sukkermus84

Frugtus Femina og naturligt gravid?

13 indlæg i dette emne

Hej piger,

 

Er der nogen der har erfaringer med brug af Fructus Femina ved naturlig graviditet, altså ikke i forbindelse med behandling?

 

Vi har selv meget små chancer for en naturlig graviditet, så jeg tænker at jeg vil gøre alt hvad der er muligt for at øge chancerne (det skal dog siges at det er sædkvaliteten den er gal med, umiddelbart fejler jeg ingenting.) Vil det overhovedet hjælpe i vores situation?

 

Kom endelig med jeres erfaring (og solstrålehistorier :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har desværre ikke erfaring med at bruge Fructus femina uden hjælp. Men vil dog sige at vi fik minimum hjælp (IUI uden hormoner).

Vi har samme problem som jer - dårlig sædkvalitet og umiddelbart intet med mig.

 

Men jeg blev gravid i 2012 første gang hvor jeg brugte Fructus femina - ved vores første IUI forsøg

 

Denne gang blev jeg gravid i 2. IUI forsøg. Jeg havde ikke brugt fructus femina ved 1. forsøg men brugte det ved 2. forsøg hvor jeg så blev gravid. Så jeg tror på det virker.

 

Men om det virker uden behandling kan jeg desværre ikke sige.

Det kommer nok også meget an på hvad problemet er med sædkvaliteten tænker jeg.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, jeg må lige overveje om det er noget vi skal prøve. Men der kan vel ikke ske noget ved at prøve det... Det er da et forsøg værd (det kunne være SKØNT hvis vi kan slippe for behandling)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have haft 2 bio'er, så brugte jeg det 3. gang jeg blev (naturligt) gravid, og der hang spiren fast :)

Om det er et tilfælde skal jeg jo ikke kunne sige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt som lilleMi.

Dog har jeg så efterfølgende fået et barn mere, uden at bruge det :)

Efter at have haft 2 bio'er, så brugte jeg det 3. gang jeg blev (naturligt) gravid, og der hang spiren fast :)

Om det er et tilfælde skal jeg jo ikke kunne sige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv prøvet det, men hvis du er medlem af club Matas har de tilbud til og med i dag på webshoppen til 169,-. Jeg har selv lidt bestilt to på 50 ml til afhentning i den nærmeste butik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For meg har det virket, brukte det fra +-1 dag fra eggløsning  ca (testet ikke denne syklusen) 

Det skal sies at jeg har prøvd i MANGE år og både med og uten assistert befruktning og hormoner..

I vårt tilfelle er det meg det er noget "galt" med. Jeg har PCOS. 

 

Anbefaler akupunktur for både deg og din mann, det har satt min kropp fullstendig på "skinner" om man kan kalle det det.. :P

Jeg har plutselig en syklus, noe jeg aldri har hatt naturlig før.. :)

 

Akupunktøren min mener det skal være effektivt for sædkvaliteten også, det virker fra 3mnd behandling ca..

 

Det hjelper mot evt stress man ofte får i prøveprosessen også.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle der lige kan hjælpe mig.. :-)
 

Hvornår i ens cyklus skal man begynde at tage fructus femina...??? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle der lige kan hjælpe mig.. :-)

Hvornår i ens cyklus skal man begynde at tage fructus femina...???

Ved ægløsning. :) eller rett efter.. Det bestemmer du selv, bare vær helt sikker på at du har haft ægløsning (Viss ikke kan slimhinden blive for tyk) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man er så heldig at blive gravid.. :chin: Hvor længe skal man så forsætte med det?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man er så heldig at blive gravid.. :chin: Hvor længe skal man så forsætte med det?? :)

Indtil 12. Uge :bd :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil 12. Uge :bd :kiss

Tak søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kram2

Altid :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER