HenrietteHall

Ansøgning

4 indlæg i dette emne

Jeg har skrevet en ansøgning og sendt den til firmaet med posten.. Har så lige kigget annoncen igennem for at tjekke sidste frist og opdager at man også kunne sende den med mail.. Jeg sender helst med mail, da jeg ikke stoler ret meget på Post Danmark, jeg har mistet mange breve, både nogen jeg har sendt men også nogen som var sendt til mig..

Jeg har ikke hørt fra dem om de har modtaget ansøgningen.. Kan jeg godt tillade mig at skrive en mail og høre om de har modtaget den og hvis ja, hvad skriver jeg så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det synes jeg godt du kan. Hvis de skriver, at de har fået den, så skriver du bare "mange tak, hav en god dag" eller noget i den stil tilbage. Der behøver ikke være mere i det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg godt du kan. Hvis de skriver, at de har fået den, så skriver du bare "mange tak, hav en god dag" eller noget i den stil tilbage. Der behøver ikke være mere i det :)

Kan godt se jeg fik skrevet det som, hvad jeg skriver hvis de svarer ja, men mangler hjælp til hvad jeg skriver i mailen for at høre om de har modtaget den :) For synes uanset hvordan jeg får det vendt i hovedet, så lyder det som om jeg ikke har læst opslaget godt nok igennem.. For hvis jeg har dårlig oplevelser med Post Danmark, hvorfor sendte jeg så ikke bare mail i første omgang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med

Hej (navn)

Jeg har sendt jer en ansøgning ang. Jobbet som ... Med post Danmark og da jeg ikke har hørt fra jer, vil jeg høre om i har modtaget den?

Venlig hilsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER