ceciliewinther

Nogle som sælger sådan en?

5 indlæg i dette emne

Hej piger.

 

Ved ikke om man må lave sådan et opslag, men i må endelig sige til hvis det er forkert for så sletter jeg bare igen :rolleyes

 

Jeg vil høre jer om der er nogle af jer der sælger en fertilitetsmoniter? Gerne den fra cleareblue? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte en på dba idag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja har godt set det, men vil helst ikke have en af dem der er udgået fra markedet :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en clearblue fertilitetsmonitor advanced. Jeg har givet den videre til min søster, så den er ikke til salg.

Jeg vil bare lige sige at jeg ikke var ret godt tilfreds med den.

For det første er den i sig selv ret dyr. Dernæst er de særlige testpenne der skal bruges meget dyre. Ca. 500kr for 20 stk.

Jeg har lidt pco og har derfor lidt lange cykluser (ca. 35 dage).

Den første cyklus jeg prøvede brugte jeg 19 testpenne før monitoren viste maks.

Næste cyklus brugte jeg vist kun 11, fordi jeg ventede nogle dage med at teste og fordi jeg kun testede hver anden dag indtil den viste høj fertilitet. I den cyklus var jeg nogenlunde tilfreds med monitoren.

De næste to cykluser opnåede jeg ikke maksimal fertilitet på trods af at jeg testede rigtig mange dage og min cyklus ikke var længere end den plejer. Herefter stoppede jeg med at bruge den.

Det er kun bestemte tidrum på dagen hvor man skal teste og det er besværligt.

Jeg har efterfølgende prøvet temperaturmetoden sammen med almindelige æl-teste. Det syntes jeg fungere meget bedre. Jeg har fået en bedre forståelse at min cyklus, det er en meget billigere løsning og den er hverken mere eller mindre besværlig en med fertilitetsmonitoren.

Men om den virker eller ej afhænger nok af årsagen til at man ikke bliver gravid. Det er muligt at andre kvinder har en helt anden oplevelse end jeg.

Jeg ved godt at det ikke var en anmeldelse du spurgte efter, men jeg håber at det er ok at jeg deler min erfaring.

Held og lykke med baby projektet:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En bekendt jeg havde brugte Persona. Ved ikke om den fået længere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER