Guest baby2011

Findeløn når man taber en pengepung

36 indlæg i dette emne

Meget mærkelig dame :prik

Kunne da aldrig finde på at tænke på at tage noget for det. Tænk engang, at hun må have fundet tasken og tænkt; Nej hvor lækkert, så er der findeløn til mig :rolleyes :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt ærlig, hun er da for langt ude.

Jeg har engang da jeg var yngre fundet et buskort, og der fik jeg 100kr, og jeg havde overhovedet ikke forventet noget som helst.

Hvis jeg fandt en pung idag, ville jeg overhovedet ikke forventet andet end et TAk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har igennem tiden fundet og afleveret en hel del punge.. Og aldrig nogensinde har jeg forventet at få nogen findeløn.. Jeg vil bare selv blive glad for at få min pung tilbage hvis det en dag er mig der mister min.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

glæden ved at give den tilbage til rette ejermand, må være findeløn nok i sig selv ;)

håber i kan glemme den uforskammede dame og du kan glæde dig over at få fået dine ting retur - det er jo lige til at misten glæden pga hendes opførsel :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fnis... Hvor er det grove læsning... Krav på mere end en 50'er... Skamme sig skulle hun!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det irreterer mig stadigvæk hun fik de sk*** penge :badgirl :badgirl

Jeg føler mig helt nøgen når jeg ikke har min pung, den er lidt på højde med min mobil, så jeg glæder mig bare til jeg får den igen, hvilket jeg forhåbentlig gør i morgen :)

Og så vil den dame glide lige så langsomt ud af mine tanker :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg synes det er totalt langt ude at hun kræver at få penge!!

Jeg tænker pludselig om hun mon har "fundet" din pung med vilje...måske hun har sådan en lille ekstra indtægt..? ;)'

Det virker da lidt mærkeligt at du har tabt din pung når den lå i to tasker???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg synes det er totalt langt ude at hun kræver at få penge!!

Jeg tænker pludselig om hun mon har "fundet" din pung med vilje...måske hun har sådan en lille ekstra indtægt..? ;)'

Det virker da lidt mærkeligt at du har tabt din pung når den lå i to tasker???

LIGE PRÆCIS MIN TANKE!

Altså, jeg ved godt at det er flabet at tænke sådan om helt fremmede mennesker, men taget i betragtning at din pung var i en taske, som var i en anden taske (eller hvordan det nu var), så har du da næppe tabt den. Jeg synes det lyder som om, at det er en lille sidegeschäft hun har sig der. Synes jeres tanke med chokoladen var meget passende, men efter hendes opførsel skulle hun da ikke have noget som helst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor flabet af hende :angry Hun skulle da være glad for overhovedet at få noget ud af det.

Ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mistede min pung for ca 3 måneder siden - jeg havde lagt den på taget og den var røget af i et sving :rolleyes

Jeg fandt ud af det da jeg kom hjem og kørte så hele byen rundt for at finde den. Da jeg opgiver og tager hjem igen, står der en pige i min indkørsel med pungen. Hun får 100 kr af mig, der var ca. 800 kr i pungen og alle kort og gavekort med mere! Det var hun fint tilfreds med :)

Men mage til frækhed af damen der, hun skulle ikke have haft noget :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER