Oprettet November 18, 2015 Hej piger. Undskylder på forhånd, men har bare lige brug for luft... Efter at JEG har været super skruk og virkelig inderligt ønsket et barn mere, i lige knapt 1 1/2 år, har manden endelig sagt ja <3 Jeg er selvfølgelig mere en lykkelig og også utrolig lettet, da han virkelig har haft sin tvivl. Nu står jeg jo så i den situation, at jeg er nødt til at vente heeeeeeeeelt til februar, før han vil lade mig på spiralen ud, da jeg skal opereres til februar (skal have en indopereret skinne ud af håndledet, efter et styr på rulleskøjter i maj). Så først der kan vi for alvor kaste os ud i projekt baby nr. 3 <3 Men for f*nden hvor er ventetiden lang (selvom det jo er lige om hjørnet). ;) Andre der er nødsaget til at vente, af den ene eller den anden grund? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2015 Jeg har selv lige ventet et halvt år hvis ikke mere på at komme igang igen. Fik konstateret pcos i marts og skulle derfor starte på p-piller for at komme i en cyklus så vi kunne komme i behandling. Det var hverken jeg eller A klar til der. Så vi valgte at vente og ventetiden har været lidt svær, så derfor er vi startet op igen nu her ad økovejen, da jeg så ikke føler vi bare venter og venter og så kan der måske komme en baby ud af det, eller bruger tiden på at forberede os lidt til at skulle igang med behandling til næste år. Godt nok vil jeg på en måde helst først blive gravid til næste år, hvor hvis jeg bliver gravid nu, skal jeg efter barslen starte på et nyt hold og så skrive bachelor med nogen jeg slet ikke kender. Men tager den som det kommer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2015 Vi venter også til februar :) Det skyldes, at vi skal på en længere ferie, hvor vi skal bl.a. skal vandre, køre en del og prøve forlystelser og så vil jeg ikke hverken risikere, at der kan ske noget med et evt. foster eller at har det dårligt. Så det er vores sidste store parting vi gør kun for os inden vi prøver at få et barn :) Men synes også det er svært at vente og har flere gange tænkt, om vi mon ikke bare skulle gøre det. Men har glædet mig så meget til den her ferie og vi har sparet op så længe, at jeg godt kan vente 2 måneder endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Vi venter også til februar :) Det skyldes, at vi skal på en længere ferie, hvor vi skal bl.a. skal vandre, køre en del og prøve forlystelser og så vil jeg ikke hverken risikere, at der kan ske noget med et evt. foster eller at har det dårligt. Så det er vores sidste store parting vi gør kun for os inden vi prøver at få et barn :) Men synes også det er svært at vente og har flere gange tænkt, om vi mon ikke bare skulle gøre det. Men har glædet mig så meget til den her ferie og vi har sparet op så længe, at jeg godt kan vente 2 måneder endnu. Jeg trøster mig med at det er december lige om lidt og den skal nok gå hurtigt, og så er der ikke længe til ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 Jeg trøster mig med at det er december lige om lidt og den skal nok gå hurtigt, og så er der ikke længe til ;) LIge præcis! Havde ikke troet, at det ville være svært at vente. Men synes alligevel jeg tager mig selv i at tænke, at vi kan da sagtens starte i januar osv osv. December går jo heldigvis hurtigt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites