mille1981

Har I set...

28 indlæg i dette emne

... at man allerede kan se årsopgørelsen på skat.dk i dag, og ikke behøver vente til mandag?

Både min og mandens var der i dag. Og nu når vi ikke kan lave hverken positive ÆL-tests eller GT, så er det da godt vi kan lave en positiv årsopgørelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja man må glædes over de gode ting (og prøve at lade være med at ærges over de andre).

Her skal manden have penge tilbage og jeg skal betale, men der bliver et dejligt overskud da vi jo har fælles økonomi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gør man for at kunne se det..???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det fandt vi lige pludselig ud af man kunne... Så jeg blev positivt overrasket, da jeg skulle have penge tilbage...

Dejligt... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gør man for at kunne se det..???

Du går ind på skat` hjemmeside, og logger ind på din egne side, så går du ind under årsopgørelse, så kan de se om du skal betale eller have penge tilbage..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fandet jeg ud af hvordan jeg kom ind på skat's hjemmeside, hvad skal jeg kigger under der efter..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt... Jeg får penge tilbage for første gang i laaaaang tid... Ved I hvornår de går til udbetaling?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fejl...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt... Jeg får penge tilbage for første gang i laaaaang tid... Ved I hvornår de går til udbetaling?

28. marts - så der er ikke sååå længe til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg kommet ind, hvor kan man se det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg kommet ind, hvor kan man se det.

Når du er logget ind på tast selv, står du i tast selv menuen.

Midt på siden er der en grå/blå bjælke der hedder "skattemappen". Derunder klikker du på det link der hedder "årsopgørelsen mv."

Du skal nu bekræfte om du vil havde den på papir eller ej, samt om dine kontaktoplysniger er rigtige (det skulle jeg i hvert fald).

Og så kommer man ind hvor man kan åbne årsopgørelsen. Lige pt. er den dog ude af drift :/ Men mon ikke den snart er oppe igen?

På årsopgørelsen står et allerøverst om du skal betale eller have penge retur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du er logget ind på tast selv, står du i tast selv menuen.

Midt på siden er der en grå/blå bjælke der hedder "skattemappen". Derunder klikker du på det link der hedder "årsopgørelsen mv."

Du skal nu bekræfte om du vil havde den på papir eller ej, samt om dine kontaktoplysniger er rigtige (det skulle jeg i hvert fald).

Og så kommer man ind hvor man kan åbne årsopgørelsen. Lige pt. er den dog ude af drift :/ Men mon ikke den snart er oppe igen?

jeg er inde på siden man kan ikke se hvor på sider der står om jeg skal have noget tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er inde på siden man kan ikke se hvor på sider der står om jeg skal have noget tilbage.

På årsopgørelsen står det næsten allerøverst om du skal betale eller have penge retur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der Årsopgørelsen mv. jeg skal kigge under..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fandt jeg ud af det, men kan ikke se noget da siden er ude af drif lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har udenlandsk indkomst, så der går 100 år før vi ved noget. Hvis vi er heldige så engang i juni!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har snydt lidt i år ved at åbne før tid. På den måde regner de sikkert med at kunne fordele folks log-in over flere dage, så ikke alle prøver at logge på mandag morgen kl. 8 (og det bryder ned som det plejer).

Men med alle disse fora, facebook mv. tror jeg langt de fleste i dag på en eller anden måde har fundet ud af at man kan se det allerede nu = systemet bryder ned pga. overbelastning (og da det er weekend er supporten taget hjem ift. mandag morgen hvor alle mand nok er kaldt på arbejde)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Service temporarily unavialable <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kunne jeg se det.

Jeg får penge tilbage og Martin skal betale.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er ikke tilgængelig endnu... :( og min mad får først sin årsopgørelse til juni fordi han driver selvstændig virksomhed ved siden af sit "rigtige" arbejde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg også kommet på - der er penge tilbage og endda en del. HURRA! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal lige have indberettet min selvangivelse før vi kan se hvad vi skal (forhåbentlig) have tilbage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også tjekket og skal have dejligt mange penge tilbage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også have tilbage i år- igen. Men det vidste jeg selvfølgelig godt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER