Kanelkamel

Det du både elsker og irriteres ved hos partneren

15 indlæg i dette emne

Ja, jeg er i PMS-humør, og har været det nogle dage.

I dag blev jeg sur over, at min mand IGEN ikke havde slukket lyset, da han forlod baderummet. Var lige sur over det 4 sekunder, og så tog jeg mig selv i at tænke, at det måske også er en af de ting jeg elsker ved ham. At ligegyldige ting betyder så lidt for ham.

Jeg kan også blive hysterisk, når han vender sine strømper forkert, så al det fylder han har på sikken vender indad i vaskemaskinen. Når han så vender dem rigtigt for at tage dem på, så vælter der fnul og savsmuld og skidt ud på gulvet. Og så kan jeg jo give mig til at støvsuge. For han ser det ikke ;)

Hvad for nogle features har din mand, søn du både elsker og irriteres over?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De ting, du nævner, ville jeg nok ikke elske men bare irriteres over :lolhit

Men ting, jeg både elsker og hader ved min mand:

- At han køber slik til mig hver fredag

- At han kan finde på at købe legetøj til V "bare fordi"

- Når han prikker mig i navlen

- At han driller mig

- At han aldrig bruger noget duft

- At han hellere vil have computerspil end flot tøj i gave

- At han er en menneskelig radiator om natten

- At han aldrig plager om sex

- At han er lavere i højden end mig

- Hans Gaston-kløft i hagen

- At valentinsdag er den eneste dag på året, hvor jeg 100% sikkert ALDRIG får blomster

- At han sætter en ære i at købe gaver til mig, som IKKE står på min ønskeseddel

- At jeg kan tæve ham i scrabble

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans evne til at synes, at han lige skal stå og hygge om en god kop kaffe til os, når jeg synes at ALTING omkring mig mangler og haster :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han altid spørger hvordan man tænder vaskemaskinen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er så helt utroligt selvsikker, grænsende til arrogance... Elsker det og hader det! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans evne til at synes, at han lige skal stå og hygge om en god kop kaffe til os, når jeg synes at ALTING omkring mig mangler og haster :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han langt hellere vil danse med mig når jeg sætter musik på når vi skal gøre rent :rolleyes :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- at hvis jeg sætter ham i gang med et eller andet der skal ordnes som jeg havde tænkt, så udvikler det sig altid til et andet kæmpe projekt i hjemmet som pludselig tager hele dagen!

- at han er ALT for fornuftig og velovervejet (og derfor langsom) når der skal træffes beslutninger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans spontanitet og hans absolutte mangel på konfliktsky-hed...

Begge dele er absolut konstrast til mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne tidligere blive fuldstændig vanvittig, da vi boede i lejlighed uden opvasker. Han er typen der samler opvask sammen over flere dage. Når så endelig opvasken skal tages, så tog han tilløb i flere timer op til: han skulle lige tanke op med mad, så han ikke skulle svine service til umiddelbart efter opvasken. Og så skulle han finde noget musik, som han kunne væske op til. Og døren skulle allerhelst lukkes derud til.

Og selvom der måske kun var to dages opvask, så kunne det tage to timer for ham, fordi han lige skulle holde pause undervejs, eller finde et andet stykke musik...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ikke kan lægge en ide fra sig, når først han har fået den

At han altid sætter sig ind i, hvad der er det bedste på markedet, før han køber noget (hvilket som regel betyder, at det er svært at købe noget til ham, fordi han hurtigt får en ide om, hvilken model han vil have, og som regel bliver det ikke billigere jo mere han researcher. Men tilgengæld køber han sjældent bras)

At han er skide stædig

At han altid siger sin mening, helt ærligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- at hvis jeg sætter ham i gang med et eller andet der skal ordnes som jeg havde tænkt, så udvikler det sig altid til et andet kæmpe projekt i hjemmet som pludselig tager hele dagen!

- at han er ALT for fornuftig og velovervejet (og derfor langsom) når der skal træffes beslutninger

 

Åh gud.. Det er totalt min mand! :lol Han er dog blevet bedre til spontane beslutninger med årene.. Det har jeg vist fået ham lært :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er så helt utroligt følsom og sensitiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han altid finder på nye projekter i lejligheden. Jeg elsker når det er færdigt, men hader når det står på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er så ordentlig og har det gode rengøringsgen som jeg mangler. Han får mig i gang og det er jo godt men det er dælme irriterende vi hele tiden skal gøre rent og rydde op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER