Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

En god nats søvn så jeg har energien til at håndtere total gammelsur mand ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En aften med BK.... Det er godt nok længe siden! Men øj hvor sker der meget.... Sikke mange vidunderskønne babyer der er kommet til :wub

Og så selvfølgelig ham her, han gør mig glad hver dag :loveshower

tt7Aa6c.jpg

Hvor er han skøn :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 æg til fryseren :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mail i min E boks om su-lån. Det var ikke så galt som frygtet og nu er det tilmeldt BS og dermed på vej ned fra januar. Dejligt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mail i min E boks om su-lån. Det var ikke så galt som frygtet og nu er det tilmeldt BS og dermed på vej ned fra januar. Dejligt! :)

Uh jeg glæder mig ikke til den dag kommer :O gys!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få ryddet ud i mit syrum og forhåbentlig snart få en masse sat til salg. Elsker bare den følelse man får ved grundig oprydning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg glæder mig ikke til den dag kommer :O gys!

Hehe, jeg frygtede det også, men da den så kom, var det lidt som når man kommer igang med at gøre rent efter at have fedet den på sofaen lidt for længe. Egentlig meget dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg fik min, så var det et af de øjeblikke hvor jeg følte mig pænt voksen :LOL så havde jeg jo været uddannet i et år.

Dejligt at det ikke var så slemt som frygtet :kram

Haha jeg føler mig vist bare fattig :lol

Og tak. Det føles næsten som at få penge foræret :lol :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jeg frygtede det også, men da den så kom, var det lidt som når man kommer igang med at gøre rent efter at have fedet den på sofaen lidt for længe. Egentlig meget dejligt :)

Det er egentligt lidt fjollet at jeg frygter det, for vi har helt styr på beløbet og en plan for afbetaling og det hele. Men ÅH kunne man dog ikke bare slippe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har total optur over netshopping! Tænk at jeg kan sidde i min sofa og købe julegaver og få sms'er når pakkerne er klar til afhentning på tankstation, videre sende smsen til J og bum bum - så er jeg 3 julegaver nærmere målet. Helt uden at rejse mig :glad :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har total optur over netshopping! Tænk at jeg kan sidde i min sofa og købe julegaver og få sms'er når pakkerne er klar til afhentning på tankstation, videre sende smsen til J og bum bum - så er jeg 3 julegaver nærmere målet. Helt uden at rejse mig :glad :lol

Det er skægt, sådan gør vi det også! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er egentligt lidt fjollet at jeg frygter det, for vi har helt styr på beløbet og en plan for afbetaling og det hele. Men ÅH kunne man dog ikke bare slippe?

Haha ja det kunne da være rart :D Jeg har det nu ganske ok med det. Det er blandt andet de penge, der har gjort, at jeg syntes, vi/jeg havde råd til at få børn, så jeg tænker jo, at jeg har fået uvurderligt meget for de penge :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har total optur over netshopping! Tænk at jeg kan sidde i min sofa og købe julegaver og få sms'er når pakkerne er klar til afhentning på tankstation, videre sende smsen til J og bum bum - så er jeg 3 julegaver nærmere målet. Helt uden at rejse mig :glad :lol

:haha hvor er du sød :glad :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg glæder mig ikke til den dag kommer :o gys!

 :ditto.

 

Vi har i banken forleden, og skulle derfor ind og se, hvad jeg havde lånt indtil videre. Det var godt nok nervepirrende - og mange penge det alligevel er blevet til. :o  :whistling  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har total optur over netshopping! Tænk at jeg kan sidde i min sofa og købe julegaver og få sms'er når pakkerne er klar til afhentning på tankstation, videre sende smsen til J og bum bum - så er jeg 3 julegaver nærmere målet. Helt uden at rejse mig :glad :lol

Det er også bare fantastisk :glad

 

Hvad har du fået købt af spændende ting?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha hvor er i søde at dele min begejstring :glad :glad

Jeg har købt bobles dino (til W og N), lægetaske (til W fra julemanden) og træningshandsker (til min far). Næste gave må være til lillesøster, hendes ønskeliste indeholder bare virkelig mange ting jeg ikke kender til, så jeg skal lige Google lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mail i min E boks om su-lån. Det var ikke så galt som frygtet og nu er det tilmeldt BS og dermed på vej ned fra januar. Dejligt! :)

Arghh jeg tør ikke tjekke min! Haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså, hvor er i bare søde allesammen!! Sidder og bliver rørt, og kan lige mærke hvor meget jeg savner jer alle! :Loveshower :kiss

Det går godt her, alle 3 drenge trives og er vidunderlige :wub

Jeg har det også helt pænt, hvert fald MEGET bedre end da Charlie var 7 måneder, så jeg klager ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et opkald fra IdeMøbler. Vi var i søndags nede og købe en sofa med 25% rabat. Forventet levering til nytår. I dag ringede de så og spurgte om vi er hjemme og klar til levering på tirsdag?! :blink

Det ville være SÅ fedt, at få den inden jul, da vi skal holde det og den er større end vores nuværende. Men jeg tror jeg vil se den stå færdigsamlet i min stue, før jeg jubler alt for meget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar.

Min søde dejlige dreng, der hver dag marcherer ind af døren med et glad "Moaaaar jeg er hjemmeeeeeee!" for derefter at løbe over til E og kramme og ae hende og fortælle hende meget blidt at han er kommet hjem. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså, hvor er i bare søde allesammen!! Sidder og bliver rørt, og kan lige mærke hvor meget jeg savner jer alle! :Loveshower :kiss

Det går godt her, alle 3 drenge trives og er vidunderlige :wub

Jeg har det også helt pænt, hvert fald MEGET bedre end da Charlie var 7 måneder, så jeg klager ikke :)

Dejligt at hører at du har det godt og at drengene har det godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shopping :D

5d1poj.jpg

(Men hey! Hvornår var det at det skiftede fra at jeg shoppede sager til mig selv - til nu ALTID at være til drengene? Og jeg er ikke engang misundelig, jeg bliver sådan helt oprigtigt glad ved at shoppe til dem :biglove )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at sidde på ryggen af en hest for første siden juni måned :kuller

Men hvem hulen stjal min kondi i mellemtiden :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have sovet hele natten for første gang i en uge. Aaaaah, det var tiltrængt for min graviditets trætte krop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.