fynboen

fantastisk nyhed...

11 indlæg i dette emne

EJ hvor er jeg bare glad i dag...

Snakkede med min søster tidligere i dag, hvor hun fortalte at jeg skulle være moster...

Hun havde været meget nervøs for at fortælle mig det, da hun vidste jeg havde været gravid for ikke særlige lang tid siden, så hun havde virkelig været i et dilemma med hvordan hun skulle fortælle mig det...

fandt så faktisk ud af at hvis min graviditet havde holdt, så havde vi haft termin med tre ugers mellemrum... Kunne ellers have været rigtig hyggeligt at skulle på barsel samtidig med min søster...

De har kæmpet en kamp for at blvie gravid og var faktisk blevet henvist til fertilitetsklinnikken, men hun havde fået af vide hun skulle tabe sig og så finder hun lige pludselig ud af hun er gravid...

Kan livet være mere fantastisk... Er virkelig så glad på deres vegne...

Skulle lige ud med alt min glæde... Fantastisk....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor skønt og ved du hvad, i kan stadig sagtens nå at komme på barsel sammen :) Op på hesten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt for din søster og skønt du er så glad for det..

Håber for jer i når at komme på barsel sammen alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fantastisk nyhed :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er rigtigt, men jeg håber lidt jeg kan komme ud og få en elevplads, men kan jeg ikke det, så prøver vi nok også igen...

Jamen når jeg ved hvor længe de har prøvet, så er jeg bare glad for det... men også at jeg skal til at kalde mig moster... er jo allerede faster... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvbor dejligt :)

Jeg har 2 veninder der er gravide - ville elske at være på barsel sammen med dem, men det bliver nok lidt svært at nå ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en dejlig nyhed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvbor dejligt :)

Jeg har 2 veninder der er gravide - ville elske at være på barsel sammen med dem, men det bliver nok lidt svært at nå ;)

Ja det er bare dejligt.. tror da altid det er sjovere at være på barsel sammen med nogen man kender, men det er jo ikke altid det kan lade sig gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fantastisk. Stort tillykke!

Her er min søster også gravid, og vi forsøger ihærdigt at lave en baby så jeg kan barsle sammen med hende (endnu en gang - det gjorde vi nemlig også sidst ;))

Jeg krydser fingre for, at du snart følger i din søsters fodspor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fantastisk. Stort tillykke!

Her er min søster også gravid, og vi forsøger ihærdigt at lave en baby så jeg kan barsle sammen med hende (endnu en gang - det gjorde vi nemlig også sidst ;))

Jeg krydser fingre for, at du snart følger i din søsters fodspor!

Okay...jamen kunne godt tænke mig at holde barsel sammen med nogen som man kender... kunne da være så hyggeligt... håber da det lykkedes for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig nyhed - stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER