Guest

Testhold uge 24 og 25, 1 gravid, 1 venter spændt

82 indlæg i dette emne

Det lyder meget fornuftigt at vente og imponerende hvis du kan. Jeg ville ikke kunne lade være :D

Jeg håber du er en langsom tester og at nummer to streg lige så stille begynder at udvikle sig nu. Kom nuuuuuuuuuuuuuu søde lille streg

Hehe tvillinger/trillinger... !! FUCK jeg ville få stress. Har været kærester en gang med en mand der havde tvillinger.. hehe

 

Jeg testede i morges da jeg stod op.. og stadig ingenting. MEN der er absolut ingen symptomer til mens.. Så jeg venter stadig spændt. Det skulle jo sådan set være idag jeg skulle have min mens.. hvis man siger at luteal-fasen er 14 dage. Har bare læst flere steder at den godt kan være 16 dage... Så nu er hver dag jo bare spændende at stå op til haha. :)

 

Nå men idag skal den bare stå op opgave-skrivning.. skal afleverer mit speciale om halvanden uge. :) (gider ikke.. men det skal man jo) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder meget fornuftigt at vente og imponerende hvis du kan. Jeg ville ikke kunne lade være :D

Jeg håber du er en langsom tester og at nummer to streg lige så stille begynder at udvikle sig nu. Kom nuuuuuuuuuuuuuu søde lille streg

Hov.. du skal huske at ændre navnet på gruppen... til 1 gravid, 1 venter spændt :) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du testet igen til morgen? Jeg er så spændt hver gang jeg kommer herind. Tror på det til det sidste. Det ville være fantastisk!!!!

God speciale skrivning. Jeg sidder i skolen og kan slet ikke tage mig sammen til noget som helst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du testet igen til morgen? Jeg er så spændt hver gang jeg kommer herind. Tror på det til det sidste. Det ville være fantastisk!!!!

God speciale skrivning. Jeg sidder i skolen og kan slet ikke tage mig sammen til noget som helst

Stadig negativ test til morgen.

Men ingen mens.. eller tegn til det :)

Så jeg venter spændt.. fortsat.. :)

 

og ja tak jeg fik skrevet rigtig meget og godt på min opgave igår så det var fedt.

Hvad læser du ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( Håber altså snart der sker noget for dig, så du kan afklaring.

Jeg læser til webintegrator. Skal snart til svendeprøve, så egentlig har jeg vildt travlt, men orkede godt nok ikke idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( Håber altså snart der sker noget for dig, så du kan afklaring.

Jeg læser til webintegrator. Skal snart til svendeprøve, så egentlig har jeg vildt travlt, men orkede godt nok ikke idag

Ja der må godt snart ske noget :) Mest fordi hvis man siger at mens skal komme 14 dage efter ÆL så er jeg jo sådan set gået 1 dag over tid idag.

Og så fik jeg en enorm spændingshovedpine her til eftermiddag :( Troede det var en hovedpine der signalerede mens på vej... men den slags plejer jeg at kunne drikke væk med væske... og den idag var som skrevet en spændings... og der er stadig ingen smerter eller noget.

Så nu er jeg bare spændt på at teste i morgen hehe :)

 

Hvor skal du arbejde når du er færdig ? Der kommer jo en sundhedsplatform der skal integreres næste år :) Måske var det noget ?

 

Og ja det ved jeg fordi jeg er i systemet. Jeg er færdig som intensiv sygeplejerske om 2 uger. Skal bare aflevere mit speciale og så er jeg færdig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, om kun to uger? Åh, bare det var mig. Jeg er først færdig i startet af oktober. Har du så job bagefter?

Jeg har ikke lige nogen planer om job, men må se hvad der er. Jeg er også mediegrafiker, så jeg kan kombinere tingene en del.

Har du testet? Det er altså virkelig spændende med dig. Kan din ÆL have lagt senere måske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, om kun to uger? Åh, bare det var mig. Jeg er først færdig i startet af oktober. Har du så job bagefter?

Jeg har ikke lige nogen planer om job, men må se hvad der er. Jeg er også mediegrafiker, så jeg kan kombinere tingene en del.

Har du testet? Det er altså virkelig spændende med dig. Kan din ÆL have lagt senere måske?

Ja jeg er fastansat bagefter.. Så jeg ska ligesom være færdig med opgaven hehe :)

 

Jeg testede med ÆL tests... og den var ret positiv.. Og var hos gyn dagen efter ÆL og der kunne min læge se noget der kunne have været et follikel. Dvs at der højst sandsynligt havde været ÆL. Men intet er jo sikkert i denne verden.

Jeg testede igen til morgen og den er stadig negativ. Men ingen mens !! ej heller symptomer til det... Så jeg håber jeg bare er sen til at teste positiv hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh altså. Jeg bliver helt frustreret på dine vegne. Jeg kan da næsten ikke udholde spændingen. Kom såååååå, streg to.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh altså. Jeg bliver helt frustreret på dine vegne. Jeg kan da næsten ikke udholde spændingen. Kom såååååå, streg to.

Ja den her ventetid stinker.. ! Og selvfølgelig har jeg hovedpine igen idag. Ja min krop spiller mig et puds.. Syntes alt lugter. Og jeg er normalt ikke sart med min lugtesans.. Så nu har jeg købt en æske med GT fra netto.. for at prøve en anden test end de strimler jeg bruger. hehe Så nu tester jeg igen i morgen. :) Min mand er selvfølgelig overbevist om at jeg er gravid !! Men jeg er ikke overbevist før jeg ser 2 streger.. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer faktisk om jeg skulle kontakte gynækologen i morgen og spørge ham til råds. Men så alligevel så ved jeg jo godt at han nok bare vil sige at jeg skal vente og se tiden an. Men jeg dør af den her ventetid.. !! hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha altså, den spænding. Ih, hvor jeg altså håber.

Nu vil vi altså have afsluttet denne her testgruppe med to styks gravide, tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men jeg har lige set dagen lidt an ... havde en lille bitte smule brunt på papiret i morges. Men der har ikke været noget siden ! og ingen smerter.. og jeg plejer at få rigtig ondt når jeg får mit lort.

Så nu venter jeg og ser hvad de næste par dage bringer før jeg ringer til lægen. :) Prøver at hænge fast i et spinkelt håb.. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det er nervepirrende med dig. Jeg er stadig mega spændt og håber til det sidste.

Håber der snart sker enten det ene eller andet for dig, så du kan få vished. Og god ide lige at kontakte lægen om et par dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det er nervepirrende med dig. Jeg er stadig mega spændt og håber til det sidste.

Håber der snart sker enten det ene eller andet for dig, så du kan få vished. Og god ide lige at kontakte lægen om et par dage

Ja jeg ved snart ikke hvad ben jeg selv skal stå på. Syntes min lugtesans spiller mig et puds.. og min appetit er lidt ændret. (men får vist spist alt det jeg plejer... bare fordelt anderledes på dagen.)

 

:) Jeg når måske ikke ind og lave opdatering i morgen.. men så fredag i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det er nervepirrende med dig. Jeg er stadig mega spændt og håber til det sidste.

Håber der snart sker enten det ene eller andet for dig, så du kan få vished. Og god ide lige at kontakte lægen om et par dage

Nå men det er stadig det samme. Lidt (og jeg mener seriøst LIDT) brunt på papiret til morgen. og igen til eftermiddag. Men INGEN smerter.. Ingen frisk blod.. Har ikke testet idag. Men hvis jeg ikke får min mens rigtigt i morgen tidlig så ringer jeg til lægen. For det her er for mærkeligt. !! :)

Er du begyndt at få graviditetssymptomer endnu ?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide med lægen. Hvor er det altså underligt. Håber sgu virkelig for dig at du snart får afklaring.

Og oh yes. Jeg er den heldige indehaver af kvalme, træthed og ømme bryster :D Og idag har jeg bestilt tid til tryghedsscanning. Håber alt går godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide med lægen. Hvor er det altså underligt. Håber sgu virkelig for dig at du snart får afklaring.

Og oh yes. Jeg er den heldige indehaver af kvalme, træthed og ømme bryster :D Og idag har jeg bestilt tid til tryghedsscanning. Håber alt går godt

Okay :) Spændende... *Ss* Men en tryghedsskanning kan først laves i uge 6 ikke ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :) Spændende... *Ss* Men en tryghedsskanning kan først laves i uge 6 ikke ??

Jeg skal afsted 7+1. Der skulle der gerne kunne ses hjerteblink. På klinikken hedder scanningen 7-12 uger.

Noget nyt med dig? Ringer du til lægen idag, så du ikke skal spekulere over det i weekenden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal afsted 7+1. Der skulle der gerne kunne ses hjerteblink. På klinikken hedder scanningen 7-12 uger.

Noget nyt med dig? Ringer du til lægen idag, så du ikke skal spekulere over det i weekenden?

Jeg troede man kunne se hjerteblink fra uge 6.. :) Men det bliver spændende med jer :) Det er SÅ fantastisk med jeres lille spire :)

 

Jeg har stadig ikke fået min mens... Og graviditetstesten til morgen var stadig negativ. Så jeg ringede til gynækologen kl 9 og fik en tid til på onsdag. Så scanner han og måske tager nogle blodprøver.

Og så aftalte vi, at hvis jeg får min mens... så ringer jeg bare og aflyser tiden.

Så jeg venter stadig spændt.. !! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville gerne have en tid i weekenden, så der var ikke så meget at vælge imellem. Ellers ville jeg være 6+1 og det synes jeg er lidt for tidligt.

Spændende med din tid. Jeg håber det kan give lidt afklaring. Og aller mest håber jeg stadig på ti streger til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville gerne have en tid i weekenden, så der var ikke så meget at vælge imellem. Ellers ville jeg være 6+1 og det synes jeg er lidt for tidligt.

Spændende med din tid. Jeg håber det kan give lidt afklaring. Og aller mest håber jeg stadig på ti streger til dig

Ingen streger eller mens endnu.. Men gevaldig kvalme her til aften. !!

Nå men jeg venter spændt på dommen hos gynækologen på onsdag :)

 

Hvordan går det med dig søde ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på dig idag. Håber det kommer til at gå godt ved gynækologen og at du kan få noget afklaring.

Jeg har mega travlt i skolen og kvalmen er blevet rigtig slem, så der er næsten intet overskud de her dage. Tæller for alvor ned til sommerferie nu om to uger.

Hvordan gik det med dit speciale?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på dig idag. Håber det kommer til at gå godt ved gynækologen og at du kan få noget afklaring.

Jeg har mega travlt i skolen og kvalmen er blevet rigtig slem, så der er næsten intet overskud de her dage. Tæller for alvor ned til sommerferie nu om to uger.

Hvordan gik det med dit speciale?

Nu har jeg været hos gynækologen.

Og han kunne se en lille plet inde i livmoderen, men der var ikke hjerteblink som der burde være nu.

Og min Hcg var for lav til at det var en blivende graviditet. Så han forventer at jeg får min menstruation i den kommende uge eller to. :boo

Det svare også godt overens med at min GT aldrig har været positiv..

Hvis jeg ikke fik min menstruation med det samme så skulle jeg bare se tiden an, da kroppen godt selv kunne "optage" det der var..

 

Så sagde han ellers den gode gamle sætning med "du skal bare lige tabe dig lidt".. (og ja jeg er overvægtig så det burde jeg)

Og at jeg skal skære ned på sukker. Og evt læse bogen "spis dig gravid." og at jeg godt kunne forvente at der gik mindst et halvt år før jeg får regelmæssig mens og kan blive gravid sådan rigtig.

 

Så idag hiver jeg bare stikket ud.. og vi skal ellers have gæster i aften til middag. Nogle rigtig gode venner.. og hun er så gravid i 23-24 uge.. :( Puha det bliver hårdt i aften.

 

Vedr mit speciale så har jeg netop talt med min chef.. og hun siger at vi ikke skal stresse. Der er ingen reel deadline på hvornår den skal afleveres. Så nu skal jeg bare lige komme ovenpå før jeg fortsætter med at skrive. Hun er super god min chef..

 

Jeg tror at jeg i den kommende tid kun kigger med her på siden... Skal lige finde mig selv.. :(   :kuller  :boo 

 

Held og lykke til dig og din familie .. Jeg håber det bedste for jer :) Måske kan vi skrives ved sådan løbende... :) Det kunne være hyggeligt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare give dig et kæmpe :kram2 Hellbech.

 

 

Det var da noget af en mundfuld lige at skulle sluge. Håber at det hele kommer lidt afstand om noget tid, og I har mod på mere.

 

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER