Fru SP

Majas løbetråd

84 indlæg i dette emne

Jeg synes, den er dum :( Altså, jeg kan blive lidt udfordret i at løbe så meget fra starten, som den vil have, men derudover synes jeg ikke, den er særlig brugervenlig og ikke så overskuelig som 5K. Jeg tror bare, jeg holder fast i den.

Undskyld, jeg spammer din tråd ;)

Det gør ikke noget. Jeg havde også først hentet den fordi man kunne vælge uger, men synes nemlig også den var træls.

Jeg tænker, at du må tage nogle flere gange, altså hvis der er en du synes, er hård, så tage den igen eller at det går for hurtigt med antal minutters løb, så tage den sidste igen. Der er jo den der "did it" knap ved siden af og så gemmes det under din historik, at du har løbet den igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tur nr 5 i alt løb 4x1,5 minutter og 2x1 minut. Altså 8 minutter ud af de 28 minutter programmet er (hvoraf 10 er opvarmning og afslapning).

Så løb jeg altså lidt ekstra i afslapningsfasen - man slutter af med at gå 6 minutter og det føltes som ret lang tid idag i regnvejret..

Knæet gjorde lidt ondt i starten, men det gik over efter kort tid. Nu må vi se om det gør mere ondt i morgen, ellers siger min kloge håndbold spillende mand at han ikke tror, det er andet end lidt ømme muskler/led og at det går over :yay

Jeg husker at strække godt ud bagefter og laver jo min yoga, så min krop bliver styrket på andre måder også..

Anyways!

Det gik mega godt idag :yay :glad :yay

oLBn2JD.png

Imorgen: yoga og hygge med Albertmanden..

Onsdag: tur nr 6 :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør ikke noget. Jeg havde også først hentet den fordi man kunne vælge uger, men synes nemlig også den var træls.

Jeg tænker, at du må tage nogle flere gange, altså hvis der er en du synes, er hård, så tage den igen eller at det går for hurtigt med antal minutters løb, så tage den sidste igen. Der er jo den der "did it" knap ved siden af og så gemmes det under din historik, at du har løbet den igen :kram2

Ja, det er også min plan :)

Hvor er du bare mega sej! :respekt :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er også min plan :)

Hvor er du bare mega sej! :respekt :glad :yay

Tak :kiss Knæene er stadig lidt ømme, så benene skal op og slappe af idag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at knæet holder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tur nr 6 i alt løb 6x1,5 minutter..

Igen idag løb jeg lidt i de sidste 5 minutter, jeg har ikke tålmodighed til at gå der ;) Der er lidt bakket herude, så lidt op og ned hele turen..

Ikke så hurtigt som sidst, men heller ikke dårligt idag..

aUHqPNR.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at knæet holder :)

Tak :kiss Det tror jeg de gør.. De er lidt ømme mens jeg løber, men ellers ikke så meget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg synes virkelig, du er sej! :respekt Jeg har også nogle gange haft løbet lidt de sidste fem min. Man når lige at komme rigtigt i gang, og så siger den "five minutes cool Down" :blink

Der er ikke lang vej for dig til fem km på en halv time :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg synes virkelig, du er sej! :respekt Jeg har også nogle gange haft løbet lidt de sidste fem min. Man når lige at komme rigtigt i gang, og så siger den "five minutes cool Down" :blink

Der er ikke lang vej for dig til fem km på en halv time :yay

Tak :kiss

Jeg kan godt mærke at løbe delen øges lidt, så nu må vi se :)

Ja, og så føles de der 5 minutter bare lange - jeg har ikke helt tålmodighed til dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg! :numse

Jeg har fået mega ondt i halsen og hoster en smule - løb udsat <_< Mit knæ er ellers helt ok, så jeg KUNNE godt.. Øv hvor jeg er træt af det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper også! Og håber du snart er frisk igen! Måske kan du walke en lille tur?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper også! Og håber du snart er frisk igen! Måske kan du walke en lille tur?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 7: Så sådan her ud:

7t9a0DU.png

I alt løb 8 minutter ud af 26 minutter programmet er. Men i de 5 minutters afslapning måtte jeg altså løbe en del, og også efter programmet var slut indtil jeg var hjemme (ca de sidste 4 minutter), fordi jeg meeeeget gerne ville hjem inden skybrud og tordenvejr og det gik super fint.

Taget i betragtning af, at jeg ikke har løbet siden onsdag og stadig hoster en smule, synes jeg faktisk det er ret godt klaret.. Jeg mærkede slet ikke noget til hosten derude og havde ikke problemer med at trække vejret mens jeg løb :)

Jeg nåede lige præcis ind inden regn og torden begyndte her, fik en dråbe på armen lige ude foran hoveddøren. Men shit, hvor var himlen mørk på vej hjem :huh

PfMxXLN.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er sej, Maja! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er sej, Maja! :super

Tak søde Susanne :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg gad godt at løbe så godt som dig :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg gad godt at løbe så godt som dig :respekt

Hvor er du sød :kiss

Jeg havde faktisk heller ikke troet det ville gå så godt - fordi jeg normalt altid har hadet det, men roen er vigtig for mig denne gang kan jeg mærke. Det er nærmest som meditation - jeg tænker kun på vejrtrækning og det musik jeg hører imens :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 8: 8 minutters løb i alt,

SqnJFia.png

Magen til sidst. Løb også i de sidste 5 minutters afslapning og de sidste 5 minutters tid inden jeg var hjemme.

Det fik fint, ingen smerter what so ever, men det var vaaaarmt! Jeg var lidt spændt, for igår endte jeg mig at gå over 10 km, også derfor løb blev rykket til idag. Min veninde (der er fys) anbefalede mig at tage et par ipren og så se om ikke det stoppede helt og det gjorde det :yay

Anyways: det er ret meget same same, men bare det ikke bliver dårligere tænker jeg :D På søndag bliver det 12 minutters løb :o

PjMrv83.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du løber godt nok hurtigt, når du så løber! :o Er det en del af programmet, at løbeminutterne skal foregå i spurt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Susanne! Du er hurtig. På mine ture, som jo selvfølgelig kun har været de første dage af programmet. Nåede jeg 3,3 km :) Og du er ret sej også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du løber godt nok hurtigt, når du så løber! :o Er det en del af programmet, at løbeminutterne skal foregå i spurt?

Nej, jeg spurter nu heller ikke :o Men der er ret mange bakker og på vej ned går det jo hurtigt..

Men altså, jeg har nok bare ok med energi når jeg løber, det er jo kun 1,5 eller 2,5 minutter ad gangen :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Susanne! Du er hurtig. På mine ture, som jo selvfølgelig kun har været de første dage af programmet. Nåede jeg 3,3 km :) Og du er ret sej også ;)

Altså jeg går også ret hurtigt i gå delen.. Synes virkelig ikke at jeg løbet hurtigt :chin: Men

idag var det jo 5-6 minutter længere end programmet - hvis jeg kun holder mig til det, er det omkring 3,3 - 3,5 km..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken app bruger du?

(Undskyld hvis du har skrevet det, skimmede lidt tilbage og kunne ikke lige finde det)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken app bruger du?

(Undskyld hvis du har skrevet det, skimmede lidt tilbage og kunne ikke lige finde det)

Den hedder 5K runner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg spurter nu heller ikke :o Men der er ret mange bakker og på vej ned går det jo hurtigt..

Men altså, jeg har nok bare ok med energi når jeg løber, det er jo kun 1,5 eller 2,5 minutter ad gangen :chin:

Men 3.27 min/km er godt nok hurtigt!:unsure Det er jo næsten 20 km/t?! :o Og dit maxtempo er næsten hver gang under 4min/km.

Jeg løber 15 km/t når jeg løber hurtigst og det kræver et løbebånd til at holde tempoet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER