smilogblink

Hjææælp!

13 indlæg i dette emne

Så er det snart fødselsdag i vores kære hjem - 3 år. Næste måned. Jeg er i tvivl om hvilke gaver, da jeg har svært ved at vælge. Jeg har forelsket mig i et skønt teater, vil rigtig gerne købe det i gave, men er lidt i tvivl. Er det bare mig der synes det er skønt, vil min 3 årige også synes det? Og så lige et luksus problem, øj der er i forvejen meget legetøj på værelset + stor seng fra Hoppe - den med rusjebane. Så hvad med pladsen. Men jeg synes bare det er så underskønt.

Jeg har prøvet at sætte foto ind, den ville ikke helt som jeg ville, men her er et link til mit drømme teater - ej mit. Til mit barn. Teater

Hvad siger I - kan man evt. have det stående i stuen?

Jeg har også set mig lun på et eventyr slot - følg link, men hun har et dukkehus, som morfaren har lavet til hende, så det synes jeg er unik og har en charme over sig. Jeg vil helst give hende noget andet legetøj, end noget som minder om det hun i forvejen har. Men det er svært. Jeg er ret vild med både slottet og teateret.

Faren er i helt andre baner - han tænker en løbecykel - helt præcist denne her. Jeg kan godt se det praktiske - især fordi foråret snart kommer, den passer til hendes alder, og så vil den jo ikke fylde på værelset - meen jeg ved ikke - nogle der bare har det bedste råd, som kan give mig en ide til at vælge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville helt klart vælge løbecyklen, men bare ikke den i har fundet.

Jeg hade nok valdt en der ikke var så klodse i det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 - tak for svar, vi - især faren kan godt li´ designet, men hva´´ så med de andre løbecykler, dem kunne jeg nemlig bedst li´

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 - tak for svar, vi - især faren kan godt li´ designet, men hva´´ så med de andre løbecykler, dem kunne jeg nemlig bedst li´

De er super fede, men personlig hade jeg aldrig selv valdt at købe en træ løbecykel.

Jeg syndes at de er for klodse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

helt klart en let træ løbecykel - men er det ikke også en i træ du linker til som du beds kan lide?

Vores løbecykel har været et HIT og pga. den har min datter aldrig skullet køre med støttehjul da hun begyndte at cykle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at se at hun bliver 3 år, har i så ikke overvejet at købe en cykel til hende..???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øh er hun da for stor til en løbecykel - jeg har nemlig også hørt at de lærer hurtigere at cykle uden støttehjul med sådan en. Jeg troede altså at dem i træ var mere holdbare. havde en veninde der sidste år købte en i bilka til små 300 kr. da hendes pige faldt med den, var styret gået i stykker - hun anbefalet at man købte en i en god kvalitet. Når du siger cykel er det så en trehjulet - det har hun nemlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øh er hun da for stor til en løbecykel - jeg har nemlig også hørt at de lærer hurtigere at cykle uden støttehjul med sådan en. Jeg troede altså at dem i træ var mere holdbare. havde en veninde der sidste år købte en i bilka til små 300 kr. da hendes pige faldt med den, var styret gået i stykker - hun anbefalet at man købte en i en god kvalitet. Når du siger cykel er det så en trehjulet - det har hun nemlig.

Da vi købet løbecykel til Magnus købet vi den i babysam til 300 kr, den er let at køre på for Magnus, da den ikke er så tung/klose.

(skal se om jeg kan finde et billede af dem).

Jeg tænker på cykel på støtte hjul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med dhg og ville overveje en rigtig cykel i stedet for løbecykel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar - godt nok i tvivl. Cykel med støttehjul, men er pointen ikke med de løbecykler at de springer den fase over?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Personligt mener jeg en 3 årig er for stor til en løbecykel, de skal have en rigtig cykel...ellers vil de i min verden blive for store før de skal lære at cykle rigtigt, men det er jo bare min mening.

Ingen af mine børn har haft en løbecykel, så ved ikke om man ligefrem springer støttehjulsfacen over, men tror det ikke, det har ingen af mine veninders børn med løbecykler gjort :)

Den første var knap 3 år da han kunne cykle uden støttehjul, og den mindste var 3 år og et par måneder, og det tog ikke mere end et par timer for dem at cykle uden hjælp :) Så for mig ville det være fuldstændig overflødigt at købe en løbecykel til et så stort barn.

Men ellers super fedt teater :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar - godt nok i tvivl. Cykel med støttehjul, men er pointen ikke med de løbecykler at de springer den fase over?

I skulle nok have været igang med løbecyklen for 1 år siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER