Guest Twink

Teste sent positiv?

16 indlæg i dette emne

Er der nogle af jer skønne damer der har oplevet at i ikke kunne teste positiv lige med det samme?

:)

Og hvor langt henne var i da i kunne få de gyldne streger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ork ja - jeg kunne første teste positivt efter en uges tid - det er helt normalt for flere.... jeg testede de første par dage, men uden held - ventede 1 uge, og så kom den gyldne streg, og i dag er baby snart 1 år - så det kan sagtens lade sig gøre..... Har du nogen symptomer??

Jeg har ingen den første uge, jeg var gået over tid... men så som alle symptomer bare derefter, det gik så stærkt, hvilket var derfor jeg testede igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender en del historier om folk der ikke kan teste positiv før 5+ og 6+ et eller andet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :)

Jeg kan næsten ikke holde mig vågen, jeg tisser oftere end jeg plejer og jeg har haft en del hovedpine :)

Så man håber vel altid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik 10 dage over tid før jeg testede positiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der håb endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde testede kun positiv på blodprøven... hun måtte insisterer på at få taget blodprøven, grundet negativ g-test.... men den var god nok... hun testede først positiv på test 3 måneder henne... Hæhæ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle af jer skønne damer der har oplevet at i ikke kunne teste positiv lige med det samme?

:)

Og hvor langt henne var i da i kunne få de gyldne streger?

 

Er du gravid??/ har du fået positiv test??

 

Jeg har INGEN tegn på mens, men heller ingen positiv test.. Er enten 4+0 eller 4+2 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på CD 50 men ingen positive test :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på CD 50 men ingen positive test :(

 

Øv :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CD 60 ..

Det strammer VIRKELIG meget i mit underliv og føler noget trykker og trækker lige ved bikini linjen ..

Jeg har haft gigant mange hovedpiner de sidste par dage, og kvalme .. Men testen i forgårs var negativ :/

Hvad skal jeg stille op? Er der stadig håb?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CD 60 ..

Det strammer VIRKELIG meget i mit underliv og føler noget trykker og trækker lige ved bikini linjen ..

Jeg har haft gigant mange hovedpiner de sidste par dage, og kvalme .. Men testen i forgårs var negativ :/

Hvad skal jeg stille op? Er der stadig håb?

Ringe til lægen og be' om en blodprøve.. :-) Det ville jeg have gjort.. :) 

Håber den er der..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må prøve ad :)

Hvordan ser det ud hos dig? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må prøve ad :)

Hvordan ser det ud hos dig? :)

Fik min mens 2 dage efter.. Det sku aldrig sket før. Men havde ingen smerter og synes stadig jeg ser streger :-D Haha.. Nå men nu er det snart ÆL tid igen, så må håbe på en marts baby :) 

 

Altså man siger vidst at lægen vil gøre det efter en uge over tid, så jeg ville ikke tøve :) Uanset hvad skal du jo ligesom lidt tjekkes.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt klart give doktoren et kald og få tjekket det med en blodprøve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CD 61, og ikke skyggen af mens :( !

Så ringede til min gyn, for at høre hvad hun syntes vi skulle gøre ..

Og hun rykkede den tid jeg havde i august, til d. 17, altså næste torsdag. Og hvis intet var sket inden da, så ville hun vidst lave ultralyd scanning og se om der er en cyste der blokere eller hvad der kan drille, evt om baby bare gemmer sig godt ..

Det gav sommerfugle da hun sagde at det jo sagtens kunne være at jeg ikke udskilte HCG i urinen endnu, men at det var muligt der gemte sig en lille spunk derinde :') åh hvor er jeg spændt nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER