Guest

Storesøster gave?

16 indlæg i dette emne

Jeg er ide forladt!

Det behøver ikke være dyrt og stort, pigebarnet bliver lykkelig for et kort :biglove

Men jeg synes det skal være noget hvor hun kan sige "det fik jeg den dag jeg blev storesøster"

Jeg har overvejet nogle DVDer vi kan se sammen mens jeg ammer, men er ikke selv helt hoocked på ideen. Men ideen om noget vi kan være sammen om kan jeg godt lide!

Kan I hjælpe med en ide brainstorm?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi gav en dukke, selvom hun havde 3 andre i forvejen ;) Denne kunne græde og snakke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan sådan en boks med en masse små bøger fra Disney - Sofia den første, Dr. McStuffins osv. Vi læser dem stadig dagligt efter et halvt år og engang imellem siger AB, at hun fik dem af Julius :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav også en dukke. En badedukke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv tænkt en dukke (en dreng, som lillebror) - meeeen er ikke hooked på det.

Noget småt, som man skal være stor for at bruge (= mor W kvalitid), LEGO first (er det ikke sådan det hedder? De små klodser i nogle meget overkommelige sæt)

Eller simpelthen en bruder traktor - fordi det ville gøre drengen lykkelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak piger. En dukke bliver det ikke, hun har 4 og ALT tilbehør nærmest!!! Hun leger en smule med dem, men faktisk ikke meget :( ikke i forhold til hvor meget hun har.

Bøger har hun omkring 100+ af så det synes jeg er lidt fjollet at købe flere af.

Hr. Skæg spil vil jeg lige tygge på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her får drengene Sands Alive, de hygger ret meget med modellervoks og har snakket en del om det og det tænker jeg, de kan sidde med, men jeg sidder ved siden af og jeg kan også være med, hvis jeg har hænderne fri :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her får drengene Sands Alive, de hygger ret meget med modellervoks og har snakket en del om det og det tænker jeg, de kan sidde med, men jeg sidder ved siden af og jeg kan også være med, hvis jeg har hænderne fri :)

Uh det tror jeg kunne være en god ide herhjemme :)

Eller noget Ninjago - men det er nok ikke noget for Mie :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. En dukke bliver det ikke, hun har 4 og ALT tilbehør nærmest!!! Hun leger en smule med dem, men faktisk ikke meget :( ikke i forhold til hvor meget hun har.

Bøger har hun omkring 100+ af så det synes jeg er lidt fjollet at købe flere af.

Hr. Skæg spil vil jeg lige tygge på.

Jeg vil ikke anbefale Hr. Skæg spillene. Vi har både Skæg med Bogstaver og Skæg med Tal, og de hitter ikke rigtig herhjemme. Derudover tænker jeg det skal være noget barnet kan lege med alene/selvstændigt, så fraværet af mors ledige hænder ikke bliver så tydeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lego, som Stephi snakker om, hedder Lego junior :) V fik en kasse af det med spiderman i storebror gave, men de har også mere tøsede kasser. Jeg er lidt uimponeret over det, fordi det lissom er bygget op efter, at der kun er én rigtig måde at samle det på, og jeg synes ellers at det fede ved lego er at slippe fantasien løs. Men V elsker det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillebror gav sin storesøster sådan en lyserød kæphest der kan vrinske. Hun var og er vild med heste, så vi gik efter at give hende en gave vi vidste, hun ville blive glad for og hun ved godt at hun har fået sen af lillebror.

Jeg vil sige - køb noget I ved hun kan lide, så forbinder hun allerede der lillesøster/bror med noget positivt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det helst skal være sådan lidt "minde"agtigt hvad så med en lille enkel halskæde + et lille (slet ikke gemme-agtig) stykke legetøj?

Eller klistermærker som hun kan lave et "billede" med sammen med dig, og så kan dét gemmes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I har mange gode ideer. LEGO tror jeg ikke vi køber. Hun er glad for sit duplo og jeg ser ikke rigtig nogen grund til at supplere med det der er mindre endnu.

Men modellervoks elsker hun men har en masse, men så kunne vi måske købe noget tilbehør. Det var nok ikke en dum ide :chin: jeg tror jeg tænker videre i de tanker!

Tak for svar piger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har ELSKET sit modellervoks det sidste års tid. Hun fik sådan en værktøjskasse med en masse grej i og det har hun godt nok brugt mange timer på :)

 

Det er den her: http://www.br.dk/vores-kategorier/kreativt-legetoej-og-haandvaerk/modellervoks/my-dough-vaerktoejskasse?id=623171

 

(hvorfor må man ikke længere kopiere et web-billedes adresse og indsætte det? Er jeg den eneste der slås med det? Det er virkelig virkelig træls! <_<)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har ELSKET sit modellervoks det sidste års tid. Hun fik sådan en værktøjskasse med en masse grej i og det har hun godt nok brugt mange timer på :)

Det er den her: http://www.br.dk/vores-kategorier/kreativt-legetoej-og-haandvaerk/modellervoks/my-dough-vaerktoejskasse?id=623171

(hvorfor må man ikke længere kopiere et web-billedes adresse og indsætte det? Er jeg den eneste der slås med det? Det er virkelig virkelig træls! <_<)

Årh det er jo nærmest perfekt! Tak :) jeg må et smut i BR.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER