Guest

Hvad gør vi?Alle eller skal min mand af sted alene

18 indlæg i dette emne

JEG ville lade manden tage alene afsted. Punktum.

Måske snakke i telefon med din mands søster/bror og fortælle hvorfor, beklage at det hænger sådan sammen, men fortælle hvordan i prioriterer med dette.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden afsted alene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ingen tvivl om at du har ret, i er nødt til at tage hensyn til drengen. Og det kan du da ikke hvis du er dårlig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig. Alene afsted med manden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ingen tvivl om at du har ret, i er nødt til at tage hensyn til drengen. Og det kan du da ikke hvis du er dårlig...

Jeg er kun skidt, hvis vi sejler. Derfor skal vi regne med køreturen oveni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis niece er det egentlig?

Anyway, normalt ville jeg synes, at den var lidt svær - men .i har særlige forhold, der spiller ind, så afsted med farmand, og så hygger mor med junior og forbereder dejlig første fødselsdagsfest med mor og far :) :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis det var mig, ville hensynet til Laurids veje højest. Hvordan ville han håndtere sådan en dag med mange timer i bil og en masse fremmede steder og fremmede mennesker? Hvis I skal være der kl. 11 og køre igen kl. 14, ville jeg godt nok ikke synes det var transporten og tumulten set fra hans synspunkt, værd. Især ikke, når dagen efter også vil være begivenhedsrig for ham, for selvfølgelig skal han da fejres! :)

Jeg synes uden tvivl, at din mand skal tage alene afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også jeg ville sende manden alene afsted. Mit eget barn er vigtigere end andres. Længere er den ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din mand må uden tvivl tage afsted alene :)

Laurids må komme i første række her og selvfølgelig skal han da fejres på sin fødselsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her synes jeg bestemt også din mand skal tage selv afsted. Herhjemme har min mand og ældste datter også været selv afsted til både fætter/kusinefest og studentergilde fordi jeg syntes at hensynet til vores nye (adoptiv)søn skulle vægte højest.

Jeg ved godt at i har været hjemme med Laurids i et godt stykke tid på det tidspunkt, men med den alder, og bevidsthed han allerede har, så synes jeg i skal prioritere hans fødselsdag. Med vores søn på 1 år, havde det måske været lidt anderledes da han jo slet ikke på samme måde opfatter tingene.

Som adoptivmor kommer man bare til at stå som en bussemand engang imellem, når man vil gøre det rigtige for ens barn, og der vil helt sikkert være nogen som synes du er helt gak gak. Men hvis man ikke skal prioritere sit eget barn, hvem dælan skal man så prioritere?

Knus ulla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden afsted alene, uden tvivl!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er enig med de andre. Manden må tage alene afsted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hopper med i koret der siger at manden må afsted alene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med på at manden tager alene afsted, og det er fordi I er i nogle særlige omstændigheder og det er jeres store drengs første fødselsdag. Hvis han var en baby, synes jeg godt I kunne have rykket rundt, men denne her fødselsdag er i særdeleshed jeres og den skal være rar og rolig. Mon ikke også dåbsværterne forstår det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså, min søns første fødselsdag var bare en kæmpe dag for mig også ;) og når han til og med glæder sig sådan allerede! Ingen tvivl her - af sted med manden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 100% enig med resten af BK panelet!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER