MissingLink

X-faktor

102 indlæg i dette emne

Ja, indtil videre er jeg mest til Sara :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja KLART! Kan simpelthen ikke have Pat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej!!! Jeg blev sg nødt til at skrue ned :blink :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør vi...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha Rasmus... Dét var ikke godt det der!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha Rasmus... Dét var ikke godt det der!!!

Ej, det var skidt. Synes faktisk det var lidt synd for ham :( Men kunne godt se han var skuffet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op!! Det virker en anelse desperat at få SÅ mange ind. Men OK, hende Pernille har jo også kun dem tilbage så hun er vel nædt til at kæmpe lidt ekstra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og var det måske ikke var en lidt kedelig sang? Ja, jeg må indrømme at selvom der var mange på scenen, så synes jeg det var vildt kedeligt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg synes hende Pat må ryge ud i dag- synes hun synger irriterende :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke på at Pat ryger - det gør tvillingerne er jeg ret sikker på. De har ikke samme "fan skare" som de unge drenge, men uha! Frygter at Blackman får ret i en finale med 3 unge! dry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke på at Pat ryger - det gør tvillingerne er jeg ret sikker på. De har ikke samme "fan skare" som de unge drenge, men uha! Frygter at Blackman får ret i en finale med 3 unge! dry.gif

Ej, det håber jeg da virkelig ikke! Sara er vist min farvorit. Men jeg er ikke pjattet med Babou. Jeg kan heller ikke rigtig have tvillingerne, men det måske også konceptet i de ting de gør ;) Jeg synes faktisk ikke talenterne er så overvældende i år i det hele taget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også der er langt mellem snapsene i år... Mine farvoritter er Sara og Annelouise - synes de begge har udviklet sig helt vilt!

Tror Rasmus og Patricia ryger i farezonen i dag. De gjorde det bare ikke godt... Kan ellers godt lide Patricia, men ikke hendes sang i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pat må for min skyld gerne ryge ud - kan ikke have hende! Men tror desværre hun er sikret :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske også, der er mange der er ved at være trætte af tvillingerne. Er det ikke meget det samme hver gang? De synger jo for sin vis udemærket, men det er SÅ kedeligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pat må for min skyld gerne ryge ud - kan ikke have hende! Men tror desværre hun er sikret :(

Hvorfor er hun sikret? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bestemt heller ikke Bab fan! Men synes han klarde det ok i aften. Sidste fredag var direkte pinlig - det var bare SÅ langt væk fra hans årgang! Det kan da ikek passe, at C.F. ikke kan finde nogle sange der passer bedre til sine artister. Det er kun Sara der klarer det godt!

(Og hende kunne jeg bestemt heller ikke have i starten!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også der er langt mellem snapsene i år... Mine farvoritter er Sara og Annelouise - synes de begge har udviklet sig helt vilt!

Tror Rasmus og Patricia ryger i farezonen i dag. De gjorde det bare ikke godt... Kan ellers godt lide Patricia, men ikke hendes sang i dag.

Nej,de gjorde det ikke godt i dag. Men jeg synes det så ud som om Rasmus havde svært ved at høre. Han rettede i hvert fald på øresneglen flere gange- but who knows? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvad sker der lige mellem Blachman og Pernille? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er hun sikret? :)

Fordi de roste hende - jeg har virkelig gerne villet have hende ud fra starten. Synes ikke hun er god! Men Blachman ser en stjerne i hende, og hans mening tæller vist, men ikke for mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvad sker der lige mellem Blachman og Pernille? :blink

Drama drama drama :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes dommerne sætter sig selv ALT for meget i centrum i år - synes ike det plejer at være så slemt... Hvis der kommer X næste år, så burde de skife alle dommerne ud. KAn ikke have de sidder og sviner hinanden til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi de roste hende - jeg har virkelig gerne villet have hende ud fra starten. Synes ikke hun er god! Men Blachman ser en stjerne i hende, og hans mening tæller vist, men ikke for mig!

Nårh- ja, SPECIEL dét er hun. Men i mine øjne, så er det vist også dét ;)

Drama drama drama :)

Ved ikke lige hvad der går galt :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes dommerne sætter sig selv ALT for meget i centrum i år - synes ike det plejer at være så slemt... Hvis der kommer X næste år, så burde de skife alle dommerne ud. KAn ikke have de sidder og sviner hinanden til...

Cutfather sidder da lidt som om han forsøger at glatte lidt ud. Men jeg synes faktisk det er ved at være pinligt at høre på. Sådan noget kan de vel gøre udenfor åben skærm ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay- synes godt nok det erunderligt tvillingerne er gået videre :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da næsten garantere for udsolgt i Parken til finalen når TAKE THAT kommer!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER