My love

Madras til halv høj seng

9 indlæg i dette emne

Vi har købt en halv høj seng til vores datter og skal nu have en madras på 90x200 cm.

En siger en skum madras fra tempur er god men en anden siger at en spring madras r meget bedre og bøvl kunne holde i længere tid. En skum madras vil ikke være optimal at ligge på i længere tid.

Jeg aner simpelthen ikke hvilken spring madras vi skal købe og synes også de er pænt dyre nogen af dem. Håber kogen af jer kan hjælpe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En springmadras skal vist nok have 30 kg før fjedrene har nogen effekt. Så det ville jeg ikke købe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en skummadras til Erica og indtil videre performer den fint. De behøver ikke være så dyre - vi har en fra jysk. Åndbar og halløj går jeg ikke så meget op i - hun ligger jo alligevel på tisselagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En springmadras skal vist nok have 30 kg før fjedrene har nogen effekt. Så det ville jeg ikke købe :)

IKEA har nogle spring madrasser til børn. Men de er jo nok lavet efter det er børn der ligger der. Det vil en alm spring madras jo ikke lige være

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en skummadras til Erica og indtil videre performer den fint. De behøver ikke være så dyre - vi har en fra jysk. Åndbar og halløj går jeg ikke så meget op i - hun ligger jo alligevel på tisselagen :)

Må jeg spørge hvilken en i har købt. For er virkelig i tvi l og synes nogle af dem er meget tynde. Har kig på en i IKEA lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt malfors fast i ikea til vores Andrea. Den bløde virkede for blød, og den billigere for tynd. Denne var perfekt til Andrea på to år. Så kan den blive udskiftet om nogle år når vi er ude over renlighed og hun har en højere vægt.

Vores Andrea ville intet få ud af en springmadras, da hun ikke har nær vægten til det. Jeg under hende det, men det ville være spild.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt malfors fast i ikea til vores Andrea. Den bløde virkede for blød, og den billigere for tynd. Denne var perfekt til Andrea på to år. Så kan den blive udskiftet om nogle år når vi er ude over renlighed og hun har en højere vægt.

Vores Andrea ville intet få ud af en springmadras, da hun ikke har nær vægten til det. Jeg under hende det, men det ville være spild.

Det er nemlig også det jeg er lidt i tvivl om. Om vores har vægten med sig. Så er stadig lidt på bar bund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg spørge hvilken en i har købt. For er virkelig i tvi l og synes nogle af dem er meget tynde. Har kig på en i IKEA lige nu

Jeg kan ikke huske navnet på modellen, men den er 10 cm høj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske navnet på modellen, men den er 10 cm høj.

Tusinde tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER