akrotøsen

Gættekonkurrence - Hvornår føder du?

43 indlæg i dette emne

Mit er nok også mere et ønske om at føde omkring terminen, d. 13, men snyd vil jeg absolut ikke kalde det. Vil mene jeg har 12 dage fra sidste graviditet jeg godt må trække fra  :D  ;)

Alt efter uge 37 er inden for termin, siger man jo. Så der er han velkommen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

15/11/15 er også en pæn dato :P Måske jeg skulle prøve at få babypigen ud der... :D

 

Det er det helt bestemt. Men det er en søndag, hvor min søn skal komme hjem fra sin far, så det vil bare passe helt enormt dårligt (så bliver det sgu nok der...!  :kuller )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med den størrelse baby har, tror jeg ikke på jeg får lov til at gå over tid. Jeg har termin den 8.11.15 men tror måske jeg føder den 24.10.15

Lige på min terminsdato ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på min terminsdato ^_^

Du skal jo nok heller ikke bruge den :p :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal jo nok heller ikke bruge den :p :D

Hahaha :D Nej, forhåbentlig ikke, så man må godt overtage - især Alice :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med den størrelse baby har, tror jeg ikke på jeg får lov til at gå over tid. Jeg har termin den 8.11.15 men tror måske jeg føder den 24.10.15

Om 12 dage!  :o Det er lige om lidt  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit er nok også mere et ønske om at føde omkring terminen, d. 13, men snyd vil jeg absolut ikke kalde det. Vil mene jeg har 12 dage fra sidste graviditet jeg godt må trække fra  :D  ;)

Alt efter uge 37 er inden for termin, siger man jo. Så der er han velkommen!

Haha... Jeg vidste slet ikke at man kan trække overtid fra 1. barn fra i 2. graviditet :P Jeg tænker at overtid = gratis barsel  :rolleyes Føder man før termin går man jo glip af nogle fridage  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om 12 dage! :o Det er lige om lidt :wub

Det er det sku da også :o

Nu må vi se hvad næste kontrol siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 18/11 og regner med at gå over tid og få et stort barn. Jeg aner ikke om der er arvelighed i den slags, men det er baseret på at min mor gik ret meget over tid med både mig og mine to brødre....og at vi alle tre var nogle ordentlig basser;) Jeh har dog læst at sandsynligheden for at gå over tid er mindre, når man har været meget aktiv i graviditeten....og jeg synes ikke rigtig jeg har siddet stille, så nu må vi se om det opvejer hinanden:)

Et gæt: 25.november!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, de tre andre gange jeg har været gravid er graviditeten sluttet d. 27. Clare blev født d. 27. december (41+1, altså 8 dage over termin), jeg havde en spontan abort d. 27. januar 2014, Cara blev født 27. november 2014, så det vil selvfølgelig være oplagt hvis han kommer 27. oktober - i øvrigt 8 dage før tid, så det passer lidt med Clares 8 dage over tid. Jeg er i øvrigt selv født d. 27. bare i april, på samme dag som min mor. Min lillebror er også født d. 27. - bare november. Og min mand og jeg har bryllupsdag d. 27. august - så det vil passe rigtig fint ind hvis han kommer 27. oktober ;)

Men med Clare havde jeg til gengæld også en klar fornemmelse af, at hun ville komme d. 27. og det synes jeg ikke rigtig jeg har med Aedan. Jeg synes jeg bliver ved med at vende tilbage til d. 4. november inde i hovedet. Men om det er fordi det allerede er en slags "mærkedag" ved jeg ikke. Min faster blev begravet d. 4. november 2010, så det er måske derfor datoen hænger lidt ved :chin:

Andre gæt... Jeg tror han kommer til at veje nogenlunde det samme som Clare, som vejede 3685 gram ved fødslen, så mit gæt vil være omkring 3700 gram og 52-53 cm. Clare var 52 :)

Nå, nu har vi nået d. 27. og godt nok er der en halv dag tilbage at løbe på, men da fødslen af Clare tog 33 timer fra første ve, og jeg ikke engang har skyggen af et lille tegn på at det skal til at være, så tør jeg godt konstatere at det ikke bliver i dag :) det var nu også mere håb end det var tro at han skulle det ;)

Jeg kan se der står 27-28 på listen, men jeg har nu på intet tidspunkt hverken troet eller håbet på d. 28. Så når nu han ikke kommer i dag, så tror jeg ikke det bliver før d. 4. Men jeg er helt ærligt totalt blank på et konkret gæt efterhånden - så det tætteste jeg kommer er nok "tidligst til termin" :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med den størrelse baby har, tror jeg ikke på jeg får lov til at gå over tid. Jeg har termin den 8.11.15 men tror måske jeg føder den 24.10.15

Hvilket så blev den 20.10.15 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilket så blev den 20.10.15 :)

Ja det gjorde så :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm mit gæt lød på før termin - men i og med at jeg havde termin i onsdags, så holder det gæt vidst ikke længere :)  Og der er desværre ingen tegn på at baby er på vej :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan også se at mit bud på den 28/10 er overskredet for længst :D

Så tror ikke det bliver før jeg bliver sat igang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm mit gæt lød på før termin - men i og med at jeg havde termin i onsdags, så holder det gæt vidst ikke længere :)  Og der er desværre ingen tegn på at baby er på vej :(

 

 

Kan også se at mit bud på den 28/10 er overskredet for længst :D

Så tror ikke det bliver før jeg bliver sat igang.

 

I er så meget dømt ude :lol

Ej pjat, FruLB baby skal nok komme! Lige om lidt er du ikke gravid mere og det skal nok blive en god fødsel lige meget hvad. Og Stine, det er måske meget godt fødslen ikke er startet endnu, så du kan nå at have et par dages barsel :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev den 4 her... :) sagde hele tiden den 3 efter jeg havde fået taget vandet og veerne kom at det ikke måtte blive den dag for så fik jeg ikke ret... haha...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg var tæt på ;)

Gættede d. 19. og hun kom d. 20. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg var tæt på ;)

Gættede d. 19. og hun kom d. 20. :)

Du tog "min" dag :P Jeg gættede dog voldsomt meget forkert..... :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER