Guest

Testhold uge 24 og 25, 1 gravid, 1 venter spændt

82 indlæg i dette emne

Puha, det var godt nok en hård besked at få. Håber din krop hurtigt finder sig selv igen, og du kommer ovenpå med mod på mere.

Stort sympati herfra!! :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil bare give dig et kæmpe :kram2 Hellbech.

 

 

Det var da noget af en mundfuld lige at skulle sluge. Håber at det hele kommer lidt afstand om noget tid, og I har mod på mere.

 

Knus

Takker.. Ja den var lidt hård. Men vi har helt kalrt mod på mere.. Jeg ville bare så gerne NU :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det var godt nok en hård besked at få. Håber din krop hurtigt finder sig selv igen, og du kommer ovenpå med mod på mere.

Stort sympati herfra!! :kram2 :kiss

Ja tak.. Ja jeg skal bare igang med at smide nogle kg.. og så op på hesten igen...

Men det gør sku nas i sjælen.. !

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej dog! Kæmpe :kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej dog! Kæmpe :kram herfra

Tak søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg været hos gynækologen.

Og han kunne se en lille plet inde i livmoderen, men der var ikke hjerteblink som der burde være nu.

Og min Hcg var for lav til at det var en blivende graviditet. Så han forventer at jeg får min menstruation i den kommende uge eller to. :boo

Det svare også godt overens med at min GT aldrig har været positiv..

Hvis jeg ikke fik min menstruation med det samme så skulle jeg bare se tiden an, da kroppen godt selv kunne "optage" det der var..

 

Så sagde han ellers den gode gamle sætning med "du skal bare lige tabe dig lidt".. (og ja jeg er overvægtig så det burde jeg)

Og at jeg skal skære ned på sukker. Og evt læse bogen "spis dig gravid." og at jeg godt kunne forvente at der gik mindst et halvt år før jeg får regelmæssig mens og kan blive gravid sådan rigtig.

 

Så idag hiver jeg bare stikket ud.. og vi skal ellers have gæster i aften til middag. Nogle rigtig gode venner.. og hun er så gravid i 23-24 uge.. :( Puha det bliver hårdt i aften.

 

Vedr mit speciale så har jeg netop talt med min chef.. og hun siger at vi ikke skal stresse. Der er ingen reel deadline på hvornår den skal afleveres. Så nu skal jeg bare lige komme ovenpå før jeg fortsætter med at skrive. Hun er super god min chef..

 

Jeg tror at jeg i den kommende tid kun kigger med her på siden... Skal lige finde mig selv.. :(   :kuller  :boo

 

Held og lykke til dig og din familie .. Jeg håber det bedste for jer :) Måske kan vi skrives ved sådan løbende... :) Det kunne være hyggeligt. :)

 

Åh nej, sødeste Helbech. Det er jeg virkelig virkelig ked af at høre :( Det er sådan en frygtelig følelse at miste en baby - iige meget hvor langt man var nået. Det gør bare virkelig ondt.

 

Forstår ikke helt udmeldingen om at du kan forvente at der kan gå et halvt år, før du bliver gravid igen. Du er da lige blevet gravid i første forsøg, ik? Dengang jeg havde en sa, blev jeg gravid igen i cyklus 4, så vidt jeg husker. Og de to første tæller ikke rigtig med, for der prøvede vi ikke rigtig. Så jeg forstår slet ikke, hvorfor han har sagt det til dig - uanset om du er overvægtig eller ej. Jeg tror altså på, at det godt kan ske før. Og jeg hepper på jer alt hvad jeg overhovedet kan, og glæder mig til at se dig hoppe over i en terminsgruppe snart.

 

Kan godt forstå du har brug for at trække stikket. Har du nogen at snakke med? Jeg brugte min søster rigtig meget, dengang jeg mistede, og min mand selvfølgelig. Ellers så skriv herinde. Enten i denne her tråd eller i Mistet-forummet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, sødeste Helbech. Det er jeg virkelig virkelig ked af at høre :( Det er sådan en frygtelig følelse at miste en baby - iige meget hvor langt man var nået. Det gør bare virkelig ondt.

 

Forstår ikke helt udmeldingen om at du kan forvente at der kan gå et halvt år, før du bliver gravid igen. Du er da lige blevet gravid i første forsøg, ik? Dengang jeg havde en sa, blev jeg gravid igen i cyklus 4, så vidt jeg husker. Og de to første tæller ikke rigtig med, for der prøvede vi ikke rigtig. Så jeg forstår slet ikke, hvorfor han har sagt det til dig - uanset om du er overvægtig eller ej. Jeg tror altså på, at det godt kan ske før. Og jeg hepper på jer alt hvad jeg overhovedet kan, og glæder mig til at se dig hoppe over i en terminsgruppe snart.

 

Kan godt forstå du har brug for at trække stikket. Har du nogen at snakke med? Jeg brugte min søster rigtig meget, dengang jeg mistede, og min mand selvfølgelig. Ellers så skriv herinde. Enten i denne her tråd eller i Mistet-forummet.

Han sagde at jeg skulle forvente at der gik op et til halvt år fordi mine to første cyklusser har været så lange. Samt at jeg er overvægtig. Han prøvede sådan at sige at jeg skulle "slappe af" over sommeren MEN samtidig tabe mig.. Så ville det være bedre forhold til efteråret.

 

Så det må blive min plan.

 

Nu skal jeg jo lige have min mens før jeg alligevel starter en ny cyklus. Syntes måske også det at bruge 30-40 nye ÆL tests er lige i overkanten. Så det er nok meget smart at vente til kroppen lige er tilbage på rette spor.

 

Jeg var som sagt sammen med nogle rigtig gode venner igår. og de har været hele møllen igennem.. så de var gode at snakke med.

Og så har jeg også talt med en anden god veninde og selvfølgelig har jeg talt med min mand. Han er bare super. :)

Jeg kan nok ikke holde mig 100 % væk herfra alligevel.. men nu må vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER