Guest

Ønskeliste

44 indlæg i dette emne

Larmer en wheeley bug på trægulv?

Det synes jeg ikke vores gør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak Vinni og Anita - nu står der wheeley bug på ønskelisten! Mie brugte sin røde scooter men den er kommet ud nu. Så den lille wheeley bug ville være oplagt inde.

 

Vil anbefale at du ønsker den store fremfor den lille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også sige den store wheeley bug. Jeg må indrømme, at da jeg så vores troede jeg, at vi havde fået den lille. Men det var den store, som jeg bestilte.

Laurids elsker sin, han kører rundt på den konstant. Han er en lille gut, som bruger str. 86 i tøj endnu. Så når dit barn kan sidde, vil jeg sige, at i kan bruge den, dog med jeres hjælp. Men som 1 1/2 årig, er det ikke et problem at bruge den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok tak piger så skriver jeg den store på :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en lille rød dukkevogn i træ... Eller en løbecykel med 3 hjul fra puky?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en lille rød dukkevogn i træ... Eller en løbecykel med 3 hjul fra puky?

Vi har en dukkevogn og en rød scooter så en løbecykel virker lidt overkill :p

Jeg ved jeg er besværlig :D

Jeg tror egentlig det er ok med hvad der står på ønskelisten nu, det er alligevel "kun" 9 "hold" og den ene giver dåbs kagen. Derudover er det som sagt ikke de dyreste gaver vi giver i familien :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke lige læst det hele igennem, men den ønskeseddel jeg har smækket sammen til Martha ser sådan her ud: http://martha-hall-hoest.onskeseddel.dk
Vi er dog også anderledes stillet end jer, da vi skal ønske pige ting nu, hvor vi jo har drenge tingene - tror det gør det lidt nemmere. Men synes stadig det var lidt svært ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt... Der er jeg faktisk ikke enig... Vi har begge (en fejl, men visse fejl er dumme at rette op på :lol) og da Aron begyndte gerne at ville sidde på den, så kunne han faktisk kun lige nå jorden på den lille, og turde bestemt ikke sidde uden vi var hos ham. Da han kunne køre frem på den, passede den lille, og den store var for stor til ham at styre, selvom han var str 92.

Ellers må du til Nørre Snede og se dem begge, hvis det er :) (for nemheds skyld er det en mariehøne både den store og lille :lol)

Ej hvor sjovt at det lige er sådan ved jer :)

Pixie har kun haft den store, men har prøvet den lille i dagplejen. Den lille var alt for lille til hende da hun kunne komme på den (og holde balancen), og nu hvor hun er 2 år og 4 mdr så er den store helt fint. Hun måler så også 96,5 cm :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah elsker hans lille wheely bug. Han kører rigtig fint på den nu hvor han er 22 måneder. Tror den passer fint noget tid endnu, men hans ben er også korte. Han er stadig i 86 i bukser... Det er ikke mange måneder siden benene havde svært ved at nå og han hellere ville skubbes.

Hans fætter kørte også på den da han var 3, men der var den også på kanten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wheely-størrelse afhænger nok meget af, hvor fremme skoene barnet er... Junior har den store, og det har egentlig passet med, at den var god i størrelsen, da han havde fået motorikken til at bruge den. Havde han nu været lidt hurtigere på det motoriske, så havde det måske været et problem med størrelsen (jeg synes dog, at de små er ret små).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt... Der er jeg faktisk ikke enig... Vi har begge (en fejl, men visse fejl er dumme at rette op på :lol) og da Aron begyndte gerne at ville sidde på den, så kunne han faktisk kun lige nå jorden på den lille, og turde bestemt ikke sidde uden vi var hos ham. Da han kunne køre frem på den, passede den lille, og den store var for stor til ham at styre, selvom han var str 92.

Ellers må du til Nørre Snede og se dem begge, hvis det er :) (for nemheds skyld er det en mariehøne både den store og lille :lol)

Laurids er str. 86 og suser rundt på sin, som er den store. Den lille ville være for lille til ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora er godt nok baby nr et og derfor er der ikke så mange arveting (selvom vi har fået tilbudt en masse)

Højstol m hynde

Større autostol (vi har baby)

Bobles figurer

Wheelybug

Tipi eller himmel til hyggekrog

Klassiske bøger

Guldhjerte (fik jeg af min farmor og går stadig med det)

Juniordyner

Junior sengetøj

Penge til børneopsparing

Gavekort til Magasin (til tøj osv)

Disney klassikere

Årskort til ZOO og lign

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige huske om det er på... Men måske en lille lænestol til stuen?

Vi har en blød en fra Chicco der kan indstilles i tre forskellige positioner. De store unger er også vild med den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ide kunne ellers være et tilskud til babysvømning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ide kunne ellers være et tilskud til babysvømning?

Jeg har ikke bil så jeg kan komme til det i herning og i Vildbjerg er det uden instruktør men et tidsrum hvor bassinet er reserveret til babyer. Det koster alm billet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke bil så jeg kan komme til det i herning og i Vildbjerg er det uden instruktør men et tidsrum hvor bassinet er reserveret til babyer. Det koster alm billet.

Dofhering.dk har babysvømning om torsdagen i Vildbjerg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dofhering.dk har babysvømning om torsdagen i Vildbjerg ;)

Ej hvor fedt! Det må jeg lige se på!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores Andrea fik et smukt sølvhjerte vedhæng (og arvede en tipoldemors dagmarkors), måske det er noget? Det er da brugbart, og jeg har altid elsket når smykker har historie og en barnedåb er da lidt særlig :loveshower andrea fik af mine søskende den dukkeseng som ligner lilleper sengen, mener den er fra smallstuff.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må hellere skrive at jeg ikke behøver flere ønsker nu :) der kommer ikke så mange og de som kommer giver ikke dyre gaver så der er nok på listen som nu ser således ud:

Dåbs ønskeliste:

Dåbs rulle

Æsker til tænder og hårlok

Bestik + gavekort til indgravering

Åh Abe CD boksen

Wheeley bug

Gåvogn

Så er der plads til at man selv kan finde på noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER