Miza

what to do?

8 indlæg i dette emne

Hej,

Håber I vil hjælpe mig med mit dilemma? Jeg har snart et socialt arrangement med min arbejdsplads, hvor der bliver serveret alkohol. Jeg vil på det tidspunkt være 9+4 og jeg synes det er for tidligt at fortælle. Jeg har tidligere været en som aldrig har sagt nej tak til alkohol, så det vil nok vække en del opmærksomhed. Har I prøvet at være i en lignende situation og hvad har I gjort? Dkal jeg melde afbud, tage med og finde på en undskyldning, prøve at lade som om eller melde klart ud selvom det er for tidligt? Hvad ville I høre? Alle forslag modtages med kyshånd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med at sige at du er på penicillinkur? :) så plejer folk ikke at spørger mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag bilen og sig du skal noget dagen efter eller sådan noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare sige, at melde afbud er ikke en god løsning. Det gjorde jeg sidst jeg var gravid, og jeg fortrød det så meget bagefter, da jeg hørte hvor sjovt kollegaerne havde haft det!

Hvad der havde været den rigtige løsning, kan jeg desværre ikke svare på, og jeg kunne slet ikke selv overskue at finde på en god undskyldning :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget bilen og sagt, at jeg skulle køre hjem, da jeg måtte "lyve" mig igennem firma julefrokosten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville som de andre tage bilen og sige, at du skal noget dagen efter som kræver et klart hovede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en julefrokost lige i starten af min graviditet, den kom jeg igennem ved at drikke en enkelt øl - som jeg til gengæld gik rundt med hele aftenen :-) . En af mine veninder fandt på en anden løsning - hun fyldte en dåseøl med vand :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for jeres input. Jeg tror det bliver billøsningen ser er mest realistisk at gennemføre. Dog bor jeg ret tæt på mit arbejde, så jeg må lige udtænke en lille hvid løgn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER