Susanne

ÆL...

13 indlæg i dette emne

Jeg tog i går eftermiddags en ÆL-test kl. 16:30 og den var meget tæt på at være positiv. Derfor tog jeg endnu en sent i aftes (kl. 22:30) og den var helt sikkert positiv, så jeg var glad - YAY! :yay

Jeg tog endnu en her til eftermiddag (kl. 16:30) og den var præcis som den i går eftermiddags - meget tæt på at være positiv uden helt at være det.

Normalt, ville jeg jo så tro, at jeg har haft ÆL på et tidspunkt mellem midnat og kl. 16:30 i dag, MEN... Jeg har ikke set skyggen af ÆL-udflåd! :unsure De andre gange jeg har haft ÆL, har jeg haft helt tydeligt ÆL-udflåd, så nu er det store spørgsmål:

Kan man have ÆL uden at have ÆL-udflåd?! Og især, hvis man rent faktisk HAR oplevet at have det helt tydeligt?! Er der nogen der har erfaringer de vil dele?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ingen erfaringer, så kan ikke hjælpe dig.. Skal du egentlig scannes denne gang eller hvordan er det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen erfaringer, så kan ikke hjælpe dig.. Skal du egentlig scannes denne gang eller hvordan er det?

Ja, jeg skal scannes i morgen, så om ikke andet får jeg forhåbentlig nogen svar der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas! synes heller ikke at jeg havde ÆL-udflåd i sidste cyklus, hvilket jeg undrede mig meget over, men det har jo nok været der alligevel :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg skal scannes i morgen, så om ikke andet får jeg forhåbentlig nogen svar der ;)

Bliver spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orkk ja, det kan man godt :) Jeg havde sjældent ÆL udflåd, men havde ÆL alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var god nok! Jeg HAR haft en ÆL i går! HURRA!!!! :loveshower

Så nu er det bare at vente :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke alle kvinder der danner så meget udflåd at de lægger mærke til det... og det kan sagtens lade sig gøre at have ægløsning alligevel;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke alle kvinder der danner så meget udflåd at de lægger mærke til det... og det kan sagtens lade sig gøre at have ægløsning alligevel;-)

Nej, det ved jeg godt, men alle de andre gange jeg har haft ÆL, har det været MEGET tydeligt. Og ikke engang når jeg kiggede efter det denne gang, var der antydning af 'æggehvide'. Men det var jo så åbenbart lige meget. Det kan åbenbart også variere fra cyklus til cyklus hos den samme kvinde, om man laver det eller ej. Så blev man så klog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt for dig. Står den så på hjemmerul eller andet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt for dig. Står den så på hjemmerul eller andet?

Det har den gjort, ja. Vi har :hump tirsdag, onsdag og torsdag så vi har i hvert fald gjort vores ;) Nu er der ikke så meget andet at gøre, end at vente...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt at læse!!! Håber virkelig og krydser fingre og tæer for jer!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt at læse!!! Håber virkelig og krydser fingre og tæer for jer!!!

Tak, søde! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER