smilogblink

børneorm ad

6 indlæg i dette emne

min pige har fået børneorm - har ellers ikke kunne se noget liv - orme- i hendes afføring - men hun sagde at hun havde ondt i numsen - såjeg kiggede - og der sad en tråd - orm. Vi har alle fået kur. >>H vornår er de væk - og plejer der ikke at være orme i afføringen - er det ikke normalt sådan man opdager det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

min pige har fået børneorm - har ellers ikke kunne se noget liv - orme- i hendes afføring - men hun sagde at hun havde ondt i numsen - såjeg kiggede - og der sad en tråd - orm. Vi har alle fået kur. >>H vornår er de væk - og plejer der ikke at være orme i afføringen - er det ikke normalt sådan man opdager det.

De plejer at være væk efter en behandling. Men der er nogen familier der kan have svært ved at komme af med dem, fordi de smitter hinanden igen og igen. Så vask håndklæder, tør vc bræt af osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter havde det for et lidt mere end 6 måneder siden..

Hun blev ved med at sige at hun havde ondt i bagi.. det var så skeden.. og da jeg kiggede efter, så fandt jeg en orm,

der havde forvildet sig derind.

Det var så ulækkert og jeg var ved at kaste op over det.

Jeg fik hentet medicin til hende dagen efter, hvor der var til hende i mikstur og pillekur til os.

Men da jeg var gravid i 1 trimester, så måtte jeg ikke tage dem.

Så det blev kun hende og faren, der tog dem.

Føj hvor havde jeg det elendigt med mig selv og synes det var så klamt, hvis jeg skulle rende rundt med orm.

Men jeg havde dog ikke "symptomerne" på det og der var heller ikke noget levende i min afføring.

Fik at vide at jeg ikke ville være i tvivl om det, hvis jeg havde dem.

Jeg tror de var væk efter første behandling på hende, fandt ihvertfald ikke flere.

Men når de kommer ud, så kan du ikke se dem, da de går i et med afføringen når de er døde.

Men hun (og jer) skal stadig ha behandlingen 3 gange med 14 dages mellemrum.

Vask alt - håndklæder, sengetøj, toilet osv. - meget ofte.

og sørg for at støvsuge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at de siger at man ikke se dem. Det kan man og de er levende. 2 cm lange hvide og de boltrer sig rundt. MUMS!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så klamt - det myldre altså ikke i afføringen - har vi været heldige at opdage den inden det sådan udviklede sig til at der var mange i afføringen - nu skriver du at man ikke ville være i tvivl - jeg ville aldrig have opdaget det i hendes afføring eller have set efter hos os selv, da der ikke har været noget at se - uden den lille orme-tråd bag i numsen - som jo også er væk. Skal lige tjekke her til aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så klamt - det myldre altså ikke i afføringen - har vi været heldige at opdage den inden det sådan udviklede sig til at der var mange i afføringen - nu skriver du at man ikke ville være i tvivl - jeg ville aldrig have opdaget det i hendes afføring eller have set efter hos os selv, da der ikke har været noget at se - uden den lille orme-tråd bag i numsen - som jo også er væk. Skal lige tjekke her til aften.

Jeg ville heller aldrig ha opdaget det, hvis ikke der var en på afveje hos min datter.

Men de siger at det er ubehageligt og at det klør meget bagi, når man har det.

Det oplevede jeg ikke selv, så jeg tror ikke at jeg havde det..

jeg har heller ikke set nogle orm siden, hverken hos hende eller mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER