Sandie

p-pille stop...

22 indlæg i dette emne

Hvis jeg f. ex tager sidste p-pille d. 19 så får jeg mens d. 23-26 Vil jeg så allerede kunne blive gravid de der 14 dage efter +- (har cyklus 28 dage)

altså får jeg så ægløsning.. eller går der længere tid før piller er ude af kroppen.. ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I teorien skulle det være ude af kroppen med det samme (og derfor kan man også risikere at blive gravid hvis du glemmer nogle piller i løbet af måneden).

Men det er jo ikke alle der bliver gravide i første hug, men det er nok de 117 andre ting der påvirker og ikke p-pillerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neiii - går I igang med projekt lillebrøster?? :glad :loveshower Hvor lyder det dejligt

Og enig med Stikan, i teorien skulle det sagtens kunne lykkes, men det kan jo desværre være svært at spå om det lykkes i første hug. Men :goodluck med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I teorien skulle det være ude af kroppen med det samme (og derfor kan man også risikere at blive gravid hvis du glemmer nogle piller i løbet af måneden).

Men det er jo ikke alle der bliver gravide i første hug, men det er nok de 117 andre ting der påvirker og ikke p-pillerne.

Ja det jo lige det med de 117 andre ting.. det tog 1½ år at lave nadja så det skam heller ikk fordi vi regner med at lave hende i første hug ;) men bare om det reelt kan lade sig gøre.. hvis det ikke kunne, ville jeg stoppe med p-pillerne noget før..

Men så venter vi til det planlagte og håber næste barn kommer inden for et par år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neiii - går I igang med projekt lillebrøster?? :glad :loveshower Hvor lyder det dejligt

Og enig med Stikan, i teorien skulle det sagtens kunne lykkes, men det kan jo desværre være svært at spå om det lykkes i første hug. Men :goodluck med det

Det først d. 19 Maj jeg tager sidste pille.. Er sikker på hvis vi stoppede nu vil den komme næsten med det samme og skal jo meget snart til bryllup (med fri bar) og skal kunne passe kjole (og tusinde andre ting) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neiii - går I igang med projekt lillebrøster?? :glad :loveshower Hvor lyder det dejligt

Vi kalder det faktisk projekt lilleSØSTER... ved ikke hvad der sker for os.. vi er bare så sikker på vi får en pige mere.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kalder det faktisk projekt lilleSØSTER... ved ikke hvad der sker for os.. vi er bare så sikker på vi får en pige mere.. ;)

:lol Jamen det bliver da spændende om I får ret så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

P-pillerne virker jo kun når du tager dem, så den dag du stopper begynder kroppen selv at lave ÆL igen, hvilket så bliver i den første cyklus... Sådan burde det i hvert fald være ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Jamen det bliver da spændende om I får ret så.

Ja det vil tiden jo vise.. tror bare ikke vi kan sætte os ind i et barn skulle være en dreng med alt det lyserødt vi har.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

P-pillerne virker jo kun når du tager dem, så den dag du stopper begynder kroppen selv at lave ÆL igen, hvilket så bliver i den første cyklus... Sådan burde det i hvert fald være ;)

Jamen det var jo det jeg var usikker på.. kunne være at det så først var i cyklusen efter at man havde ÆL..

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det vil tiden jo vise.. tror bare ikke vi kan sætte os ind i et barn skulle være en dreng med alt det lyserødt vi har.. :)

Kan jeg godt sætte mig ind i. Jeg tænker også nogle gange, at hvis vi skulle have en mere, ville det være "underligt" hvis det var en dreng, for så ville drengen være i overtal igen :D Men det overlever vi nok også. Jeg ville gerne have begge dele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge sagde at man er mest fertil i den første cyklus efter man har smidt pillerne... Så du kan sagtens blive gravid lige efter de er smidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg godt sætte mig ind i. Jeg tænker også nogle gange, at hvis vi skulle have en mere, ville det være "underligt" hvis det var en dreng, for så ville drengen være i overtal igen :D Men det overlever vi nok også. Jeg ville gerne have begge dele :)

Ja håber også du får flere... vi skal også "kun" have 2 i alt.. så et eller andet sted håber jeg faktisk på tvillinger uden manden ved det :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det var jo det jeg var usikker på.. kunne være at det så først var i cyklusen efter at man havde ÆL..

:)

Nej nej... Du kan jo godt have ÆL, hvis du misser en pille i en cyklus - derfor må der ikke gå mere end 36 timer imellem du tager dine piller..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej... Du kan jo godt have ÆL, hvis du misser en pille i en cyklus - derfor må der ikke gå mere end 36 timer imellem du tager dine piller..

Jeg er så dårlig til at huske pillerne.. f.ek. sidder jeg lige nu med menssmerter fordi jeg glemte at tage den i går aftes... så kan først tage når jeg kommer hjem..

har også engang glemt i tre dage..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja håber også du får flere... vi skal også "kun" have 2 i alt.. så et eller andet sted håber jeg faktisk på tvillinger uden manden ved det :blush

hihi, her siger manden også at vi kun skal have en "omgang" (han har 2 fra tidligere), så et eller andet sted vil jeg også gerne have tvillinger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hihi, her siger manden også at vi kun skal have en "omgang" (han har 2 fra tidligere), så et eller andet sted vil jeg også gerne have tvillinger :loveshower

Mon ikke det tit er sådan, vi kvinder kan nok bare overskue lidt mere end mændene på den front.. Jeg har af alle dage taget nadja 95% af tiden, der mig der har taget alle nætter og mig der har grædt og grædt af søvnmanglen... men alligevel er det ham der synes det hårdest :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så lige modsat her... Jeg vil gerne have 2 børn, mens manden gerne vil have et helt fodboldhold med udskiftere (på trods af at han har to(tre) i forvejen) :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg blev gravid med min datter i første hug så vi var lidt overraske men en skøn pige er hun ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sagtens blive gravid lige efter du har smidt p-pillerne.. Det gjorde jeg ihvertfald... Det ville vi også gerne og derfor havde vi sex hver anden dag...

og som en mille1981 skriver, så er du mest fertil i den periode... så held og lykke med det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med projekt lillesøster! :goodluck

Jeg er selv et eksempel på at man kan blive gravid lige efter at man har smidt p-pillerne. (Eller dvs. min mor er... Heheh, det var MIG, der kom i første cyklus ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med projekt lillesøster! :goodluck

Jeg er selv et eksempel på at man kan blive gravid lige efter at man har smidt p-pillerne. (Eller dvs. min mor er... Heheh, det var MIG, der kom i første cyklus ;) )

Åååh troede lige du var gravid nu... med alle vores glemte p-piller ved man jo aldrig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER