Den skrukke Latina

Testuge 21 & 22: 1 gravid, 5 mens, 2 uafklaret

97 indlæg i dette emne

Hvad så hvis du er gravid? Kan du så godt vente til søndag med at fortælle det til din mand? Du snakkede om at det skulle være en bryllupsgave?

Jeg er stadig i tvivl.. Nu har jeg sendt beslutningen videre til manden..

Grunden til at jeg også overvejer at vente til søndag er at så rammer jeg dag 45 som er den længste cykluslængde jeg har haft på nær den ene på 74 dage, så i følge noget jeg har læst er det er i virkeligheden først søndag eller mandag jeg må teste.

Og hvis der så hverken sker det ene eller det andet der, så ved jeg ikke hvad jeg gør! Det er også bare det forkerte fokus at have på bryllupsdagen, but let's face it, det er der fokus ligger hver dag. Jeg er ved at blive sindssyg!

Vi har gudskelov vores fælles lægetid d. 23 juni som back up plan, men der er også bare rigtig længe til!

hmmmm god pointe ! :chin: ved ikke om jeg vil være i stand til at vente med at fortælle min mand det! :whistling Jeg tror han synes jeg er lidt skør, og tænker lidt for meget over det hele, så hans mening er sikkert at jeg bør vente på mens lidt længere endnu  ^_^  Typisk mænd, de kan slet ikke sætte sig ind i alt det der foregår i hjernen på en kvinde, som har bare den mindste ide om at hun måske kan være gravid! :lolhit Men jeg ved bare at jeg kan under ingen omstændigheder vente til på søndag med at teste! Faktisk så skal jeg tage mig rigtig meget sammen for ikke at teste lige nu, kan mærke at jeg skal tisse, og det ville være så nemt lige at teste jo, men nej fy!! :sm  :klap  Er nødt til at overholde min aftale med mig selv, og lige lægge en dæmper på mit testmonster !! :sm

Men en eller anden form for vished, er jeg bare nødt til at have, så test i morgen er uundgåeligt for mit vedkommende (medmindre mens selvfølgelig kommer i løbet af i dag eller nat) :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg holder også fast i imorgen så jeg forhåbentligt kan slappe lidt af i hovedet i weekenden. Masser af babydust til alle morgendagens testere :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm.. Jeg kom til at teste her til morgen. Rimelig negativ. Så kom jeg til at fiske den op af skraldespanden da jeg kom hjem :blush Der var en temmelig tydelig streg som selv manden kunne se.. Men så blev den lidt utydelig igen?! Nå, men jeg er spændt og glæder mig til at teste i morgen.. 

 

mWrfmWI.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm.. Jeg kom til at teste her til morgen. Rimelig negativ. Så kom jeg til at fiske den op af skraldespanden da jeg kom hjem :blush Der var en temmelig tydelig streg som selv manden kunne se.. Men så blev den lidt utydelig igen?! Nå, men jeg er spændt og glæder mig til at teste i morgen..

mWrfmWI.jpg

Hvor spændende! :yay

Men er det ikke bedre at vente til i overmorgen når hcg fordobles hver 2.dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende! :yay

Men er det ikke bedre at vente til i overmorgen når hcg fordobles hver 2.dag?

 

Joeh.. måske nok! ;) Men det kan jeg ikke… :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Joeh.. måske nok! ;) Men det kan jeg ikke… :lol

krydser finger for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bragende negativ. Men det havde jeg også regnet med :( Så forstår jeg bare ikke hvorfor mens ikke letter sin røv og kommer igang!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen

Har fået 2 streger her til morgen, endelig langt om længe jubbiiii....

nu skal den bare blive der, den sidste og første for mig gik til i uge 9, kom ikke ud af sig selv - og det blev et laangt forløb over 2,5 mdn, med medicinsk som endte i udskrabning

Så kryds fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med de ll streger...

Krydser fingre for det lykkes denne gang... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bragende negativ. Men det havde jeg også regnet med :( Så forstår jeg bare ikke hvorfor mens ikke letter sin røv og kommer igang!?

kæmpe kram her fra :kram  op på hesten igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen

Har fået 2 streger her til morgen, endelig langt om længe jubbiiii....

nu skal den bare blive der, den sidste og første for mig gik til i uge 9, kom ikke ud af sig selv - og det blev et laangt forløb over 2,5 mdn, med medicinsk som endte i udskrabning

Så kryds fingre

tillykke hvor dejligt :stork  ja det kan være en hård omgang krydser fingere for at det lille spire bliver der :kram  :baby1  :baby1 :yay  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bragende negativ. Men det havde jeg også regnet med :( Så forstår jeg bare ikke hvorfor mens ikke letter sin røv og kommer igang!?

Iiiiih søde altså, sikke noget  :numse altså! :kram2  så må den dumme mens da godt bare se at indfinde sig, og det hurtigt! :klap

 

Godmorgen

Har fået 2 streger her til morgen, endelig langt om længe jubbiiii....

nu skal den bare blive der, den sidste og første for mig gik til i uge 9, kom ikke ud af sig selv - og det blev et laangt forløb over 2,5 mdn, med medicinsk som endte i udskrabning

Så kryds fingre

Yaaaay for to II :yay  :balloon  :D  Kæmpe stort tillykke! :yay  Og ja nu skal den lille spire bare holde ved og blive liggende inde i mors mave, så du kan stå med en smuk baby om 9 måneder! :gravid  :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så fik jeg også testet bragende negativ igen! :klap  og dermed er det vist farvel til babydrømmen for denne cyklus! :bye Nu må mens altså godt lige se at få fingeren ud, og indfinde sig senest med det samme, så vi kan komme videre i livet! :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så fik jeg også testet bragende negativ igen! :klap  og dermed er det vist farvel til babydrømmen for denne cyklus! :bye Nu må mens altså godt lige se at få fingeren ud, og indfinde sig senest med det samme, så vi kan komme videre i livet! :sm

øvøv kæmpe kram her fra :kram  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min mens i går, men har testet MEGET SVAGT positivt her til morgen igen (gjorde jeg også i går) :-/

Tror I skal rykke min testdag til på tirsdag, - der får jeg taget en blodprøve, så må vi se, hvad hospitalet siger! :shooter

  :goodluck og  :bd til alle jer andre! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min mens i går, men har testet MEGET SVAGT positivt her til morgen igen (gjorde jeg også i går) :-/

Tror I skal rykke min testdag til på tirsdag, - der får jeg taget en blodprøve, så må vi se, hvad hospitalet siger! :shooter

  :goodluck og  :bd til alle jer andre! :loveshower

det kan være en bio men kan også bare være at du ikke har så mange hormoner i nu og derfor blødning kommer krydser finger for dig :kram  du kan ventet til tirsdag eller 2 dage der skulle hormonerne være fordoblet :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen

Har fået 2 streger her til morgen, endelig langt om længe jubbiiii....

nu skal den bare blive der, den sidste og første for mig gik til i uge 9, kom ikke ud af sig selv - og det blev et laangt forløb over 2,5 mdn, med medicinsk som endte i udskrabning

Så kryds fingre

TILLYKKE! :balloons

Åååh hvor jeg krydser fingre for dig og dine lille spire :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min mens i går, men har testet MEGET SVAGT positivt her til morgen igen (gjorde jeg også i går) :-/

Tror I skal rykke min testdag til på tirsdag, - der får jeg taget en blodprøve, så må vi se, hvad hospitalet siger! :shooter

  :goodluck og  :bd til alle jer andre! :loveshower

 

Jeg rykker dig frem til tirsdag, og så krydser jeg fingre for et positivt resultat, trods blødning! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min mens i går, men har testet MEGET SVAGT positivt her til morgen igen (gjorde jeg også i går) :-/

Tror I skal rykke min testdag til på tirsdag, - der får jeg taget en blodprøve, så må vi se, hvad hospitalet siger! :shooter

:goodluck og :bd til alle jer andre! :loveshower

Uuuh! Det er da godt nok spændende med dig! Jeg krydser alt hvad der krydses kan og glæder mig til at høre mere! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så fik jeg også testet bragende negativ igen! :klap og dermed er det vist farvel til babydrømmen for denne cyklus! :bye Nu må mens altså godt lige se at få fingeren ud, og indfinde sig senest med det samme, så vi kan komme videre i livet! :sm

Det er da noget RØV med os to! Selvom jeg dog kan trøste dig med at min cyklus også var VÆSENTLIGT mere fucked lige efter pillestop, så det kan stadig nå at ende rigtig godt for dig med tiden :kram2

Hvilken CD er du på og hvordan har du det?

Jeg har skrevet i testuge 19-20 om os. Der er vist stadig nogle der følger med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da noget RØV med os to! Selvom jeg dog kan trøste dig med at min cyklus også var VÆSENTLIGT mere fucked lige efter pillestop, så det kan stadig nå at ende rigtig godt for dig med tiden :kram2

Hvilken CD er du på og hvordan har du det?

Jeg har skrevet i testuge 19-20 om os. Der er vist stadig nogle der følger med.

Ja helt ærligt!  :kram2 Men det er da sjovt som vi følges ad, og har ting til fælles! :D

Jeg er på CD32 så der er stadig håb for en nogenlunde normal cyklus! Jeg har det egentligt fint, det var rart med noget afklaring, og jeg tænker at mens nok skal komme. Er lidt utålmodig nu fordi vi vil jo gerne videre med PB, men jeg prøver at tage det så afslappet som muligt! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja helt ærligt! :kram2 Men det er da sjovt som vi følges ad, og har ting til fælles! :D

Jeg er på CD32 så der er stadig håb for en nogenlunde normal cyklus! Jeg har det egentligt fint, det var rart med noget afklaring, og jeg tænker at mens nok skal komme. Er lidt utålmodig nu fordi vi vil jo gerne videre med PB, men jeg prøver at tage det så afslappet som muligt! :rolleyes

Nåh.. Så kan du stadig nå at få mens indenfor nogle rigtig fine rammer :) Især som sagt i betragtning af at det er din første cyklus :kram2

For mig selv kan jeg godt mærke bekymringen og håbløsheden stige - til et niveau der slet ikke er til at holde ud! :boo Jeg var så sikker på at min krop endelig havde fundet sig selv og sat sig fast på de 37 dage (som jeg også godt ved stadig går under betegnelsen uregelmæssig cyklus pga. længden), og nu er jeg på dag 43! Og er bare så bange for at den slet ikke kommer! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak alle sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh.. Så kan du stadig nå at få mens indenfor nogle rigtig fine rammer :) Især som sagt i betragtning af at det er din første cyklus :kram2

For mig selv kan jeg godt mærke bekymringen og håbløsheden stige - til et niveau der slet ikke er til at holde ud! :boo Jeg var så sikker på at min krop endelig havde fundet sig selv og sat sig fast på de 37 dage (som jeg også godt ved stadig går under betegnelsen uregelmæssig cyklus pga. længden), og nu er jeg på dag 43! Og er bare så bange for at den slet ikke kommer! :boo

Ja, kan sagtens forstå at du har mere end god grund til frustration og håbløshed søde! :kram2 Det må være så demotiverende når kroppen bare kører sit helt eget show, og f*cker godt og grundigt med en! :gal   iiih hvor håber og ønsker for dig, at mens snart kommer, så du kan få ro i sindet, og I kan komme videre med PB! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, kan sagtens forstå at du har mere end god grund til frustration og håbløshed søde! :kram2 Det må være så demotiverende når kroppen bare kører sit helt eget show, og f*cker godt og grundigt med en! :gal iiih hvor håber og ønsker for dig, at mens snart kommer, så du kan få ro i sindet, og I kan komme videre med PB! :kram

Tusind tak søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER