Tinakp

Fra skrot til slot... Eller et pænere hus...

180 indlæg i dette emne

Dette er en tråd hvor jeg løbende vil ligge billeder ind af det vi får lavet derhjemme på huset og i haven ( ikke "den forbudte have" - den har en hel tråd for sig selv hehe)

Vi drømte om en tilbygning, men blev enige om at vi ikke havde lyst til at leve på en sten resten af vores liv for nogle dyre, ekstra 60 kvm.

I stedet "nøjes" vi med de 126 kvm vi har nu og sætter det flot i stand og køber med tiden et lille anneks ud til haven til opbevaring og overnattende gæster...

Nå og oveni de planer, kommer der et nyt badeværelse, fordi Torben lige pludselig fandt ud af, at vi havde en rørskade på badeværelset ...

Men vi er i fuld gang og der sker hele tiden noget nyt

I skal være velkomne til at smide en kommentar undervejs.. Det er så hyggeligt ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Badeværelset:

Før:

DjmFIGC.jpg

ynGupqb.jpg

Under ombygning:

KBPpc7J.jpg

nENY7IT.jpg

RrgXKLH.jpg

Elin afprøver toilettet for sidste gang inden det kommer en ny...

tTYfjef.jpg

TeGzgzD.jpg

lUU6v5Q.jpg

bSxMsNV.jpg

cCKIZTd.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mini kontor:

Før:

lCRZG6x.jpg

Hmm jeg ku ik lige finde et billede der var tættere på. Men man kan måske fornemme et rum fyldt med lort ...

Under ombygning:

qEUXAuM.jpg

Efter:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryggers/baggang:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nye vinduer i hele huset..

Foran - før

p42EsVn.jpg

Foran - efter

SlcSNk9.jpg

Fordøren er blevet sløjfet, til fordel for et lille ekstra rum, som blir til kontor. Men det er blevet lavet sådan at vi sagtens kan få dør sat i igen ...

Jeg skal lige have lagt det sidste billede ind af, hvordan det ser ud - for jeg kan se, at jeg ik har fået taget et billede fra i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay glæder mig til at følge med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay glæder mig til at følge med

Det lyder godt michala! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ så fint Tina! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ så fint Tina! :yay

Tak Sara - selvom jeg nu synes at det hele ser lidt træls ud lige nu.., men det skal jo være skidt, før det bliver godt... Det kender du vist alt til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Disse døre kommer i overalt indenfor

1XxcOg7.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da godt nok etvskod sted i har fået gravet hul i badeværelset. Det skal man da lige huske når man træder ud af badet...

Det klær huset godt med de nye vinduer...

Og fine døre. De er magen til vores :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gamle kontors forvandling til elins værelse ( som i jo har set i den anden tråd - men det er rart lige at få samlet et sted)

Før:

evpUV7F.jpg

6rsG3s0.jpg

Efter:

x9ZLnTG.jpg

K7hdnJO.jpg

nEj1isr.jpg

GrfIoGx.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da godt nok etvskod sted i har fået gravet hul i badeværelset. Det skal man da lige huske når man træder ud af badet...

Det klær huset godt med de nye vinduer...

Og fine døre. De er magen til vores :D

Ja mega skod sted..., men det var lige der rørskaden var - så ja, man skal være vågen om morgen!

Ja, det er faktisk blevet ret godt med vinduerne - ik at de var meget anderledes før, men når rammen er pilrådden bliver man jo nødt til at skifte det ud.. Men det blir så lækkert og kommer til at ku mærkes på varmeregningen!

Hehe - det er altså også bare nogle flotte døre!! Dem kan jeg godt forstå i har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se endnu fæere billeder Tina! smukke døre i har valgt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se endnu fæere billeder Tina! smukke døre i har valgt :biglove

Jeg glæder mig også til at lægge flere billeder ind! Lige nu ser det hele lidt trist ud, men glæder mig rigtig meget til at finde ud af hvilke elementer og klinker vi skal have på badeværelset...

Tak Sara - jeg er også helt vild med dørene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I bor altså hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I bor altså hyggeligt :)

Tak for det! Nogen vil måske synes at vi har for mange dyr hængende indenfor... (Mig inkl. Haha )

Men hullet i gulvet på badeværelset trækker op .... :lol

Men jeg er simpelthen så glad for det lille grønne område, hvor vores hus ligger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det! Nogen vil måske synes at vi har for mange dyr hængende indenfor... (Mig inkl. Haha )

Men hullet i gulvet på badeværelset trækker op .... :lol

Men jeg er simpelthen så glad for det lille grønne område, hvor vores hus ligger...

Kan du ikke male nogen af trofæerne? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke male nogen af trofæerne? ;)

Uh ha nej - det er blasfemi ... Og skilsmisse grund!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ha nej - det er blasfemi ... Og skilsmisse grund!

Haha! Sådan er det også herhjemme :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Sådan er det også herhjemme :lol

Haha jeg kender heller ik til nogen jægere som ville gå med til det frivilligt. Men jeg så et boligprogram hvor dem der indrettede malede mandens trofæer guld og sølv, manden sagde ik så meget til det ( men gad godt vide om han var lige så rolig efter kameraerne var slukkede...)

Og Jeg ville få en røvfuld hvis jeg hang julepynt op i dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg kender heller ik til nogen jægere som ville gå med til det frivilligt. Men jeg så et boligprogram hvor dem der indrettede malede mandens trofæer guld og sølv, manden sagde ik så meget til det ( men gad godt vide om han var lige så rolig efter kameraerne var slukkede...)

Og Jeg ville få en røvfuld hvis jeg hang julepynt op i dem...

Nej, det må jeg sgu heller ikke. Der kommer dog serpentiner i dem nytårs aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det må jeg sgu heller ikke. Der kommer dog serpentiner i dem nytårs aften :)

Det er sjovt at du skriver det, for det fik mine veninder faktisk lov til sidste nytårsaften... Det er åbenbart noget andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sjovt at du skriver det, for det fik mine veninder faktisk lov til sidste nytårsaften... Det er åbenbart noget andet

Snakkede lige med S om det og han siger det er ok, fordi det er let, så de ikke falder ned og bliver taget ned nærmest med det samme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snakkede lige med S om det og han siger det er ok, fordi det er let, så de ikke falder ned og bliver taget ned nærmest med det samme ;)

Nåhh ja, det giver go mening...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER