Pippi

Erfaringer med Bidro

21 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg søger lidt efter andres erfaringer med Bidro. Jeg tager det i ampuller og mens jeg venter på ægløsning, som åbenbart har flyttet sig, oplever jeg bare masser af slim.

Hvilke erfaringer har I andre haft med produktet? Udeblev ægløsning? For det frygter jeg lidt, at jeg måske oplever nu :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg nåede kun at tage det i én cyklus og den blev jeg gravid i. ;) I den cyklus lå min ÆL senere end normalt og der var masser af slim. Så jeg synes det lyder positivt, det du beskriver :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt!!!! Men jeg er på 16. dagen og synes at ægløsningstesten er svagere i stregen end igår og selv igår var den ikke positiv, så er lidt i tvivl om ægløsningen har været der og jeg burde sexe eller jeg skal vente og se om den kommer senere :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum, det tør jeg ikke sige :unsure Altså det skader vel aldrig at hoppe på manden i hvert fald ;)

Jeg tror nok, jeg fik ÆL på dag 18 (eller var det positiv test på dag 18? Jeg kan ikke huske det...). Og de foregående cykli plejede at være på 27-31 dage, så der går jeg ud fra (og har haft fornemmelse af) at have haft ÆL på dag 13-15 agtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nåede kun at tage det i én cyklus og den blev jeg gravid i. ;) I den cyklus lå min ÆL senere end normalt og der var masser af slim. Så jeg synes det lyder positivt, det du beskriver :goodluck

 

:ditto

 

Dog tror jeg min ÆL lå ret meget som den plejer - uden at kunne være sikker (har ingen ÆL test taget den pågældende cyklus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog også bidro i 2 uger op til at jeg blev gravid, det flyttede nu ikke min ÆL (taget ud fra kroppens reaktion og ikke test)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev gravid i tredje cyklus på Bidro. Min ÆL kom på ca samme tidspunkt, men der var 2-3 æg i stedet for 1 og jeg havde markant mere ÆL-udflåd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev gravid i den måned jeg tog en kur af Gele Royal (kuren er beskrevet herinde)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bidro har ikke hjulpet mig med noget som helst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for mange gode svar! Er der nogen der oplevede at ægløsning udeblev? Det begynder jeg nemlig at tro er sket ved mig :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvilken Bidro skal man vælge ?? Der er jo flere slags... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvilken Bidro skal man vælge ?? Der er jo flere slags... :)

Den jeg tog, hedder Original Gele Royale, Bidro Ren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvilken Bidro skal man vælge ?? Der er jo flere slags... :)

Jeg tog den fra Bilka, fra lekaform. Der var tilbud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den jeg tog, hedder Original Gele Royale, Bidro Ren :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den jeg tog, hedder Original Gele Royale, Bidro Ren :)

:ditto

Det er den jeg fik rådet om kuren med, altså kuren for at booste æggene, så jeg turde ikke bruge andre ;)

I øvrigt blev jeg gravid i den cyklus jeg brugte kuren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Det er den jeg fik rådet om kuren med, altså kuren for at booste æggene, så jeg turde ikke bruge andre ;)

I øvrigt blev jeg gravid i den cyklus jeg brugte kuren :)

Hvad er den øvrige del af kuren? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er den øvrige del af kuren? :-)

3 tabl. Dagl. I 10 dage,2 tabl. I 10 dage også derefter 1 tabl. Dagl. :) Jeg fik rådet af min zoneterapeut, hun havde tænkt på at spørge mig, men huskede det så først da jeg ringede at jeg havde fået mens igen. Så der startede jeg på den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 tabl. Dagl. I 10 dage,2 tabl. I 10 dage også derefter 1 tabl. Dagl. :) Jeg fik rådet af min zoneterapeut, hun havde tænkt på at spørge mig, men huskede det så først da jeg ringede at jeg havde fået mens igen. Så der startede jeg på den :)

Så man starter på første mens dag ? Og fortsætter til man er gravid  ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så man starter på første mens dag ? Og fortsætter til man er gravid ??

Præcis :)

Jeg nåede som sagt kun 1 måned, blev gravid der, men mener flere har taget kuren forfra ved hver mens :unsure

Edit: Også har visualisering af lotusblomst (eller anden blomst) også været brugt :)

Personligt har jeg ved begge mine blivende graviditeter fået zoneterapi og/ akupunktur (begge dele ved den første), ved nr. 2 kun akupunktur også Bidro Ren kuren :) Også har jeg visualiseret lotusblomst. For mange er der ævl og hokuspokus og man skal jo kun gøre hvad man finder rigtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar... Jeg venter spændt på mit resultat og overvejer om jeg skal fortsætte endnu en måned med bidro, når menstruationen snart kommer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 tabl. Dagl. I 10 dage,2 tabl. I 10 dage også derefter 1 tabl. Dagl. :) Jeg fik rådet af min zoneterapeut, hun havde tænkt på at spørge mig, men huskede det så først da jeg ringede at jeg havde fået mens igen. Så der startede jeg på den :)

Har lige et opklarende spørgsmål ...

Hvis man først starter på 1. Mens dag, så kommer man jo langt ind i sin cyklus før man er færdig?? Eller det er måske meningen?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER