Annaperenna

Meget selvstændig baby

10 indlæg i dette emne

Hej Tøser!

Carl er knap over 2½ mdr og meget 'selvstændig'. Først troede jeg det var 8-9 ugers tigerspringet men han er ikke pylret/søger ekstra tryghed - nærmere omvendt. Vi plejer at han sover i sengen mellem os, han slipper brystet når han er færdig/træt og så sover han.. De sidste to dage har han ikke kunne falde i søvn efter 2 bryster (han får normalt kun eet) men har så pakket ham i vuggen og så er han faldet i søvn og har sovet 3-4 timer før han melder sig igen.. Måske burde jeg være glad for at han selv kan sove men jeg saaaaaaaavner min baby i min seng...

Han er ret langt fremme motorisk; triller konsekvent fra mave til ryg (begge sider) Pludrer meget, griner med lyd, griber ud efter nogle ting, drejer hovedet efter lyd og lys, 'står' på benene og hopper og er meget stærk i ryggen..

What to do?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uuuh jeg tror de fleste vil synes du heldig...

Måske du kan putte lidt med ham i løbet af dagen, og så "nyde" din lange lure om natten uden baby op af dig.. så du du får dit behov dækket...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh jeg tror de fleste vil synes du heldig...

Måske du kan putte lidt med ham i løbet af dagen, og så "nyde" din lange lure om natten uden baby op af dig.. så du du får dit behov dækket...

Du har jo helt ret i at det er mit behov, ikke hans!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har jo helt ret i at det er mit behov, ikke hans!

Men husk at det også er helt ok at du også har et behov.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isabella var meget som du beskriver. Hun sov kun hos os i sengen om natten den første uge! Så måtte hun over i vuggen ved siden af sengen. Hun kunne heller ikke finde ud af at falde i søvn og sove ved siden af os- i hvert fald ikke om natten. Jeg puttede meget med hende om dagen i stedet for. Vi faldt tit i søvn på sofaen sammen- det var vildt hyggeligt :loveshower Desuden faldt jeg tit i søvn med hende i ammestolen, når vi var oppe om natten og hun skulle spise.

Nogle gange, hvis hun vågnede tidligt, kunne hun godt komme ind og morgenputte/slumre hos os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det godt med Jeres svar - syntes han er så lille til ikke at sove hos os, I ved, får han nu tryghed og nærhed nok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det godt med Jeres svar - syntes han er så lille til ikke at sove hos os, I ved, får han nu tryghed og nærhed nok...

Årh hvor kan jeg huske følelsen :kram2 Men jeg er sikker på, han føler sig tryg og nær dig alligevel. Du lyder nemlig til at være en super dejlig og meget omsorgsfuld mor :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du giver ham rigeligt med kærlighed og omsorg.. Du giver ham jo det i alle hans vågne øjeblikke... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emil var ligeså. Han kan ikke og har aldrig kunne sove i vores seng. Han ligger og leger og snakker og har alle dage gjort alt for ikke at falde i søvn i vores seng. Det var helt underligt da han var lille for vi var vant til at Noah bare lå næse mod næse med os hele natten.

Idag bliver han puttet og han kan godt sove med en af os inde i hans egen seng

Sjovt så forskellige de er de kære små

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det godt med Jeres svar - syntes han er så lille til ikke at sove hos os, I ved, får han nu tryghed og nærhed nok...

Bare rolig søde Carl skal nok sige til når han trænger til at putte.

Men jeg ved lige hvordan du har det.

Det er hårdt når ens lille bitte baby ikke gider og ligge og putte mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER