Guest

Oktober testgruppe -1 G 6 M -4 venter

97 indlæg i dette emne

Skal til bp på mandag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal skannes på torsdag for at finde ud af om hvorvidt jeg overhovedet kommer til at kunne teste i oktober :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har SÅÅÅÅÅ svært ved at lade være med at snyde-teste, bliver skør af at tolke på ømme bryster, kvalme, murren osv  :wacko

Argh! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvad jeg skal tro men har tisset her til morgen hvorefter der er kommet en streg mere. Måtte på presse en tår mere ud og den test er så umiddelbart negativ som de foregående dage men er så et andet mærke så ved ikke om de måler forskellige hcg niveauer.

Manden kunne dog godt se noget på pinden så er forsigtigt optimistisk men stadig lidt skeptisk

http://imgur.com/eD3Fhlo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvad jeg skal tro men har tisset her til morgen hvorefter der er kommet en streg mere. Måtte på presse en tår mere ud og den test er så umiddelbart negativ som de foregående dage men er så et andet mærke så ved ikke om de måler forskellige hcg niveauer.

Manden kunne dog godt se noget på pinden så er forsigtigt optimistisk men stadig lidt skeptisk

http://imgur.com/eD3Fhlo

Den kan jeg godt ane! Selvom jeg normalt synes de der tidlige test-billeder er meget svære, så kan jeg godt fornemme streg 2!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvad jeg skal tro men har tisset her til morgen hvorefter der er kommet en streg mere. Måtte på presse en tår mere ud og den test er så umiddelbart negativ som de foregående dage men er så et andet mærke så ved ikke om de måler forskellige hcg niveauer.

Manden kunne dog godt se noget på pinden så er forsigtigt optimistisk men stadig lidt skeptisk

http://imgur.com/eD3Fhlo

Jeg kan også godt se den!

I øvrigt skal jeg lige rykkes frem til d.12... Min krop er mærkelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor køber i strip-testene? Alstå dem der ikke er stav/kassette? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor køber i strip-testene? Alstå dem der ikke er stav/kassette? 

 

Billig-teste.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvad jeg skal tro men har tisset her til morgen hvorefter der er kommet en streg mere. Måtte på presse en tår mere ud og den test er så umiddelbart negativ som de foregående dage men er så et andet mærke så ved ikke om de måler forskellige hcg niveauer.

Manden kunne dog godt se noget på pinden så er forsigtigt optimistisk men stadig lidt skeptisk

http://imgur.com/eD3Fhlo

Jeg tror at jeg vil sige forsigtigt tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre ikke der bliver denne gang. Min test var negativ i morges

Er der noget nyt? Har du taget flere test?  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok piger, hjælp mig lige hér.. På dag 8 om morgenen stod jeg med en positiv æl-test. Dag 12 sent om aftenen begyndte jeg er få ømme bryster (som jeg altid får ca 5 dage inden mens..) og på dag 13 og nu 14 pletbløder jeg lidt rødt og brunligt, ikke så meget at jeg har behov for at bruge et indlæg, men der er lidt hver gang jeg har været på toilettet. Samtidigt er jeg også blevet snot forkølet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg helt skør? Eller er der noget på den nederste? taget 4 dage før mens, med eftermiddagsurin. Men har INGEN symptomer, så har måske bare fanget en bio :huh

2istlwn.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg helt skør? Eller er der noget på den nederste? taget 4 dage før mens, med eftermiddagsurin. Men har INGEN symptomer, så har måske bare fanget en bio :huh

2istlwn.jpg

Jeg kan i hvert fald godt se noget på den nederste test :)  spændende hvordan det udvikler sig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg helt skør? Eller er der noget på den nederste? taget 4 dage før mens, med eftermiddagsurin. Men har INGEN symptomer, så har måske bare fanget en bio :huh

2istlwn.jpg

Uden at freake dig, så synes jeg at jeg kan se noget på dem alle sammen :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg helt skør? Eller er der noget på den nederste? taget 4 dage før mens, med eftermiddagsurin. Men har INGEN symptomer, så har måske bare fanget en bio :huh

2istlwn.jpg

 

Jeg kan helt sikkert se noget på den nederste, så tillykke :loveshower Håber at den holder ved :goodluck

 

Og mangel på symptomer behøver altså ikke at have nogen betydning. Jeg er 6+0 i morgen og har stort set ingen. Men min test siger i hvert fald, at jeg stadig er gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden at freake dig, så synes jeg at jeg kan se noget på dem alle sammen :huh

De er så hvide som et spøgelse, nothing there! ;o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan helt sikkert se noget på den nederste, så tillykke :loveshower Håber at den holder ved :goodluck

Og mangel på symptomer behøver altså ikke at have nogen betydning. Jeg er 6+0 i morgen og har stort set ingen. Men min test siger i hvert fald,

at jeg stadig er gravid :)

Håber håber! Tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg helt skør? Eller er der noget på den nederste? taget 4 dage før mens, med eftermiddagsurin. Men har INGEN symptomer, så har måske bare fanget en bio :huh

2istlwn.jpg

Der er i den grad noget på den nederste :)

Spændende! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan da se 2 streger, håber at den bliver hængende:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til i morgen.. Havde testdag i dag men har ikke haft tid til det.. Så det bliver i morgentidlig og glæder mig.. Jeg skulle have haft mens i onsdags og plejer at pletbløde 2 dage før.. Jeg føler virkelig den er der denne gang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til i morgen.. Havde testdag i dag men har ikke haft tid til det.. Så det bliver i morgentidlig og glæder mig.. Jeg skulle have haft mens i onsdags og plejer at pletbløde 2 dage før.. Jeg føler virkelig den er der denne gang..

Nøøj hvor spændende! Jeg krydser fingre for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået skyggestreg/svag streg med farve i - der ikke er meget mere tydelig end den igår, men også på en helt anden type test.. Andet mærke, mindre følsom og en stav fremfor strimmel. Tester stadig før tid, og det er nok dumt men er lidt desperat tror jeg! :D haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder fra. Jeg fik mens i formiddags...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad siger panelet? Skulle være ca. 3+6 - ved ikke om den er overbevisende? Det er en stavtest fra Rema.

23vdgsi.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil klart sige positiv!!! Når man ser en falsk positiv er den slet ikke så tydelig :-)

Jeg har taget 3 forskellige tests og der er streger på dem alle, tænker bare om den er for utydelig i forhold til hvor jeg er henne? Men jeg ved godt at vi allesammen er forskellige, men da jeg fandt ud af jeg ventede min søn (for snart 7 år siden) var jeg noget længere henne og den var bragende positiv, så har ikke noget at sammenligne med  :wacko

Må købe en test af samme type og så teste igen i overmorgen!  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER