Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Nybagte pizzasnegle :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har sovet sammen med Inger, og Gunvor var en mega champ, som spiste kl 23 og først igen kl 4 og bare har puttet med sin far! :biglove

Tak lille skat - din storesøster trængte virkelig til det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cola til min frokost, og den lille bitte lur jeg nåede inden..

Årh cola er altså ind imellem nødvendigt på barsel...og nu er det weekend så må man godt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh cola er altså ind imellem nødvendigt på barsel...og nu er det weekend så må man godt ;-)

Jeg er alt for afhængig af sodavand. Men nu er heller ikke lige tidspunktet at stoppe :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ignorerer alt rodet og snupper en formiddagslur med min mindste skat :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores nye lejlighed :loveshower

Det har godt nok været lidt af en følelsesmæssig rutchetur, sådan at se den igen og inspicere den nøjere og finde diverse småfejl og udfordringer (for de er der jo!) meeeeen det bliver altså rigtig rigtig godt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilly synger godnatsang for sin dukke mens far gør hende putteklar  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det gør mig selvfølgelig ikke glad, at E græder, vel. Men jeg bliver lidt blød, når gråden er "Muuuæhh" :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det gør mig selvfølgelig ikke glad, at E græder, vel. Men jeg bliver lidt blød, når gråden er "Muuuæhh" :wub

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller

Nemlig :kuller Og det ligner virkelig, at hun kalder på MIG. Min lille mor-pige :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"jajj ællsker dAAAj, moOOrr" jeg tror, jeg dør :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"jajj ællsker dAAAj, moOOrr" jeg tror, jeg dør :kuller

Nååååååhr :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er så meget der gør mig glad idag :glad

Først en skøn skøn træning med de seje mødre. Elsker det og i dag var vi i "legestue" med de gode gamle lege fra idrætstimerne :D Og max gas ved den hårde træning til sidst hvor sveden dryppede af mig. Elsker at mærke jeg er til. Søde skønne seje mødre hvor man møder nye relationer.

En sød og herlig Julius der bare møffer rundt oppe i hallen, så jeg selvom han er vågen, kan jeg træne 100% igennem.

At høre zumba sange og danse med Marius og Julius på armen og de begge skraldgriner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor. Hun er dæleme en guldklump i det her flyttefis. Mor, barnepige, rengøringsassistent, indretningsarkitekt og pedel i én samlet mor-blæksprutte. Og så har hun mega falkeblik for alt hvad der skal på mangel-liste og evner at sige det på en måde, hvor jeg både synes det er relevant, men samtidig ikke har lyst til at tude over det. Thank you! :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor. Hun er dæleme en guldklump i det her flyttefis. Mor, barnepige, rengøringsassistent, indretningsarkitekt og pedel i én samlet mor-blæksprutte. Og så har hun mega falkeblik for alt hvad der skal på mangel-liste og evner at sige det på en måde, hvor jeg både synes det er relevant, men samtidig ikke har lyst til at tude over det. Thank you! :tak

Fedt med sådan en mor! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor. Hun er dæleme en guldklump i det her flyttefis. Mor, barnepige, rengøringsassistent, indretningsarkitekt og pedel i én samlet mor-blæksprutte. Og så har hun mega falkeblik for alt hvad der skal på mangel-liste og evner at sige det på en måde, hvor jeg både synes det er relevant, men samtidig ikke har lyst til at tude over det. Thank you! :tak

Misundelse er en riiiigtig grim ting :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have købt fin fin knagerække fra 60'erne til lillebrors værelse :loveshower Så får han også nogle specielle ting, selvom vi ikke har tid til at rende på loppemarked :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have købt fin fin knagerække fra 60'erne til lillebrors værelse :loveshower Så får han også nogle specielle ting, selvom vi ikke har tid til at rende på loppemarked :glad

Lækkert! :glad Må vi se?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert! :glad Må vi se?

Det er denne her

YXJKj3I.png

Glæder mig til den dukker op med posten :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er denne her

YXJKj3I.png

Glæder mig til den dukker op med posten :glad

Ej den passer meget bedre på Astrids værelse :kuller Hvor er den fin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej den passer meget bedre på Astrids værelse :kuller Hvor er den fin!

:lol

Ja, kunne altså ikke stå for den :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Ja, kunne altså ikke stå for den :biglove

Forstår jeg dælme godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt med sådan en mor! :yay

Ja hun er genial med sådan noget! :yay

Misundelse er en riiiigtig grim ting :rolleyes

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M tog betterøv kl.7 og lod mig få 2 timer mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter alt mit søvnbrok har vi nu fået indført en fast ordning. M sover længe om lørdagen og jeg sover længe om søndagen. Jeg har nu for anden søndag i træk sovet til jeg vågnede af mig selv :yay

Og M er kørte Dinos legeland med David, så jeg har ro og fred herhjemme i nogle timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.