Guest Smilla

Molo lagersalg ønskeliste

35 indlæg i dette emne

Ja...jeg er jo en af dem som bor på den forkerte side af Storebælt når det kommer til de fede lagersalg :s Men måske vi kunne bede nogle af jer der bor på den rigtige side, om at shoppe for os?

Hvis der er én herinde som skal til lagersalg hos Molo nu her, så ønsker jeg mig brændende denne her til min datter:

2rnkgon.jpg

eller den her:

ab1km1.jpg

I en str 92 :) Det må bare ikke være kjolen, da hun stadig kravler lidt. Hvem kan hjælpe? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

-samme bluse gerne i str 98 , hvis der sidder en venlig person derude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eiii hvor ville jeg ønske MOLO holdte lagersalg i Jylland :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja...jeg er jo en af dem som bor på den forkerte side af Storebælt når det kommer til de fede lagersalg :s Men måske vi kunne bede nogle af jer der bor på den rigtige side, om at shoppe for os?

Hvis der er én herinde som skal til lagersalg hos Molo nu her, så ønsker jeg mig brændende denne her til min datter:

2rnkgon.jpg

eller den her:

ab1km1.jpg

I en str 92 :) Det må bare ikke være kjolen, da hun stadig kravler lidt. Hvem kan hjælpe? :loveshower

Åhhh ja de to ville jeg også gerne have i 80-86 eller 92 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slet ingen som melder sig som køber for os stakler på fyn og i jylland..:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså, jeg skal derud - og skal kigge i 92pige til min egen datter (og 98).

HVIS jeg ser den.... HVIS.... så kan jeg godt købe 3 med. Jeg gider dog ikke bruge ekstra lang tid på at rode bunkerne fra ende til anden efter den (det er jo slet ikke sikkert det print er med på lagersalget). Tiden derude bliver knap da vi skal hjem og hente børn og sådannoget.

Men ja - da jeg alligevel kigger i den størrelse, så kigger jeg gerne efter den trøje til jer to. Jeg vil dog stille som betingelse at I så også aftager dem bagefter.

Hvis priserne er som de plejer koster den 75 kr. hvis det er babymodellen, og 125 kr. hvis det er 92juniormodellen.

det være sig Mettemor, Guffi2000 og LilleMig (hvis den må være 92, kigger ikke 80/86 pige)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså, jeg skal derud - og skal kigge i 92pige til min egen datter (og 98).

HVIS jeg ser den.... HVIS.... så kan jeg godt købe 3 med. Jeg gider dog ikke bruge ekstra lang tid på at rode bunkerne fra ende til anden efter den (det er jo slet ikke sikkert det print er med på lagersalget). Tiden derude bliver knap da vi skal hjem og hente børn og sådannoget.

Men ja - da jeg alligevel kigger i den størrelse, så kigger jeg gerne efter den trøje til jer to. Jeg vil dog stille som betingelse at I så også aftager dem bagefter.

Hvis priserne er som de plejer koster den 75 kr. hvis det er babymodellen, og 125 kr. hvis det er 92juniormodellen.

det være sig Mettemor, Guffi2000 og LilleMig (hvis den må være 92, kigger ikke 80/86 pige)

Årrrh, jeg ville også blive mere end lykkelig for sådan en bluse i 92... Så springer nogen fra, springer jeg hellere end gerne på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årrrh, jeg ville også blive mere end lykkelig for sådan en bluse i 92... Så springer nogen fra, springer jeg hellere end gerne på!

om jeg skal købe 3 eller 4 i 92 gør mig ikke noget - men som sagt er det kun HVIS jeg lige kan se den (det er som sagt ikke sikkert at lige det print er på lagerslaget i år! - jeg ved ikke hvor gammelt det er).

og med krav om at man køber den hvis jeg kommer hjem med den (synes den er super fin, så hvis der lige er i overflod så tager jeg da også en til min egen datter).

HVIS jeg nu finder den, og der ikke er 4, så må det være i prioriteret rækkefølge dem der har skrevet først i tråden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså, jeg skal derud - og skal kigge i 92pige til min egen datter (og 98).

HVIS jeg ser den.... HVIS.... så kan jeg godt købe 3 med. Jeg gider dog ikke bruge ekstra lang tid på at rode bunkerne fra ende til anden efter den (det er jo slet ikke sikkert det print er med på lagersalget). Tiden derude bliver knap da vi skal hjem og hente børn og sådannoget.

Men ja - da jeg alligevel kigger i den størrelse, så kigger jeg gerne efter den trøje til jer to. Jeg vil dog stille som betingelse at I så også aftager dem bagefter.

Hvis priserne er som de plejer koster den 75 kr. hvis det er babymodellen, og 125 kr. hvis det er 92juniormodellen.

det være sig Mettemor, Guffi2000 og LilleMig (hvis den må være 92, kigger ikke 80/86 pige)

Det må den meget gerne ;O)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

meget gerne men hvis du ikke finder i 98 er det helt fint..selvf er jg aftager.....du sende bare pm hvis du finder den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arj, hvor er den bare fin - har aldrig set molo med det print før.... Jeg gad også viiiiildt godt til MOLO-lagersalget, men ja bor også på den "forkerte" sidde af broerne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal nok også kigge efter den skal alligevel kigge 80-98 pigetøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså, jeg skal derud - og skal kigge i 92pige til min egen datter (og 98).

HVIS jeg ser den.... HVIS.... så kan jeg godt købe 3 med. Jeg gider dog ikke bruge ekstra lang tid på at rode bunkerne fra ende til anden efter den (det er jo slet ikke sikkert det print er med på lagersalget). Tiden derude bliver knap da vi skal hjem og hente børn og sådannoget.

Men ja - da jeg alligevel kigger i den størrelse, så kigger jeg gerne efter den trøje til jer to. Jeg vil dog stille som betingelse at I så også aftager dem bagefter.

Hvis priserne er som de plejer koster den 75 kr. hvis det er babymodellen, og 125 kr. hvis det er 92juniormodellen.

det være sig Mettemor, Guffi2000 og LilleMig (hvis den må være 92, kigger ikke 80/86 pige)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Holder altid hvad jeg lover og vil blive SÅ glad hvis jeg kunne putte denne bluse på min datter!!! Nej måske er den ikke med på lagersalget så er det bare ærgerligt.

Sig endelig til når du har været derude :) :loveshower

Arj, hvor er den bare fin - har aldrig set molo med det print før.... Jeg gad også viiiiildt godt til MOLO-lagersalget, men ja bor også på den "forkerte" sidde af broerne...

Aiii hej Stub!! Godt at se dig herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal nok også kigge efter den skal alligevel kigge 80-98 pigetøj

Men vi er enige om at det er mig der køber, ikke? Så vi ikke pludselig står med 8 hjortebluser? Jeg skal derud onsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men vi er enige om at det er mig der køber, ikke? Så vi ikke pludselig står med 8 hjortebluser? Jeg skal derud onsdag.

Det vil da være meget hyggeligt.. ;) så skulle jeg da gerne snupse en hvis i fik købt for mange ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men vi er enige om at det er mig der køber, ikke? Så vi ikke pludselig står med 8 hjortebluser? Jeg skal derud onsdag.

Jeg skal i hvertfald nok aftage en ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tvivler på at de har den til dette lagersalg...Er den ikke ret ny...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tvivler på at de har den til dette lagersalg...Er den ikke ret ny...?

De kan godt have den alligevel da der er kollegtionspørver med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ellers en med dalmatiner el katte er også fint her....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ok, jeg har noteret følgende:

Mettemor: Hjortebluse m. lyserød rib str. 92 baby el. junior (pige)

guffi2000: Hjortebluse m. lyserød rib str. 98 - eller dalmatiner eller katte str. 98 (pige)

LilleMig: Hjortebluse m. lyserød rib str. 92 baby el. junior (eller 80-86 hvis jeg skulle forvilde mig derhen)

Multe: Hjortebluse m. lyserød rib str. 92 baby el. junior (pige)

Jeg tager derud i morgen til åbningsrivegilde (argh...!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rieke - Det var mere hvis den nu lå lige foran mig, du skal self. have retten til at afsætte dine først.. :) No problmo.. Tror det er MEGET Populær :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ok, jeg har noteret følgende:

Mettemor: Hjortebluse m. lyserød rib str. 92 baby el. junior (pige)

guffi2000: Hjortebluse m. lyserød rib str. 98 - eller dalmatiner eller katte str. 98 (pige)

LilleMig: Hjortebluse m. lyserød rib str. 92 baby el. junior (eller 80-86 hvis jeg skulle forvilde mig derhen)

Multe: Hjortebluse m. lyserød rib str. 92 baby el. junior (pige)

Jeg tager derud i morgen til åbningsrivegilde (argh...!)

Hvor er det sødt af dig Rieke :) Ja, mange tak, gerne junior fremfor baby, da den lige er en tand større i 92 junior fremfor 92 baby... :) NUIII hvor er jeg spændt på om den er med!!! :)

Pøj pøj med rivegildet!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan godt nå at skrive alternativer endnu hvis nu der ingen hjorte er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god tur derud... Det er vist både godt og skidt at bo på den 'forkerte side' - er sikker på det havde været en aaaalt for dyr fornøjelse for mig, elsker molo's print :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan godt nå at skrive alternativer endnu hvis nu der ingen hjorte er

Nåååhhh hvordan gik det så i dag?? :) Nej var kun interesseret i hjorte-printet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER