Er der nogen der ved hvordan det foregår på OUH? Hvis de kan tage vandet er det vel rimelig kort proces tænker jeg, men tvivler på det er muligt. Hvis det er med piller, bliver jeg så indlagt med det samme? Vi har cirka en times kørsel hver vej, så orker ikke at skulle køre frem og tilbage - omvendt har vi også to hunde, som jo ikke kan være alene hjemme hvis det tager flere dage. Hvad med min kæreste, bliver han der sammen med ham eller er han derhjemme indtil der sker noget? Jeg forudser vi begge eksploderer hvis vi skal sidde på sygehuset og glo i flere dage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kun prøvet på Skejby, men mit forløb meget kort var:

 

Lørdag formiddag ind til tjek på baby, får en pille (oral). 

Lørdag eftermiddag ind til tjek, ingen forandring, får en pille mere.

Søndag formiddag ind til tjek, får to piller. Veer starter men går i sig selv igen.

Søndag eftermiddag ind til tjek, får to piller. 

Ingen af de fire gange kunne de tage vandet. De tilbød ikke indlæggelse (var heller ikke synderlig interesseret). Vi har ca. 30 min til hospitalet (mindst 45 min hvis trafik, men det slap vi for da det var weekend). 

Får derefter veer og spontan vandafgang derhjemme, og så burde fødslen ellers forløbe normalt. Men det er mange gange ind på hospitalet, 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun prøvet på Skejby, men mit forløb meget kort var:

 

Lørdag formiddag ind til tjek på baby, får en pille (oral). 

Lørdag eftermiddag ind til tjek, ingen forandring, får en pille mere.

Søndag formiddag ind til tjek, får to piller. Veer starter men går i sig selv igen.

Søndag eftermiddag ind til tjek, får to piller. 

Ingen af de fire gange kunne de tage vandet. De tilbød ikke indlæggelse (var heller ikke synderlig interesseret). Vi har ca. 30 min til hospitalet (mindst 45 min hvis trafik, men det slap vi for da det var weekend). 

Får derefter veer og spontan vandafgang derhjemme, og så burde fødslen ellers forløbe normalt. Men det er mange gange ind på hospitalet,

De piller du fik, var det Misoprostol? Altså som jeg forstår det: "rigtige" igangsættelsespiller? Eller er det bare noget blødgørende agtigt??

Håber mit spørgsmål giver mening...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER