Camillat

Hvilke gummistoevler/farve?

20 indlæg i dette emne

Ciao bellas 

 

Jeg har faaet en dejlig Danefae overgangsjakke i navy med lilla/hvid stof invendigt. Altsaa en stille og rolig uden de vilde striber ;) Det giver anledning til at anskaffe et par nye gummistoevler. Og de skal vaere i naturgummi eller i hvert fald Tretorn eller Hunter. 

 

Jeg kan koebe Tretorn i ensfarvet navy.... 

 

post-2587-0-95424300-1444343568_thumb.jp

 

Jeg kan koebe et par klassiske sejlerstoevler fra Viking, navy og hvid. 

 

post-2587-0-44586700-1444343608_thumb.jp 

 

Jeg kan ogsaa koebe Hunter i navy - men ellers pink eller lyslilla. Eller aubergine, men saa skal jeg spare lidt mere op, kan jeg se ;) 

 

post-2587-0-82400700-1444344105_thumb.jp

post-2587-0-55293000-1444343934_thumb.jp

post-2587-0-27863800-1444343874_thumb.jp

 

Hvad synes I? 

 

:balloons

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tretorn :) men nu er jeg også sådan lidt - gummistøvler skal være praktiske ikke pink! ;) og så kan jeg så rent faktisk godt lide faconen på tretorn, så hvis de er rare at have på OG er billigere, Well.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan kun samligne med de tretorn jeg købte til Luna i sin tid.. og de er da så lækre! - jeg ville gå efter dem... de er også ret fede sys jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tretorn :) men nu er jeg også sådan lidt - gummistøvler skal være praktiske ikke pink! ;) og så kan jeg så rent faktisk godt lide faconen på tretorn, så hvis de er rare at have på OG er billigere, Well.... :)

 

Aaah, jamne, jeg synes som udgangsòunkt ogsaa, at de skal vaere praktiske 

 

Jeg bor i en lille, italiensk bjerglandsby, saa jeg skal ikke gaa og flashe sidste mode... Pink er nok ogsaa en tand for "skrigende" i vores gadebillede. Men de skal ogsaa vaere paene ;)

 

Om det ene eller det andet par er behageligt, det kan jeg desvaerre ikke proeve, for jeg har ikke en butik med den slags i miles omkreds. Jeg ved dog, at f.eks Aigle er tiltalende for mig, men de er for smalle. Derfor Hunter og Tretorn, som jeg laeser mig frem til. 

 

Jeg kan kun samligne med de tretorn jeg købte til Luna i sin tid.. og de er da så lækre! - jeg ville gå efter dem... de er også ret fede sys jeg!

 

Tak, jeg synes ogsaa, de ser fede ud, men det er mere om det er for "plain" med ren navy... Saalen ser maaske ogsaa lidt tynd ud, men jeg ved jo ikke, om de er bygget lidt mere op indvendigt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nede paa Hunter i navy eller lavendel og de navy Tretorn :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaah, jamne, jeg synes som udgangsòunkt ogsaa, at de skal vaere praktiske

Jeg bor i en lille, italiensk bjerglandsby, saa jeg skal ikke gaa og flashe sidste mode... Pink er nok ogsaa en tand for "skrigende" i vores gadebillede. Men de skal ogsaa vaere paene ;)

Om det ene eller det andet par er behageligt, det kan jeg desvaerre ikke proeve, for jeg har ikke en butik med den slags i miles omkreds. Jeg ved dog, at f.eks Aigle er tiltalende for mig, men de er for smalle. Derfor Hunter og Tretorn, som jeg laeser mig frem til.

Tak, jeg synes ogsaa, de ser fede ud, men det er mere om det er for "plain" med ren navy... Saalen ser maaske ogsaa lidt tynd ud, men jeg ved jo ikke, om de er bygget lidt mere op indvendigt.

De tretorn som jeg købte til Luna dengang havde en rigtig god bund! - Men kan jo ikke svare på om det er alle deres støvler der er sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mest til tretorn, synes de er super fede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De tretorn som jeg købte til Luna dengang havde en rigtig god bund! - Men kan jo ikke svare på om det er alle deres støvler der er sådan :)

 

Hmm, jeg maa vist naerstudere dem lidt.... Mine sorte "Captain", som er nogle billige nogle, har en solid bund, hvilket er ret godt paa de ujaevne overflader, vi vader rundt paa hernede. Tretorn er faktisk ogsaa de dyreste, idet jeg kan bruge en Hunter teen-model, som er paa tilbud paa Amazon.it. Saa burde bunden da ikke vaere saadan en, man maerker hver en lille sten i... 

 

Jeg er mest til tretorn, synes de er super fede :)

 

jDet er de ogsaa! Jeg undersoeger lige det med bunden - det er nok det, der er humlen.... :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hunter er også flotte! Og hvis de er billigere ville jeg nok købe dem ☺️ Men jeg er også en sucker for tilbud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hunter er også flotte! Og hvis de er billigere ville jeg nok købe dem ☺️ Men jeg er også en sucker for tilbud :)

 

Det er jo det!  :glad

 

Tretorn koster 90 euro, hvilket jeg synes er rigeligt for gummistoevler... I virkeligheden gad jeg godt bare have Noahs i min str. Hans Bundgaard ser saa behagelige ud og passer godt til andefoedder  :lolhit

 

Hunter kan jeg finde for 50 euro for de lavendelfarvede og 75 for dem i navy. jeg vakler lidt angaaende farven der, for synes navy jakke og navy boots er lidt meget navy... Lavendel passer fint til mig, saa de er altsaa slet ikke daarlige - og til den pris! jeg skal jo bare have dem paa heri landsbyen og maaske en dag ved stranden, hvor jeg saa ville have skiftesko med anyway, til hvis vi skulle noget andet end gummistoevlevaerdigt.  

 

Og saa kom der lige en gul Tretorn ind fra hoejre, men om gul er for meget af det gode.... jeg har bare noget med gule gummistoevler og synes, det er lidt hyggeligt.... ;) http://it.tretorn.com/tretorn/RubberBoots/Leisure/Lilly/Yellow 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes gul er en ret klassisk gummistøvlefarve :) og derfor ikke lige så 'skrap' som feks gule læderstøvler eller lignende. Så hvis du er glad for gul så go for it! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hvir du har sat priser på, ville jeg købe lavendel Hunter. Synes det er en relativ stor prisforskel, så hvis du er i tvivl, ville jeg lade prisen råde...

Men jeg elsker også lavendel :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes gul er en ret klassisk gummistøvlefarve :) og derfor ikke lige så 'skrap' som feks gule læderstøvler eller lignende. Så hvis du er glad for gul så go for it! :)

 

Taaark, jeg synes jo gul er saa skoent til gummistoevler... og gul klaeder mig ogsaa virkelig godt :) 

 

Jeg er paa jagt efter bedste pris for den, jeg har linket til... Jeg kan godt lide saalen og at den lige har snoerer og saadan. Den faas ogsaa i sort og pink, men sort er jo ude og pink er noget skrappere end gul, tror jeg nok... 

 

Nu hvir du har sat priser på, ville jeg købe lavendel Hunter. Synes det er en relativ stor prisforskel, så hvis du er i tvivl, ville jeg lade prisen råde...

Men jeg elsker også lavendel :P

 

Ja, det er jo lige det med prisen. Tretorn kommer op paa 75 euro, medmindre jeg finder et godt tilbud... Lavendel er ogsaa en fiiiin farve (jf. vores bryllup og meget andet)  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ville jeg absolut tage lavendel hunter :) det er trods alt "kun" gummirøjser, og de lavendel fra hunter er super fine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ville jeg absolut tage lavendel hunter :) det er trods alt "kun" gummirøjser, og de lavendel fra hunter er super fine :)

 

Ja, det er kun gummistoevler og lige nu sidder jeg og glor paa de gule igen, ha ha! :) 

 

Men de lavendel er jo stadig fine og saa har jeg jo sorte, som fungerer upaaklageligt, udover at vaere sorte Captain fra skoringen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha sikke et dilemma :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha sikke et dilemma :lol

 

 

STORE problemer, altsaa  :lol

 

I skarp kontrast til Kadijatu, som er mor til Fatima paa 3 og ikke har en skid... Overvejer om jeg skal lade vaere med at koebe nye gummistoevler... Som minimum maa Kadijatu faa mine sorte, hvis det er. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine Tretorn holdt kun en halv sæson, så gik de op i sålen på begge støvler ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine Tretorn holdt kun en halv sæson, så gik de op i sålen på begge støvler ;)

 

Aj, aev! 

 

Jeg har ikke koebt endnu, for der kom lige en flybillet til Danmark i vejen - lidt dansk julemaaned vil jeg altsaa have ;) 

 

Men jeg hopper sgu nok paa nogle Hunter, bare fordi...en dag, der lige er en slat ekstra penge :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER