Guest

Hvor klar er I?

6 indlæg i dette emne

Mangler at læse op på smalltalk, hvor der sikkert står en masse om det, men er på fra mobilen, så det må lige vente til jeg kommer på computeren :)

Men er I ved at være klar? Det nærmer sig for alvor efterhånden, synes jeg.

Vi har købt lidt tøj, ny (brugt) barnevogn og så vil jeg også gerne have fat i en Ergobaby. Og ellers så tror jeg, vi har hvad vi skal bruge.

Vores kontor skal flyttes ind i soveværelset, så der kan blive lavet babyværelse. Det håber jeg vi snart kommer igang med, så jeg så småt kan begynde at pakke ud og få et ordentligt overblik.

Der er arrangeret pasning af Aksel, så det burde være på plads. Jeg skal igang med at skrive lidt lister til sygehus og Aksels overnatninger hos farmor.

Ellers så tror jeg faktisk ikke, der er noget vi mangler. Tror jeg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes jeg svinger mellem totalt klar og "øh, kommer der en baby om 2,5 måneder?!". :D

Praktisk tror jeg, at vi er klar nok. Vi har seng, puslebord, autostol og barnevogn. En del tøj og to sæt sengetøj. Jeg vil gerne have flere stofbleer. ;)

Bleer og evt mere tøj venter vi med at købe til efter fødslen, hvor vi ved hvor stor han er og hvor meget han gylper på tøjet. :D

Kravlegård er jeg stadig meget i tvivl om hvorvidt vi bør/skal/vil have, men vi køber ikke nogen før fødslen. Så ser vi, om vi mangler den.

Vi har heldigvis ingen andre børn der skal passes, så den del er nem. :)

Rent mentalt kan jeg mærke, at jeg mangler rigtig meget konkret info og tankevirksomhed om fødslen. Jeg skal til jordemoder på torsdag og vil spørge hende, om man bliver tilbudt noget individuel forberedelse. Ellers skal vi bare til tre gruppeforedrag på Roskilde i januar.

Jeg er generelt en type, der tager tingene roligt, så jeg er ikke nervøs for det praktiske. :)

Og dejligt at høre fra dig, lollerberg! :kram2

Jeg ser dig selvfølgelig hist og pist, men jeg får nok ikke læst alt i de lange smalltalk tråde i de andre fora. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh sys slet ikkr vi er klar...

Altså vi har alt tøj barnevogn osv på plads. Men vi skal have flyttet kontoret i kælderen og lavet et baby værelse. Men der mangler vi både klædeskab og reoler inde. Regner med at få det købt her til jan. og at kontoret kan blive flyttet her i juleferien.

Der er også arrangeret pasning af J. Så jeg skal bare have fat i en masse småting som tæppe til kravlegården, ammepude osv. Men ellers er jeg ved at være klar også - både fysisk og psykisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh vi mangler lige at få repareret en væg der faldt sammen og sådan lidt småting :LOL

Ej, vi er næsten klar hvis baby kommer. Min moster kommer med vuggen til jul, og jeg regner med vi henter barnevognen her inden jul også. Min kæreste er afsted fra 1.-14. januar, så det er rart at have den hjemme inden tænker jeg. Tøj osv er vasket og klar (jeg aner ikke om vi har for meget eller for lidt!) men vi mangler ALT hvad der hedder babyværelse (pga den væg der). Baby skal have vores gamle soveværelse, så alt vores tøj skal flyttes ud (kan I sige walk in closet?!?! :D ), og så skal der males osv. Men altså, blop kommer vel ikke og forlanger sit eget værelse fra dag et, så mon ikke det går? ;)

Mentalt er jeg HELT klar! Jeg er vildt spændt og mega nysgerrig både på fødslen og på hvem ham blop mon er for en :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, ved nærmere eftertanke er vi bare slet ikke klar!

Vi mangler badekar, lagener, dyner ej men alt! Uuuups

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det når I sagtens, lpd! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER