Minalima

Mad før graviditet?

4 indlæg i dette emne

jeg er lidt nysgerrig efter at vide om der er nogen af jer der spiser noget bestemt når i nu prøver at blive gravide?

Kan man rent faktisk spise sig mere fertil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej. Jeg spiser (80%) efter bøgerne spis dig i balance og spis dig gravid, det har jeg gjort i 2 måneder. De to bøger omhandler det samme, nemlig at man skal spise mindre af de dårlige kulhydrater og spise flere grøntsager, protein og sund fedt. Bøgerne henvender sig til kvinder med PCO eller symptomer som minder om PCO.

Jeg har tabt mig, men derudover har jeg ikke mærket den store effekt. (Måske fordi vores primære problem er min mands sædkvalitet)

Jeg ved at der også findes andre kostplaner, men jeg ved ikke om det har en effekt.

Jeg tror at det bedste man kan gøre er at spise sundt og varieret og sørge for at man hverken er overvægtig eller undervægtig.

Held og lykke med projektet:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Jeg spiser (80%) efter bøgerne spis dig i balance og spis dig gravid, det har jeg gjort i 2 måneder. De to bøger omhandler det samme, nemlig at man skal spise mindre af de dårlige kulhydrater og spise flere grøntsager, protein og sund fedt. Bøgerne henvender sig til kvinder med PCO eller symptomer som minder om PCO.

Jeg har tabt mig, men derudover har jeg ikke mærket den store effekt. (Måske fordi vores primære problem er min mands sædkvalitet)

Jeg ved at der også findes andre kostplaner, men jeg ved ikke om det har en effekt.

Jeg tror at det bedste man kan gøre er at spise sundt og varieret og sørge for at man hverken er overvægtig eller undervægtig.

Held og lykke med projektet:-)

Få din mand til at spise det også, PCO-kost er også godt for mænds fertilitet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er lidt nysgerrig efter at vide om der er nogen af jer der spiser noget bestemt når i nu prøver at blive gravide?

Kan man rent faktisk spise sig mere fertil?

 

Vi spiser LCHF, og jeg er, om man kan kalle det "hardt angrepet" av PCOS.. 

Jeg har prøvd både assistert befruktning og hormoner... etter jeg startet LCHF, har jeg gått ned 25kg, og kommet inn i en noenlunde syklus.

 

Nå går jeg til akupunktur i tillegg, og vi klarte iløpet av kun 3 sykluser å bli gravid.. :D Mirakel! :D 

 

Jeg mistet i uge 7, men alikevell.. Jeg blev gravid! 

 

Jeg har absolutt troen på at kosten har noe å si for fertiliteten! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER