Alura

Testuge 31 & 32 - 1 gravid, 4 mens

68 indlæg i dette emne

Nu kan jeg simpelthen ikke styre mig længere! Har ikke kunnet være med i en testgruppe siden december 14, så det er helt surrealistisk, og meget glædeligt, endelig at være i gang igen. Med æl i fuld gang i skrivende stund, ved jeg derfor nu at jeg kan forvente (eller håbe på udeblivelse af) mens den 4. august.

 

Så nu håber jeg at der er andre, der har lyst til at dele ventetiden med mig og al den analyseren, håb, gru, glæde, utålmodighed og spænding den bringer med sig :kuller

 

 

Uge 31

 

Mandag den 27/7:

 

Tirsdag den 28/7:

 

Onsdag den 29/7:

 

  • Mimi29      :( Mens.

 

Torsdag den 30/7:

 

  • Kristina1989  :( Mens.

 

Fredag den 31/7:

 

Lørdag den 1/8:

 

Søndag den 2/8:

 

 

Uge 32:

 

Mandag den 3/8:

 

  • sofus08      :( Mens.

 

Tirsdag den 4/8:

  • Alura     ♥ Gravid   :kuller

 

Onsdag den 5/8:

 

  • NSEllekilde Clover4.jpg  Har ændret testdato til et senere tidspunkt, held og lykke til den tid :bd

 

Torsdag den 6/8:

 

Fredag den 7/8:

 

Lørdag den 8/8:

 

Søndag den 9/8:

 

  • JungleKvinde      :( Mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde ÆL (er jeg næsten sikker på) sidste tirsdag, så jeg kan forvente/håbe på udeblivelse af mens mandag/tirsdag ... meeen jeg vil virkelig gøre mig umage med at styre testmonsteret denne gang, for jeg er blevet så ked af negativ test de andre gange :(

Så målet er at vente og se om mens dukker op og hvis den ikke gør, så først teste onsdag - men jeg lover ikke noget ;) :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ÆL (er jeg næsten sikker på) sidste tirsdag, så jeg kan forvente/håbe på udeblivelse af mens mandag/tirsdag ... meeen jeg vil virkelig gøre mig umage med at styre testmonsteret denne gang, for jeg er blevet så ked af negativ test de andre gange :(

Så målet er at vente og se om mens dukker op og hvis den ikke gør, så først teste onsdag - men jeg lover ikke noget ;) :lol

 

Hyggeligt at du vil være med, vi er åbenbart ikke mange der tester lige i disse uger :) Jeg sætter dig på til onsdag den 29. og så ser vi hvordan det går med at styre testmonsteret, skal vi ikke bare sige det? :D Der er vist aldrig nogen herinde, der er blevet klandret for at teste før deres officielle testdag ;) 

 

Jeg snydetester jo altid selv konsekvent fra 3+0, hvilket lige nøjagtig passer med onsdag den 29. i denne omgang. Så kan vi jo teste sammen, selvom der nok ikke er de store chancer for at min test bliver positiv den dag, selv hvis jeg faktisk skulle være gravid :rolleyes Men jeg krydser fingre for at din gør! :goodluck 

 

Jeg kender så udmærket skuffelsen og 'ked af det heden' over de negative tests, jeg håber at du slipper for at opleve det i denne omgang :kram2 :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da gerne på d. 3.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da gerne på d. 3.

 

Det skal du komme :)

 

Og velkommen til herinde i øvrigt, kan se at du er nytilkommen  :balloons Ønsker dig rigtig meget held og lykke med projektet og krydser fingre for snarlig gevinst :bd :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du ha'! Må indrømme at jeg ikke rigtig tror på det denne cyklus men man ved jo aldrig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du ha'! Må indrømme at jeg ikke rigtig tror på det denne cyklus men man ved jo aldrig

 

Det gør jeg heller ikke for mit eget vedkommende. Føler mig meget 'ikke-gravid' i hvert fald :D Men nu må vi se, det kan jo nemlig være at man bliver overrasket ;)

 

Er det første cyklus I er gået i gang med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg heller ikke for mit eget vedkommende. Føler mig meget 'ikke-gravid' i hvert fald :D Men nu må vi se, det kan jo nemlig være at man bliver overrasket ;)

 

Er det første cyklus I er gået i gang med?

Nej, anden cyklus. Men troede selv at den var der første gang, synes jeg havde mange "symptomer" men åbenbart ikke. Denne gang kan jeg intet mærke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super med sådan en side med andre testmonstre ☺️ Jeg har testsag d. 30. Jeg tør pt ikke at teste af skræk for at blive skuffet eller glad og så senere skuffet...

Jeg har en del aktivitet i mit underliv for tiden og idag er jeg fuldstændig drænet for energi og øm i lænden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, anden cyklus. Men troede selv at den var der første gang, synes jeg havde mange "symptomer" men åbenbart ikke. Denne gang kan jeg intet mærke..

 

Jeg havde det selv sådan i første cyklus, da vi startede op. Og har haft en til sidenhen også, hvor jeg havde så mange symptomer (blandt andet kvalme og hovedpine, to ting som jeg ellers aldrig døjer med), men altså heller ingen gevinst der. Så nu er jeg ved at være der, hvor ingen mængde af symptomer kan overbevise mig (men tolker, det gør jeg jo alligevel :p ), men kun en positiv test. 

 

Og selvom man er tilbøjelig til at tænke, at hvis man intet mærker, så er den der nok ikke, så er der altså stadig en chance. Der er en del der har fået positive tests alligevel, selvom de ingen symptomer har haft. Jeg krydser fingre for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv! Jeg har haft meget svagt lyserødt på papiret efter mine toiletbesøg idag og desværre også lidt andre tegn på at mens nok er på vej :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super med sådan en side med andre testmonstre ☺️ Jeg har testsag d. 30. Jeg tør pt ikke at teste af skræk for at blive skuffet eller glad og så senere skuffet...

Jeg har en del aktivitet i mit underliv for tiden og idag er jeg fuldstændig drænet for energi og øm i lænden...

 

Ja, det er skønt at have andre i samme båd at dele ventetiden med :) 

 

Jeg sætter dig på den 30. og så krydser vi fingre for at dine symptomer faktisk er tegn på graviditet (jævnfør min besked til sofus08 foroven) :goodluck Jeg hepper for at du får en fin positiv test, når du engang tester :bd 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv! Jeg har haft meget svagt lyserødt på papiret efter mine toiletbesøg idag og desværre også lidt andre tegn på at mens nok er på vej :(

 

Øv hvor træls :( Jeg håber for dig at det også denne gang går i sig selv igen og krydser fingre for dig til det sidste :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls :( Jeg håber for dig at det også denne gang går i sig selv igen og krydser fingre for dig til det sidste :kram

Taaak :) det er sødt af dig!

Jeg håber selvfølgelig også til det sidste, selvom det ikke tegner for godt lige nu :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af Jer der har ondt i brysterne (særligt om aftenen)? Hvis i har, tolker I det som et godt eller skidt tegn? Hvad gør I ved det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af Jer der har ondt i brysterne (særligt om aftenen)? Hvis i har, tolker I det som et godt eller skidt tegn? Hvad gør I ved det?

Min krop er som et urværk, og jeg får ømme bryster hver gang omkring dag 20 +/- (min cyklus er næsten altid på 25 dage). Så jeg tænker egentligt ik så meget over det. Den her gang har jeg godt nok haft ondt siden dag 17; ved ikke rigtig om det er godt eller skidt. Men jeg ville nok se det i forhold til hvad der er normalt for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaak :) det er sødt af dig!

Jeg håber selvfølgelig også til det sidste, selvom det ikke tegner for godt lige nu :unsure

 

Hvordan går det hos dig? Håber at det endte med at gå i sig selv igen og at mens har holdt sig væk :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af Jer der har ondt i brysterne (særligt om aftenen)? Hvis i har, tolker I det som et godt eller skidt tegn? Hvad gør I ved det?

 

For mig er det lidt forskelligt. I nogle cyklusser mærker jeg intet, men i langt de fleste, har jeg ømme brystvorter efter æl og frem til mens. Det er kontinuerligt over hele døgnet og ikke på noget bestemt tidspunkt af dagen. Jeg tolker det ikke længere (det gjorde jeg mere helt i starten), som et tegn på mulig graviditet. Jeg gør ikke rigtig noget ved det, tager det bare med som en del af cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mimi29: Jeg håber at mens har holdt sig væk og at det stadig er relevant for dig at teste i dag :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mimi29: Jeg håber at mens har holdt sig væk og at det stadig er relevant for dig at teste i dag :bd :goodluck

Sødt af dig - men jeg er desværre ude :boo

Det gik faktisk ellers næsten i sig selv igen, mandag var der kun en lille smule lyserødt om aftenen... Men igår havde jeg rigtige mens smerter og vidste derfor det var på vej, dog var der kun så tilpas lidt blod, så jeg kunne blive ved at håbe! Tarveligt af kroppen synes jeg :( nå men altså i nat er det så rigtigt kommet, det dumme mens! Så jeg er nu på CD1 i 4.cyklus ...

Pøj pøj til resten af testgruppen :goodluck :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødt af dig - men jeg er desværre ude :boo

Det gik faktisk ellers næsten i sig selv igen, mandag var der kun en lille smule lyserødt om aftenen... Men igår havde jeg rigtige mens smerter og vidste derfor det var på vej, dog var der kun så tilpas lidt blod, så jeg kunne blive ved at håbe! Tarveligt af kroppen synes jeg :( nå men altså i nat er det så rigtigt kommet, det dumme mens! Så jeg er nu på CD1 i 4.cyklus ...

Pøj pøj til resten af testgruppen :goodluck :bd :bd

Øv, bedre held næste gang!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødt af dig - men jeg er desværre ude :boo

Det gik faktisk ellers næsten i sig selv igen, mandag var der kun en lille smule lyserødt om aftenen... Men igår havde jeg rigtige mens smerter og vidste derfor det var på vej, dog var der kun så tilpas lidt blod, så jeg kunne blive ved at håbe! Tarveligt af kroppen synes jeg :( nå men altså i nat er det så rigtigt kommet, det dumme mens! Så jeg er nu på CD1 i 4.cyklus ...

Pøj pøj til resten af testgruppen :goodluck :bd :bd

 

Øv nej, det er jeg ked af at høre :( Det er da tarveligt af kroppen ja, når det sådan kommer og går hele tiden, så man lige når at blive ked af det, får håbet lidt igen, for så at blive ked af det igen osv., ikke pænt gjort  :klap

 

Jeg hepper på at fjerde cyklus bliver den hvor det lykkedes for jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med testen i dag Kristina1989; jeg krydser fingre for dig og hepper på to streger på testen :bd :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med testen i dag Kristina1989; jeg krydser fingre for dig og hepper på to streger på testen :bd :glad

Mange tak. Jeg testede hertil morgen, men den var desværre ikke positiv. Dog var der en plet på testen, så jeg tager nok en ny om nogle dage, hvis jeg ikke får menstruation inden. Mine bryster (særligt i brystvorten og derfra lige ind i brystet) er ømt og kommer med stik indimellem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, bedre held næste gang!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER