Guest

Lange pæne støvler med ekstra skaftvidde????

8 indlæg i dette emne

Jeg vil rigtig gerne have et par lange pæne støvler med høj hæl jeg kan bruge til kjoler på arbejdet. Jeg har bare et problem at mine lægge åbenbart er meget store <_< Jeg fandt et par på Zalando som jeg lige har fået hjem. De har en skaftvidde på 36 cm. De passer på venstre men højre kan jeg kun lukke med "vold" og når de er lukket sidder de så stramt at jeg få en delle på benet <_<

Jeg prøvede at kigge på Tamaris hvor de har nogen der hedder xl-vidde men de er godt nok lidt kedelige til det jeg gerne vil bruge dem til.

Så er der nogen der ved hvor jeg kan købe et par pæne lange støvler med høj hæl? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ecco!!!

 

Jeg har enorme lægge (synes jeg selv i hvert fald), og de eneste støvler jeg kan mase mine lægge ned i er fra Ecco. Jeg mener min lægomkreds er 39 eller 41 cm :chin: Så du burde kunne finde nogen der :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg mener, at Billi Bi plejer at lave flere skaftstørrelser - og jeg synes, at de laver nogle pæne støvler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis det drejer sig om 2-4cm tror jeg sagtens en skomager kan blokke dem. Det har jeg haft held med flere gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for indput :) Jeg må lige kigge på dem I har nævnt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 1/13/2016 at 0:06 AM, Guest said:

I would really like a pair of long, nice boots with a high heel that I can wear with dresses at work. I just have a problem that my calves are obviously very big <_< I found a pair on Zalando that I just got. They have a shaft width of 36 cm. They fit on the left but on the right I can only close with "force" and when they are closed they are so tight that I get a splinter on my leg <_<

I tried looking at Tamaris where they have something called xl-width but they are probably a bit boring for what I want to use them for.

So does anyone know where I can buy a nice pair of tall high heeled boots? :)

Finding the perfect pair of tall, high-heeled boots can be a challenge, especially when it comes to accommodating different calf sizes. It's unfortunate that the pair you ordered from Zalando didn't fit properly and caused discomfort. While Tamaris offers XL-width options, they might not have the exact style you're seeking.

However, I encourage you to explore other reputable shoe brands like Stuart Weitzman, Nine West, or Aldo. They often have a wide range of stylish options, including boots with adjustable or stretchy shafts to accommodate varying calf sizes. Don't give up on finding that perfect pair just yet! Keep searching, and I'm confident you'll discover a stylish and comfortable solution for your workplace dresses. Best of luck in your boot hunt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER