HenrietteHall

Gave til blefri dreng..

6 indlæg i dette emne

Jeg er så stolt af min lille fyr, som bare er helt blefri og uheldsfri nu.. Den sidste uge har der ingen uheld været, hverken hjemme eller i BH og han går på toilet om natten, så hans ble er aldrig våd om morgenen.. Nu skal moren bare acceptere den godt kan komme af om natten..

Nu mit spørgsmål, jeg vil rigtig gerne give ham en lille gave fordi han er så sej, men der er jo så storebror, som slet ikke er nær så dygtig.. Han tisser stadig i bukserne og han har stadig natble på som er tung om morgenen.. Skal have snakket med lægen om det til næste undersøgelse, for nu bliver han snart 6, det skulle jo helst snart stoppe.. Men kan jeg godt tillade mig at tage lillebror med ud og købe en blefri gave, eller vil det være at tvære det ud i hovedet på storebror, at han er så dårlig til det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan du ikke give dem en ting hver. Lillebror fordi han er sej til at være ble fri og storebror fordi han er en sød og kærlig dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke give dem en ting hver. Lillebror fordi han er sej til at være ble fri og storebror fordi han er en sød og kærlig dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik storebror en gave, da han var blefri om dagen?

Ellers skal lillebror vel også først have den, når han er blefri om natten?

Hvis storebror ikke fik en gave, så tror jeg, at jeg vil love dem begge en gave, når de har sovet uden uheld en hel uge. Jeg synes det er ok at lillebror får gave før storebror (da jeg går ud fra han bliver blefri om natten først) fordi de begge gik præmisserne at vide, før de nåede målet.

Så længe storebror så også får en, når han når målet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker man IKKE skal ligge fokus på det blefri.. Det er et KÆMPE nederlag for en på 6, at blive "overhalet" - også i noget man ikke rigtig selv kan gøre noget ved i den alder.

Jeg tænker man måske skulle give nogen andre gaver så- nogen du er sej gaver ;)

I har sikkert prøvet med positiv forstærkning, men hvad med at tage storebror med ud og købe en gave til sig selv - OG en til lillebror? Så får lillebror en ting, storebror får en "du er den store så du må lige hjælpe her", samt en ting også.. :)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er meget enig med Myliona. Synes heller ikke det er en god ide at fokusere på det blefri. Om natten er de jo ikke rigtig selv herre over om de tisser i sengen eller ej. Men fordi du er en sød dreng er i min verden ok.

Hilsen en hvis bonussøn sov med natble til han var knap 14 år og lillebroderen til han var 6 år (der er fire års forskel på de to drenge, så det var hårdt for storebror, da han som 10-årig blev overhalet inden om af sin 6-årige lillebror.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER