Ihpets-mortilto

Stephi krymper

95 indlæg i dette emne

Tak for hep allesammen :kiss

Hvordan er dagen gået? :D

Den er gået fint :) det har været HÅRDT at være såååå træt og ikke må kværne chokolade eller andet guf, det plejer ligesom at være redningen :Blush men mig og W havde os da en hyggestund med nogle valnødder vi selv sad og knækkede og det føltes da næsten som 'snolder' :P

Og så har vi endda været ude og gå tur! Hele 1,79 km :lol ej i modvind, sne og kulde var det da fint nok. Og Ws små ben kunne absolut ikke mere, han tiggede endda om at komme op i barnevognen :lolhit

Tak fordi du spørg :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for hep allesammen :kiss

Den er gået fint :) det har været HÅRDT at være såååå træt og ikke må kværne chokolade eller andet guf, det plejer ligesom at være redningen :Blush men mig og W havde os da en hyggestund med nogle valnødder vi selv sad og knækkede og det føltes da næsten som 'snolder' :P

Og så har vi endda været ude og gå tur! Hele 1,79 km :lol ej i modvind, sne og kulde var det da fint nok. Og Ws små ben kunne absolut ikke mere, han tiggede endda om at komme op i barnevognen :lolhit

Tak fordi du spørg :kiss

Tapper lille soldat :biglove og moren er også dygtigt ;) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tapper lille soldat :biglove og moren er også dygtigt ;) :glad

Hihi tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der fyldt op med skønne sager :)

2vwbsjd.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der fyldt op med skønne sager :)2vwbsjd.jpg

Slurp! Det ser lækkert ud :) Øko-mandler? Jeg har kun set dem i mit supermarked i bittesmå posertil eksorbitante priser :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slurp! Det ser lækkert ud :) Øko-mandler? Jeg har kun set dem i mit supermarked i bittesmå posertil eksorbitante priser :rolleyes

Jeps! Aarstiderne. Ikke billigt, desværre. Måske en anelse billigere end de der mini urtekramsposer. Men mest fordi jeg trænger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps! Aarstiderne. Ikke billigt, desværre. Måske en anelse billigere end de der mini urtekramsposer. Men mest fordi jeg trænger ;)

Hehe, jeg spiser også temmeligt mange - men her bliver det så ikke-øko - jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at kæbe de der bittesmå megadyre poser :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jeg spiser også temmeligt mange - men her bliver det så ikke-øko - jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at kæbe de der bittesmå megadyre poser :rolleyes

Det er også slemt at de skal være så dyre! I usundstider kan jeg sagtens spise marabou til 25, og den holder kun 1 dag - så når nødder er eneste 'snack', så er det ok med sådan en pose i ny og næ. Er min konklusion ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det første vejedag i morgen, det bliver spændende! Den første uge plejer altid at give ret godt ;) Og jeg har været go', ingen slik og sådan, til gengæld meget grønt :super

Jeg spiser dog ikke få kalorier (skriver jeg selvom jeg altså ikke holder regnskab ;) ), der skal kul på maskinen, min lille sultne dreng skal i hvert fald ikke sultes :) Jeg prioriterer sund mad med pondus: gode grove fuldkorn, masssser af grønt, gode proteiner og lidt fedt. Det passer mig fint, jeg går ikke og er sulten, men når at blive sulten inden måltiderne, så det passer nok meget godt :D

I dag skal jeg på langfart og det er ærlig talt lidt en udfordring på sundheden. Der er ikke noget værre end at stå på bundfrossen station og vente på toget, det for altid lækkersulten frem <_<

Jeg satser på at klare det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også slemt at de skal være så dyre! I usundstider kan jeg sagtens spise marabou til 25, og den holder kun 1 dag - så når nødder er eneste 'snack', så er det ok med sådan en pose i ny og næ. Er min konklusion ;)

God pointe - slik koster også penge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også slemt at de skal være så dyre! I usundstider kan jeg sagtens spise marabou til 25, og den holder kun 1 dag - så når nødder er eneste 'snack', så er det ok med sådan en pose i ny og næ. Er min konklusion ;)

God pointe - slik koster også penge.

Så er det første vejedag i morgen, det bliver spændende! Den første uge plejer altid at give ret godt ;) Og jeg har været go', ingen slik og sådan, til gengæld meget grønt :super

Jeg spiser dog ikke få kalorier (skriver jeg selvom jeg altså ikke holder regnskab ;) ), der skal kul på maskinen, min lille sultne dreng skal i hvert fald ikke sultes :) Jeg prioriterer sund mad med pondus: gode grove fuldkorn, masssser af grønt, gode proteiner og lidt fedt. Det passer mig fint, jeg går ikke og er sulten, men når at blive sulten inden måltiderne, så det passer nok meget godt :D

I dag skal jeg på langfart og det er ærlig talt lidt en udfordring på sundheden. Der er ikke noget værre end at stå på bundfrossen station og vente på toget, det for altid lækkersulten frem <_<

Jeg satser på at klare det!!

:glad spændt på resultatet.

Du må have nødrationer i lommen på turen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God pointe - slik koster også penge.

:glad spændt på resultatet.

Du må have nødrationer i lommen på turen :)

Ja det er faktisk ret dyrt!

Nu er næste stop hjemme, og jeg klarede det :yay et æble, en skorpe (medbragt) og en light cola er indtaget og det er helt ok :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er faktisk ret dyrt!

Nu er næste stop hjemme, og jeg klarede det :yay et æble, en skorpe (medbragt) og en light cola er indtaget og det er helt ok :super

:super

Ja, jeg er egentlig lidt spændt på, om januars sukker- og alkoholforbud kan ses på vores husholdningskonto :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vejedag!

Uge 1: -4,0 kg

Tabt i alt: -4,0 kg

Mangler til første store mål: 12,7 kg

Wow! Tænk at man kan tabe 4 kg på en uge! Ok det er jo ikke ligefrem ren fedt ;) de 2,6 var jule-vægtøgningen, som nok var en del væske og øget tarmindhold osv. Men jeg klager bestemt ikke :glad

Så nu er jeg omtrent 3,5 kilo fra at have smidt det sidste fra graviditeten. Det glæder jeg mig til :)

God fredag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad mega sejt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, det er fedt! :glad Så vinder jeg sgu nok ikke Taberdysten :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare total sej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er i søde allesammen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, det er fedt! :glad Så vinder jeg sgu nok ikke Taberdysten :lol

Jeg har besluttet at jeg ikke deltager det næste stykke tid, jeg har brug for at flyve solo ;) Så du har stadigvæk en god chance :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan dér, Steph! :toot :toot :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå!

Det var noget med 46 kg inden ny baby :O Jeg tabte vidst tråden i tråden, men jeg vil gerne til at opdatere igen :) Så må vi se om jeg også har tabt jer :lol

Nå, det gik sådan:

Start 1. december: +46

1. December senere samme dag :lol : +41

Januar, ca: + 37, og her stoppede det automatiske efterfødselsvægttab

Januar-15. marts: går det op og ned, hele tiden omkring de +37

I dag: +28,8 :yay og jeg har tabt min baby ;)

Så langsomt går det, men det går altså den rette vej! Om præcis 1,3 kilo er jeg på det laveste vægt jeg registrerede der i starten af graviditeten. Så det er jo frygtelig tæt på. Det er også ca der at jeg har kæmpet de første 10 kilo af (de små 10 før der tæller ligesom ikke rigtig).

Så nu er der altså 28,8 kilo i mellem mig og pb3 :kuller

Jeg håber i vil heppe med :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER