camolette

Camolette: Jeg kan godt!!

32 indlæg i dette emne

Så må det være på tide at jeg kommer tilbage på sporet! En slanketråd må da være den bedste motivation for at holde vægttabet stangen ;)

 

Til dem der ikke kender mig, så er jeg 32 og mor til Laura fra sep. 14. Jeg har boet sammen med Rasmus i 11 år og vi skal giftes til september :yay

 

Før vi fik Laura gik jeg all in og tabte i alt 28 kg ved at køre LCHF/KISS kost.

På mit "største" var jeg helt oppe og veje 114 kg og da jeg blev gravid, vejede jeg "kun" 86 kg. Jeg tog 12 kg på under graviditeten, og tabte de 10 af dem næsten med det samme.

 

Sidenhen har det bare været skide svært at holde vægten, og jeg vejede mig den anden morgen til 99,2 :( så nu skal jeg sq tage mig sammen og vende tilbage igen.

 

Hvordan vil jeg så gøre det?

 

Altså til at starte med har R fået strenge ordrer på at han ikke må have guf med hjem, og at han ikke må bede om forbudt mad, han har en eller anden forkærlighed for pomfritter :klap  som jeg ikke kan sige nej til når han begynder at spørge.

 

Det som jeg synes er sværest det er at lave nem og lækker tilbehør til maden, vi ender ofte med broccoli eller haricot verts stegt på panden. Mit overskud til mad er heller ikke det største, selvom jeg er på barsel, da det er mig der står for det hele. R har en Rema butik, og det giver altså nogle lange dage, så hvis han skal lave mad, så bliver det SEN mad, og meget nemt, da han næsten ikke kan lave noget mad :bunny

 

Så hvis i har nogle gode nemme opskrifter på tilbehør så hit med dem :yay

 

Min startvægt er hermed 99,2 jeg satser på at veje mig hver søndag morgen og jeg skal have målt mig i dag eller i morgen. Og så skal jeg have R til at tage de der forfærdelige billeder af mig, så jeg kan se fremgangen :13:

 

7/6: 98,2

14/6 97,7

 

mit endelige mål er 75 kg da jeg så er inden for et bmi på 25

 

men mit første delmål er 90 kg

 

næste det er 85 kg

 

og det sidste delmål er 80 kg

 

Så jeg håber at være lidt bikiniklar til næste år :) og klar til når vi skal have nr. 2 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med din nye tråd. Er sikker på det nok skal lykkes. Du har jo gjort det før.

Glæder mig til at følge dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din nye tråd. Er sikker på det nok skal lykkes. Du har jo gjort det før.

Glæder mig til at følge dig.

Tak søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har jeg til formiddag spist 2 grillpølser, en grøn salat og drukket en Pepsi Max.

Da jeg ellers ikke har været ret sulten så har jeg til eftermiddag spist en gang kirsebær og en pose flæskesvær. Og drukket en Pepsi Max.

Max er min helt store last i starten af en kur, det er den der gør at jeg ikke kaster mig over slik.

Men jeg skal langsomt have skruet det ned igen :)

I aften er jeg godt nok spændt der skal vi over til svigermor og spise og jeg har så svært ved at sige nej til dessert og kartofler når det står på bordet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh fik helt vildt lyst til Max.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh fik helt vildt lyst til Max.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så gik det allerede lidt galt sviger havde købt jordbærkage og den kunne jeg ikke lade være øv... Men i dag er vi klar igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med dagen.:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med dagen.:-)

Tak og i lige måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik en dag mere i går var jeg så hjemme og spise hos mine forældre (typisk Som det falder sammen med at man skal "afgiftes" :shooter

Men der var heldigvis ikke dessert, andet end frugt og jeg spiste kun få kartofler, og jeg drak kun 2 glas vin, så håber vejning går godt i morgen tidlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med vejningen i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med vejningen i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det vejedag, :13:  og til trods for at vi både har været hos sviger, mine forældre og ude og spise på Mash i går aftes så sagde vægten:

 

98,2

Så det er en fint start på 1 kg :-)

 

Jeg har endelig fået målt mig, og der siger den:

 

102 i livet

67 om låret

38 om armen

 

Det er fedt at komme på Mash at spise, man får ikke automatisk tilbehør med, men skal selv bestille, og de har virkelig noget lækkert noget som ikke er med stivelse :yay

Så jeg fik en lækker tomatsalat, og noget majs med bacon, til min überlækre bøf :mam  og jeg sprang desserten over.

 

Jeg har det rigtig godt med at være startet op igen, jeg har slet ikke savnet "forbudte" sager, når jeg føler et sukkerbehov, så drikker jeg en Max, eller spiser lidt mørk chokolade.

Så jeg håber det fortsætter nogenlunde nemt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da mega sejt du allerede har tabt 1kg. Tillykke med det; især i forhold til de lækre ting du har spist.:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået... Keep up the good work :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak begge to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg lidt stolt af mig selv, jeg var i Fields til formiddag, og havde ikke fået spist morgenmad. Så jeg gik op på en cafe for at spise, og bestilte en omelet. Den var afbildet kun med en salat, men da den kom ind var der kartoffelbåde på :klap  og jeg spiste dem slet ikke :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg lidt stolt af mig selv, jeg var i Fields til formiddag, og havde ikke fået spist morgenmad. Så jeg gik op på en cafe for at spise, og bestilte en omelet. Den var afbildet kun med en salat, men da den kom ind var der kartoffelbåde på :klap  og jeg spiste dem slet ikke :bunny

Wuhuu... Godt gået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg lidt stolt af mig selv, jeg var i Fields til formiddag, og havde ikke fået spist morgenmad. Så jeg gik op på en cafe for at spise, og bestilte en omelet. Den var afbildet kun med en salat, men da den kom ind var der kartoffelbåde på :klap og jeg spiste dem slet ikke :bunny

Årh, det er sejt! Kartoffelbåde er ellers virkelig lækre :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det er sejt! Kartoffelbåde er ellers virkelig lækre :mam

Det var satme også svært ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej, at du lige sprang kartoffelbådene over. Det er den slags sejr man skal skrive sig bag øret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej, at du lige sprang kartoffelbådene over. Det er den slags sejr man skal skrive sig bag øret.

Det er også nemmere når man kan se resultater ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aftens snack :)

RgH0iYu.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det ser lækkert ud. Velbekomme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej søde! :yay

Det skal nok lykkes, og jeg lover ikke at tage hverken popcorn eller kanelgifler med næste gang vi ses! ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER