mille1981

Hvilken type motion?

7 indlæg i dette emne

Jeg mangler gode ideer til en ny motionsform... Så kom frisk med hvilken form for motion du er faldet for :)

Jeg har et (temmelig ubrugt) fitness-kort, så det duer ikke.

Jeg har redet i mange år, og vil rigtig gerne igen, men må nok se i øjnene, at der skal ryge nogen kilo inden jeg vil byde en hest det ;)

Hvad har fanget dig? Jeg tænker noget hvor andre er afhængige af en måske er meget godt for motivationen til at forlade sofaen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er bedst til 'transport motion'. Jeg gider ikke gå en lang tur for at gå en lang tur, men hvis jeg skal hente en liter mælk, så gider jeg godt.

Jeg skal have et formål. Ikke noget hamsterhjul til mig.

Så mit råd er at tænke i om du kan cykle til/fra job? Noget af vejen? Handle på cykel?

Om i kan gå hen til den legeplads i måske plejer at køre i bil til?

Stå af bussen før, parkerer længst muligt væk på ALLE parkeringspladser, gå den lange vej rundt om vuggestuen for at komme ind, ALTID tage trappe i stedet for rulletrappe/elevator osv tæller også.

Det er selvfølelig ikke det de fleste forbinder med "rigtig" motion, men det kan inkorporeres i hverdagen og er måske noget nemmere som familie?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mest til hjemmetræning. Hader fitness centre.

I øjeblikket laver jeg en masse øvelser på/med pilates bold i forbindelse med mit efterfødsels hold. Det er jeg ret hooked på faktisk :) derudover dyrker jeg indimellem noget pilates og/eller yoga (skiftes lidt). Men jeg træner også mest for at genopbygge styrke og smidighed (og en stærk bækkenbund).

Når min krop engang er klar, har jeg tænkt mig at starte til noget dans og polefitness. Elsker musik og at danse, så håber at det lidt bliver en leg, og ikke kommer til at føles så motions agtigt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ca. 3 år efter det er blevet totalt umoderne er jeg gået hen og blevet rigtig glad for at dyrke zumba. Jeg synes, det er sjovt og festligt (det meste af tiden), og man skal ikke kunne ret meget, før det begynder at se rigtigt ud - hvilket altså betyder et eller andet for mig. Men helt generelt er der bare en holdning, der hedder kom som du er og gør det du kan og har lyst til, og det tiltaler mig rigtig meget. Det får mig lyst til at give den gas fremfor at have et eller andet tågehorn til at brøle mig ind i hovedet - KOOOOOM SÅÅÅÅ! ;)

 

Derudover er jeg stor fan af den gratis motion - cykle på arbejde eller til toget eller hvad der nu kan lade sig gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er zumba fan :) Jeg har købt nogle dvd'er og dyrker zumba hjemme, det passer mig bedst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg ved godt, at det er lidt nærgående at spørge, men hvad vejer du? Jeg tænker bare, at der jo er masser af store mænd, der dyrker hestesport - ud fra de billeder, jeg mindes at have set, så har jeg svært ved at forestille mig, at du ikke fint kan ride. Det er nu engang lettest at få dyrket noget motion, som man synes, er sjovt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten - for nu mange måneder senere rent faktisk at besvare spørgsmålet - så har jeg trænet karate i mange år, I love it!!! :biglove :box

Kom du i gang med noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER