Den skrukke Latina

Testuge 21 & 22: 1 gravid, 5 mens, 2 uafklaret

97 indlæg i dette emne

Hmm… Testen er ret utydelig, men synes jeg kan ane en streg. Har blødt lidt, men der er ikke kommet så meget.. Nu må jeg vente og se!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm… Testen er ret utydelig, men synes jeg kan ane en streg. Har blødt lidt, men der er ikke kommet så meget.. Nu må jeg vente og se!

vi krydser fingere for at den bliver der :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm… Testen er ret utydelig, men synes jeg kan ane en streg. Har blødt lidt, men der er ikke kommet så meget.. Nu må jeg vente og se!

Må vi evt. se et billede af testen fra i dag, hvis du har taget et  :) har du tænkt dig at teste igen i løbet af næste uge eller? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer her: 

 

FxEeP6L.jpg

 

 

Jeg tester igen i morgen, hvis ikke jeg har blødt mere inden da. Jeg har ikke rigtig blødt siden i morges, nemlig.. :blink :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer her: 

 

FxEeP6L.jpg

 

 

Jeg tester igen i morgen, hvis ikke jeg har blødt mere inden da. Jeg har ikke rigtig blødt siden i morges, nemlig.. :blink :unsure

kan godt lige ane den men meget lidt jeg vil vente en dag eller 2 mere for så ville hcg være højre krydser finger for dig at den bliver der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer her:

FxEeP6L.jpg

Jeg tester igen i morgen, hvis ikke jeg har blødt mere inden da. Jeg har ikke rigtig blødt siden i morges, nemlig.. :blink :unsure

Jeg kan altså ikke se nogen streg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan godt lige ane den men meget lidt jeg vil vente en dag eller 2 mere for så ville hcg være højre krydser finger for dig at den bliver der

 

Tak :) Jeg ved godt hcg ville være højere hvis jeg ventede to dage, men det bliver heldigvis ikke mindre af at jeg tester ;) 

 

Jeg kan altså ikke se nogen streg :(

 

Den er også ret utydelig. Den er lidt mere tydelig i virkeligheden, men slet ikke nok til jeg tør tro på noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Jeg ved godt hcg ville være højere hvis jeg ventede to dage, men det bliver heldigvis ikke mindre af at jeg tester ;)

 

 

Den er også ret utydelig. Den er lidt mere tydelig i virkeligheden, men slet ikke nok til jeg tør tro på noget.

haha nej det gør den da ikke :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have billedet helt op i kæmpe størrelse for at kunne se noget, der overhovedet minder om en streg, og selv da er jeg lidt i tvivl om hvorvidt det er synsbedrag eller om der faktisk er en ultra ultra svag streg.  :unsure Jeg håber selvfølgelig bare at det mine briller som er fedtede, og at den er mere tydelig i virkeligheden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have billedet helt op i kæmpe størrelse for at kunne se noget, der overhovedet minder om en streg, og selv da er jeg lidt i tvivl om hvorvidt det er synsbedrag eller om der faktisk er en ultra ultra svag streg.  :unsure Jeg håber selvfølgelig bare at det mine briller som er fedtede, og at den er mere tydelig i virkeligheden :)

 

Haha.. jeg håber også du bare har pudset dem i leverpostej. Det er ikke første gang jeg ser syner i hvert fald… ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. jeg håber også du bare har pudset dem i leverpostej. Det er ikke første gang jeg ser syner i hvert fald… ;)

Ja de er garanteret fyldt med både hundesavl, frikadellefingre og mudderstrint fra hundetræning i går! :D  Men vi venter spændt på update og en forhåbentligt mere tydelig test i løbet af weekenden eller næste uge  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan lidt sent melde mig ind her. Jeg testede positiv i går :)

post-11084-0-10885200-1432372308_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan lidt sent melde mig ind her. Jeg testede positiv i går :)

Tillykke! :balloons :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke!

Jeg har hverken mens eller positiv test..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan lidt sent melde mig ind her. Jeg teste

tillykke med det hvor dejligt at det lykkes for jer :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået min mens her til morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået min mens her til morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan lidt sent melde mig ind her. Jeg testede positiv i går :)

Tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået min mens her til morgen

Kampe kram til alle jer der også har fået mens

Tillykke til Chris85

Taak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taak

Kan seriøst ikke finde ud af at lave smileys

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen afklaring her.. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået min mens her til morgen

Kampe kram til alle jer der også har fået mens

Tillykke til Chris85

øvøv håbede at det var din tur denne gang kæmpe kram til dig :kram

 

Stadig ingen afklaring her.. :blink

øvøv håber snart at du får det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen afklaring her.. :blink

Heller ikke her.. Og er på CD 45 :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen afklaring her heller... CD43 og har ikke haft en rigtig positiv ÆL test.. Havde nogle streger for ca 10 dage siden... men den blev aldrig rigtig positiv. Og nu er stregerne blevet til en igen. Og jeg har testet med GT og den er negativ. Må vente en uge til d.1/6 med en tid hos gyn... så kan det være jeg kan få ham til at teste mig for PCO osv... for i det mindste at finde ud af om jeg fejler noget eller om kroppen bare skal vænne sig til livet efter 18 år på p-piller.

 

Jeg magter bare ikke denne uvidenhed.. afmagtheden.. at jeg ikke kan gøre fra eller til. Jo jeg kunne lige smide 15-20 kg... Men det er lettere sagt end gjort. :(

Jeg duer ikke til det her.... !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ingen afklaring her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER